خلاصه کتاب «۱۰ قانون موفقیت» نوشته وین دایر

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱

خلاصه کتاب «۱۰ قانون موفقیت» نوشته وین دایر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مقاله از سری مقالات معرفی کتاب آکادمی بازار شما را با کتاب «۱۰ قانون موفقیت» اثر زیبا و بسیار کاربردی که توسط نویسنده توانا و زبردست «وین دایر» نوشته شده است آشنا می‌کنیم.

با معرفی کتاب مخاطبان می‌توانند در جریان کتاب بسیار کاربردی قرار بگیرند و در زندگی و کارهای خود به موفقیت برسند و مسیر پیشرفت و صعود کردن به قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. کتاب ۱۰ قانون موفقیت بیانگر موفقیت و پیشرفتی است که از دیدگاه وین دایر نوشته و جمع‌آوری‌ شده است.

این کتاب شامل راه‌کارها و دستورالعمل‌هایی است که وین دایر با عمل کردن به آن‌ها به موفقیت‌‌های بزرگ و چشم‌ گیری دست پیدا کرده است. در حقیقت این کتاب نشان‌ دهنده تجربه‌‌های خود وین دایر در طول زندگی‌‌اش است که برای شما مخاطبان عزیز نوشته‌ شده است.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درباره کتاب ۱۰ قانون موفقیت نوشته وین دایر

کتاب ۱۰ قانون موفقیت نوشته وین دایر دربردارنده ۱۰ بخش مجزا و کامل می‌باشد. در ادامه با محتوا و موضوعات کتاب ۱۰ قانون موفقیت بیشتر آشنا می‌شوید.

در کتاب 10 قانون موفقیت بیان‌ شده است که هیچگاه و هیچکدام از شما نمی‌توانید چیزی که ندارید را به دیگران ببخشید یا اهدا کنید و همچنین اگر احساس و عشقی هم نسبت به کسی یا چیزی را در درونتان و قلبتان احساس نمی‌کنید پس نمی‌توانید به آن‌ شخص یا آن چیز عشق بورزید و احساسات خودتان را به آن‌‌ها انتقال دهید.

پس باید توجه کنید که اگر هر احساس و تمایلی در درون و باطنتان دارید آن را کاملا به محیط اطراف و دیگران وارد می‌کنید به عنوان مثال اگر در درونتان ناراحتی، ترس، عصبانیت، خشم و نگرانی وجود داشته باشد آن را در زندگی به دیگران و اطرافیانتان منتقل خواهید کرد.

قانون موفقیت در زندگی

قانون موفقیت در زندگی

زندگی کردن ما در این جهان وابسته به هدف و قانون موفقیت است که می‌خواهیم به آن دست پیدا کنیم. در به وجود آمدن ما و تک‌ تک اعضای وجودمان و همه مخلوقات که در سراسر دنیا هستند حساب و کار دقیق، منظم و هوشمندانه‌ای است و همه ما و مخلوقات در این دنیا به کسی که ما را خلق کرده است و خالق ما است متصل هستیم.

در درون همه‌ شماها قصه و متنی است که علاقه دارید آن را به کتاب تبدیل کنید، آهنگی است که دوست دارید آن را همه بشنوند و حتی شعری دارید در وجودتان که دوست دارید یک شاعر بشوید و آن را برای همه بخوانید.

استاد احمد محمدی
بالای نردبان موفقیت خلوت و بکر است، چرا که عموم افراد تا نیمه راه موفقیت، دست از هدف می‌کشند.
استاد احمد محمدی

بدانید که هر چه هستید؛ با همه این احساسات درونی از هر کجای جهان شاید برایتان غیر ممکن، عجیب و دور از باور باشد اما هیچگاه با دانستن این امر که تا وقتی این آهنگ‌ها در وجودتان هست و این احساسات را دارید زندگیتان به انتها نرسیده است و راه‌‌های بسیار زیادی برای رفتن دارید. پس برای آشنایی با این کتاب زیبا و استفاده از راه‌های کاربردی آن شما را به مطالعه این کتاب دعوت می‌کنیم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - دوست داشتن خود

قسمتی از کتاب 10 قانون موفقیت

قبلا می‌گفتم قبل از این‌ که بچه‌ دار بشوم 8 تا ایده خوب دارم از این‌که چگونه بچه‌‌هایم را تربیت کنم. اما حالا 8 تا بچه‌ دارم و هیچ ایده‌ای هم ندارم. چیزی که از بچه‌‌ها فهمیدم این است که هیچکس دوست ندارد که بهش گفته بشود که چه‌ کار باید انجام بدهد.

این موضوع فقط به بچه‌‌ها مربوط نمی‌شود؛ به همه ما مربوط می‌شود. یکی از بهترین آهنگ‌‌هایی که تا به‌ حال شنیده‌‌ام آهنگی بود که در دوران دبیرستان شنیده‌‌ام. به من زمین بده، یه عالمه زمین و آسمان آبی بالای سرم. خوب بلدم.

دور من حصار نکشید، منو محدود نکنید، دور من حد و مرز قرار ندهید، به من نگویید چه‌ کار می‌توانم انجام بدهم و چه‌کار نمی‌توانم انجام بدهم. به من نگویید چطور باید باشم، چه باید بپوشم، چطور باید فکر کنم، به من حتی نگویید چطور باید یوگا کار کنم.

من دوست ندارم بقیه به من بگویند چه کار کن. این همیشه صدای درونم بوده است. روح ما همواره خواستار گسترش و رشد کردن است و هر کس که وارد زندگی ما بخواهد بشود و بگوید چه‌کار کنیم و چه‌کار نکنیم؛ ما در مقابلش ایستادگی می‌کنیم و آن فرد را پس می‌زنیم.

درباره نویسنده وین دایر

درباره نویسنده وین دایر

وین دایر نوسنده 10 قانون موفقیت در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دترویت متولد شد. او بیشتر دوران کودکی و نوجوانی‌ خود را در پرورشگاه به سر برد. او کار خودش را به‌ عنوان محقق در دانشگاه سنت جان آغاز کرد. در همین میان او روزنامه‌ها و مقاله‌های بسیار زیادی را چاپ کرد و زندگی خود را می‌گذراند.

نخستین سخنرانی او که درباره شیوه تفکر تمرکز کردن «افکار منفی» و «گفت‌وگوی انگیزشی» بود موجب شد دانشجویان زیادی را در کلاس خصوصی‌‌اش ثبت‌ نام کند. وین دایر اهل خانواده و زندگی بود و به زندگی در کنار خانواده اهمیت بسیار زیادی می‌‌داد.

او دو بار ازدواج کرد و ۸ فرزند دارد که همه آن‌ها در یک شهر و مکان به نام فلوریدا زندگی می‌کنند. امروزه وین دایر یکی از نویسندگان خودیار و سخنرانان بزرگ انگیزشی در آمریکا محسوب می‌شود و به‌ خوبی از او یاد می‌شود.

نخستین و بهترین کتاب وین دایر به نام «کتاب قلمرو اشتباهات شما» جزء پرفروش‌ترین کتاب‌‌ها در جهان می‌باشد و مجله‌ای در سال ۲۰۱۱ از وین به عنوان سومین انسان معنوی تاثیر گزار در دنیا یاد کرد. وین دایر در 29 اوت سال ۲۰۱۵ در گذشت.

برخی از آثار وین دایر عبارتند از: خردمندی روزها، برای هر مشکلی راه‌حل معنوی وجود دارد، افکارتان را مجبور کنید که برای شما کار کنند، چگونه شخصی نامحدود باشیم، واقعا چه چیزی برای فرزندتان می‌خواهید، تبدیل: زندگی خود را از بلند پروازی به معنی‌‌دار بودن تغییر دهید، سر رشته زندگی خود را در دست بگیرید، توصیه‌های فنون کار، هدیه‌هایی از آیکیس، داستان واقعی ـ در تمام‌روزهای زندگی‌تان معجزه باشید، ۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون، سرنوشت آشکار شما ـ ۹ روش معنوی برای به دست آوردن هر چیزی که می‌خواهید، زندگی در معرفت تائوـ همه‌چیز در مورد تائو ته جینگ و اثبات درون و قلمرو اشتباهات شما.

سخن پایانی

شما باید هر آن‌چه که دوست دارید را به دست بیاورید. کار شما باید هیجان‌آور باشد و باید هر کاری را که تمایل دارید، انجام دهید. روابطتان با خانواده و دوستانتان باید سرشار از شادی باشد. به تمام پولی که برای داشتن یک زندگی مرفه و خوب نیاز دارید، دست پیدا کنید. قرار است تمام رویاهایتان تحقق یابند. اگر دلتان سفر می‌خواهد، باید مسافرت کنید. اگرتمایل دارید کسب و کاری را راه بیاندازید.

برای عملی شدن همه این خواسته‌ها شما باید با چگونگی دستیابی و را رسیدن به آن آشنا شوید. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی نوشته نویسندگان مطرح و موفق جهان مانند 10 قانون موفقیت است. برای استفاده از محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

  1. تا ادم خودش نخواد هیچ وقت نمیتوته موفق بشه باید حرکت کنید و مطمین باشید خدا هواتونو داره و اگه تلاشتونو ببینه حتما کمکتون میکنه

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  2. سلام من در سمینار موفقیت شرکت کردم و تحول عجیبی در من رخ داد و نتایج خوبی در زند‌گیم کسب کردم و وظیفه خودم دونستم که بیام و تشکر کنم و به همه توصیه کنم که حتما شرکت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی