ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب:
آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران با مدیریت دکتر احمد محمدی تاکنون دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی برای آشنایی شرکتکنندگان با مهارتهای ویزیتوری، فروش و مذاکره برگزار کرده است.
ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب (اسنوا و دوو) نیز یکی از این دورههاست. در کنار برگزاری دوره های آموزشی، ورکشاپهای مختلفی نیز به همراه ارائهی مشاورههای تخصصی، یکی دیگر از خدمات آکادمی بازار به مخاطبانش است. با آکادمی بازار کلیدهای فروش موفق حتی برای تازهکارها قابل دستیابی است.
ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب با حضور دکتر احمدی محمدی برگزار گردید.
اول مهرماه، دوره آموزشی «اصول و فنون مذاکره فروش» با حضور دکتر احمد محمدی در شهر مشهد برای مدیران و فروشندگان گروه صنعتی انتخاب «شرکت اسنوا و دوو» برگزار شد. اینک و در ادامه، ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب (اسنوا (Snowa) و دوو (Daewoo ) توسط دکتر احمد محمدی مدیر و موسس آکادمی بازار در تاریخ 15 مهرماه در شهر کرمان برگزار شد.
البته پیش از این نیز دورههای آموزشی دیگری توسط همین موسسه در حوزههای مرتبط با افزایش فروش برگزار شده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقالهی مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
سرفصلهای آموزشی ورکشاپ:
بهمنظور ارتقاء توانمندیهای مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی با روشهای ارتباطات موثر با مشتریان، تکنیکهای مذاکره اثربخش و اصولی جهت افزایش موفقیت در مذاکرات و فروش، ایجاد رابطهی اصولی و دراز مدت با طرف مقابل درمذاکره و شناخت دامها و حیلههای مذاکراتی برگزار شد.
ورکشاپ و مشاوره گروه انتخاب، باهدف آموزش تکنیکهای مذاکره فروش در شهر کرمان و برای تیم فروش گروه انتخاب (اسنوا (Snowa) و دوو (Daewoo)) با حضور دکتر احمد محمدی برگزار گردید.
برخی از سرفصلهای این ورکشاپ به شرح ذیل میباشد:
- تعریف ارتباطات و انواع آن
- تعریف مذاکره تجاری
- تشریح مراحل مذاکره
- انواع مذاکره تجاری
- مذاکره بد – مذاکره خوب
- چهار اصل مذاکرات حرفهای
- تشخیص مذاکرات حرفهای و غیرحرفهای
- آداب مذاکره فروش
- کارگاه «تشریح انواع نقشهای مذاکراتی»
- تشریح انواع مذاکره کننده
- کارگاه عملی «تعیین سطح مذاکره کنندگان»
- کارگاه «انواع شخصیت مذاکره کنندگان»
- کارگاه عملی «تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان»
- نحوه شروع و پایان مذاکرات
- زبان بدن یا Body language
- بایدها و نبایدهای مذاکرات
- انواع روشهای مذاکره و نحوه برخورد با آنها
- نمایش فیلم مذاکره و تحلیل آن
- فاکتورهایی که یک مذاکره کننده حرفهای باید داشته باشد
- دامها و حیلههای مذاکره
- ارائه موارد کاری و حل آنها
کارگاههای عملی و موارد قابل ارائه در دوره
در این ورکشاپ، کارگاههای عملی نیز به شرح ذیل برگزار شد که عبارتند از:
- تعیین سطح اولیه مذاکراتی افراد
- کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
- تست های شخصیتی مرتبط با مذاکره
- فیلم های مرتبط با زبان بدن
- کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
- فیلم های تکنیکهای موثر در مذاکره فروش
- …
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مفاهیم مربوط به بازاریابی و فروش یا دریافت مشاوره از آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی به وبسایت http://bazaracademy.ir یا اینستاگرام دکتر احمد محمدی مراجعه کنید.