کتاب ” 120 قانون جهانی موفقیت” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۶ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب 120 قانون جهانی موفقیت کتابی بسیار زیبا، جذاب، کارآمد و مفید است که برای خوانندگان و مخاطبانش مطالب کاربردی بسیاری را در زمینه موفقیت دربردارد. کتاب 120 قانون جهانی موفقیت توسط نویسنده و روانشناس معروف و سرشناس برایان تریسی با ظرافت و تلاش بسیار زیادی نوشته شده است. در این کتاب کارآمد راه و روش‌ های بسیاری در کنار ایده‌ های متفاوت و جذاب قرار گرفته است تا با استفاده از این راه ها و ایده‌ ها راه رسیدن به موفقیت و پیشرفت را کسب کنید و به اهداف بزرگ برسید. با آکادمی بازار همراه باشید تا با محتوا و موضوعات کتاب 120 قانون جهانی موفقیت بیشتر آشنا شوید:

خلاصه‌ای از کتاب 120 قانون جهانی موفقیت

قانون اول: قانون علت و معلول

در این دنیا هر چیز و هر اتفاقی بی دلیل و مدرک اتفاق نمی افتد. برای هر علتی یک معلول مشخص وجود دارد و بالعکس برای هر معلولی علت یا علت‌های مخصوصی وجود دارد. شما چه از آن‌ها اطلاعات داشته باشید یا نداشته باشید هر چیزی بی‌ دلیل یا بی‌ فایده به وجود نمی‌آید و چیزی به نام اتفاق وجود ندارد.

قانون دوم: قانون ذهن

باید بدانید که هر چیزی که برای شما و زندگی‌تان پیش می‌آید علتش در فکر شما می‌باشد. به‌ صورت کلی همه‌ی علت‌ ها و معلول‌ ها در این جهان ذهنی هستند و منشأشان در فکرتان است. افکار و طرز فکری که دارید به واقعیت تبدیل می‌شوند و می‌توان گفت که افکار شما متولد کننده و آفریننده اتفاقات زندگیتان هستند. شما و زندگیتان تبدیل به آن چیزی می‌شوید که دائما به آن فکر می‌کنید و در فکر خود به آن دست پیدا می کنید. پس همواره در زندگی‌ هایتان درمورد چیزهایی فکر کنید که واقعا به آن‌ها احتیاج دارید و طالب آن‌ها هستید و از فکرهای بیهوده و چیزهایی که از آن‌ها بیزارید دوری‌ گزینید.


پادکست فکرانه – موفقیت (برای شنیدن Play کنید)

برخی از قوانین بیان شده در کتاب 120 قانون جهانی موفقیت

قانون علت و معلول

قانون ذهن

قانون عینیت یافتن ذهنیات

قانون رابطۀ مستقیم

قانون باور

قانون ارزش‌ها

قانون انگیزه

قانون فعالیت ذهن ناخودآگاه

قانون انتظارات

قانون تمرکز

قانون عادت

قانون جذب

قانون انتخاب

قانون تفکر مثبت

قانون تغییر

قانون کنترل

قانون مسئولیت

قانون پاداش

قانون خدمت

قانون تأثیر تلاش

قانون آمادگی

قانون حد توانایی

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

قسمتی از کتاب 120 قانون جهانی موفقیت

قانون محقق شدن ذهنیات: دنیای اطراف ما درواقع تجلی فیزیکی جهان درون ما است. هدف و کار اصلی ما در زندگی این است که زندگی دوست‌ داشتنی و مورد علاقه خود را در درون خود به وجود آوریم. زندگی ایده آل خود را با جزئیات آن در ذهن تصور کنیم و این تصویر ذهنی را تا وقتی که در دنیای پیرامونمان به وجود نیامده و تحقق‌ نیافته است حفظ کنیم.
قانون رابطه‌ی مستقیم: زندگی بیرونی و خارجی شما در حقیقت انعکاس زندگی درونی شما است. میان طرز تفکر و احساسات درونی شما از یک‌ طرف و عملکرد و تجربه‌های بیرونی شما از طرف دیگر رابطه‌ ی مستقیمی وجود دارد.
قانون باور: هر چیزی که عمیقا باور داشته باشید برایتان به واقعیت تبدیل می‌شود. شما آنچه را که می‌بینید باور نمی‌کنید. بلکه آن چیزی را می‌بینید که قبلا آن را به‌ عنوان یک باور انتخاب کرده‌اید. پس باید باورهای محدود کننده‌ ای را که مانع موفقیت شما هستند بشناسید. آن‌ها را از بین ببرید.
قانون ارزش‌ ها: شیوه عملکرد شما همیشه با زیر بنایی‌ترین ارزش‌ها و اعتقادات شما هماهنگ است. آنچه به‌ راستی ارزش‌ هایی را که واقعا به آن معتقد هستید بیان می‌کند، ادعاهای شما نیست. بلکه گفته‌ ها، اعمال و انتخاب‌ های شما به‌ خصوص در زمان ناراحتی و عصبانیت است.
قانون انگیزه: هرچه میگویید و انجام می‌دهید از تمایلات درونی، خواسته‌ها و غرایز شما سرچشمه می‌گیرد. این کار ممکن است به‌ شکل خودآگاه و ناخودآگاه انجام شود…

درباره نویسنده

برایان تریسی یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مشاوران و سخنرانان در سطح جهان می‌باشد. همچنین او یکی از معتبرترین کسانی است که نظر های مثبت و کار آمدی در زمینهٔ های موفقت، پیشرفت و دستیابی به اهداف را ارائه کرده است. برایان تریسی از موفق‌ ترین مشاوران درزمینه تجارت در ایالات‌ متحده آمریکا و از سخنرانان به‌ روز و مشهور جهان  محسوب می شود. برایان تریسی در کارنامه‌ی درخشان و پر فروش بیش از سی کتاب تالیف کرده است که تعداد زیادی از آن‌ها به بیش از 13 زبان زنده و به‌ روز دنیا ترجمه و بازنویسی شده است.

برایان تریسی برنامه‌ های زیادی را چه رادیویی و چه تلویزیونی اجرا کرده که برای تعداد زیادی از مردم جهان مفید بوده است. این برنامه‌ ها آموزش‌ های بسیار مفید و کارآمدی را برای فروشندگان، مدیران در بردارد که در آن‌ها مدیریت زمان، موفقیت شخصی و دستیابی به اهداف بیان‌ شده است. برایان تریسی در طول مدت کاری و زندگی خود تا امروز به 8 کشور که در 5 قاره جهان وجود داشته است سفر کرده و در آنجا کار کرده است و تجارب بسیار زیادی را در حیطه های مختلف کسب کرده است. جالب است بدانید او 4 بار به ایران سفر کرده و سمینارهای بزرگی را برگزار کرده است. همچنین برایان تریسی در زمینهٔ و رشته‌ های تجارت و مدیریت درجه دکترا را به دست آورده است. ازجمله آثار برایان تریسی می‌توان از ترفندهایی برای فروش بیشتر، نقطه تعادل خود را پیدا کنید، هدف: چگونه سریع‌تر ازآنچه تصور می‌کنید به خواسته‌هایتان برسید، برنامه پرواز می توان نام برد.

زندگی کردن ما در این جهان وابسته به هدف و قانونی است که دستیابی به آن به معنای رسیدن به موفقیت است. در به وجود آمدن ما و تک‌ تک اعضای وجودمان و همه مخلوقات که در سراسر جهان وجود دارند حساب و کار دقیق، منظم و هوشمندانه‌ای است و همه ما و انسان ها در این جهان باید از راه های پیش رو برای دستیابی به موفقیت استفاده کنیم. پیشنهاد آکادمی بازار در این راستا استفاده از محصولات کتاب صوتی است که یکی از راه های رسیدن به موفقیت در واقع مطالعه کتاب افراد موفق و مشهور جهان است. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی