کتاب ” 10 قانون موفقیت ” نوشته باب پراکتور

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۹ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱ آذر, ۱۴۰۱
کتاب " 10 قانون موفقیت " نوشته باب پراکتور

تسخیر نیروی جذب از باب پراکتور به عنوان یکی از بزرگترین استادها و معلم‌های قانون جذب یاد می‌شود و برای زمانی حدود 50 سال او توانسته زندگی افراد خیلی زیادی را توسط کتاب‌ها مانند 10 قانون موفقیت، سمینارها و تدریس‌های خصوصی تغییر دهد.

شما هدف‌های زندگیتان را باید کشف کنید نه اینکه آن‌ها را تعیین کنید، تعیین کردن نیاز به تصمیم گیری ولی اگر در راه درست قرار بگیرید هدف‌های زندگی را کشف می‌کنید. فقط با انجام دادن کارهای مختلف است که می‌توانید متوجه شوید که چقدر می‌توانید جلو بروید و پیشرفت کنید.

مردمی که برنده هستند که تصمیم‌هایشان را قاطع می‌گیرند و زمان خود را هدر نمی‌دهند. آن‌ها آدم‌های موثری هستند و کاری می‌کنند که هر دقیقه برای خودشان باشد. قانون جذب درست مانند قانون جاذبه زمین همواه برقرار می‌باشد. شما در ذهن ناخودآگاه خود یک تصویری را ذخیره کرده‌اید و آن عکس مانند یک سیستم فرمان پذیر باز رفتار می‌کند.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

10 قانون موفقیت

کتاب 10 قانون موفقیت نوشته باب پراکتور شامل قوانین موفقیت و چگونگی کاربرد قانون جذب است. پراکتور برجسته‌‌ترین استاد قانون جذب است. در این کتاب باب پراکتور نکات مهمی را درباره قانون جذب و استفاده از آن ارائه داده است.

در کتاب 10 قانون موفقیت هرقانون در قسمتی جداگانه توضیح داده شده است. این کتاب شامل 10 بخش است که به توضیح مهم‌ترین قوانین موفقیت از باب پراکتور می‌پردازد. در ادامه با موضوعات و محتوای کتاب 10 قانون موفقیت بیشتر آشنا می‌شوید.

درباره کتاب 10 قانون موفقیت از باب پراکتور

درباره کتاب 10 قانون موفقیت از باب پراکتور

نام‌های بزرگی در حیطه آموزش موفقیت، رشد شخصی و خودیاری وجود دارند. مجموعه‌ 10 قانون موفقیت تلاش کرده است تا 10 قانون مهم موفقیت را از زبان استادان موفقیت و بزرگان این زمینه گردآوری کند. این مجموعه دربردارنده قوانینی از جیم ران، زیگ زیگلار، رابرت کیوساکی، آنتونی رابینز و دیگر نام‌های بزرگ در زمینه آموزش موفقیت و رشد شخصی است.

کتاب 10 قانون موفقیت از باب پراکتور قسمتی از این مجموعه است که به ارائه 10 قانون مهم موفقیت از باب پراکتور پرداخته است. باب پراکتور، نویسنده، مشاور، مربی و استاد قانون جذب است. نام او برای تعداد زیادی از افراد مترادف موفقیت است.

کتاب «الفبای موفقیت» باب پراکتور، یکی از کتاب‌های موفق او است. مسائل ارائه شده توسط باب پراکتور تاکنون زندگی افراد بسیار زیادی را در سراسر جهان تغییر داده است.

باب پراکتور در طی 50 سال فعالیت خود سمینارها، کتاب‌ها، فایل‌های ویدیویی و صوتی و همچنین سخنرانی‌های بسیار زیادی در رابطه با دستیابی به موفقیت از طریق قانون جذب ارائه داده است.

او ذهنیت میلیون‌ها نفر را درمورد موفقیت و فرمول رسیدن به آن تغییر داد و نکات ارزشمند و جدیدی را در رابطه با دستیابی به خواسته‌ها بیان کرد. او جمله‌ای درمورد رسیدن به اهداف دارد که می‌گوید: «اگر می‌دانی چکار کنی تا به هدفت برسی، هدفی که داری به اندازه کافی بزرگ نیست.»

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

قسمتی از کتاب 10 قانون موفقیت از باب پراکتور

«شما باید هدف‌‌های زندگیتان را کشف کنید نه اینکه آن‌ها را تعیین کنید، تعیین کردن نیازمند تصمیم‌گیری است، ولی اگر در راه درست قرار بگیرید هدف‌های زندگی را کشف می‌کنید. با انجام دادن کارهای مختلف می‌فهمید که چقدر می‌توانید جلو روید و پیشرفت کنید.»

«مردمی پیروز هستند که تصمیم‌هایشان را قاطع می‌گیرند و وقت خود را هدر نمی‌دهند. آن‌ها انسان‌های موثری هستند و کاری می‌کنند که هر دقیقه برای خودشان باشد.»

«شما در ذهن ناخودآگاه خود یک تصویری را ذخیره کرده‌اید و آن عکس مثل یک سیستم فرمان پذیر باز رفتار می‌کند. بهای موفقیت را بپردازید؛ رسیدن به هر خواسته ای بهایی دارد.»

استاد احمد محمدی
موفقیت =زمان+ اشتیاق به هدف (هرچه اشتیاق به هدف بیشتر باشد، زمان رسیدن کمتر است.)
استاد احمد محمدی

«قانون جذب در 10 قانون موفقیت دقیقا مانند قانون جاذبه زمین همواره برقرار می‌باشد. چند سال پیش کتابی را مطالعه کردم از تری کول که در آن می‌گفت: «چیزی که راجع به من فکر می‌کنید هیچ ارتباطی به من ندارد.» به وقتی که صرف تفکرات دیگران در ارتباط با ما و انرژی‌های منفی آن می‌شود فکر کنید. چیزی که آن‌ها درمورد شما فکر می‌کنند واقعا هیچ تاثیری در زندگی شما ندارد، بلکه این تفکر خود شماست که بیش‌ترین تاثیر را دارد. بنابراین در طول روز به فکر تفکرات دیگران در رابطه با خودتان نباشید.»

«به سراغ کسی بروید که دقیقا الان کاری را انجام می‌دهد که شما تمایل دارید در آینده انجام بدهید. برای کمک همواره سراغ حرفه‌ای‌ها بروید؛ نه همسایه، مامان، بابا یا برادر که دقیقا کاری شبیه به شما دارند. چون الزاما صحیح‌ترین جواب را نمی‌دانند و مطمئنا فایده‌ای ندارد که از کسی که فقط 10 هزار دلار در سال درآمد دارد بپرسید که چگونه می‌تواند ثروتمند شود.»

درباره نویسنده باب پراکتور

درباره نویسنده باب پراکتور

باب پراکتور، نویسنده، سخنران، مشاور، مربی و از استادان برجسته قانون جذب در جهان است. او حدودا 50 سال است که به تدریس روش‌های دستیابی به موفقیت می‌پردازد و خود یکی از ثروتمندترین و مشهورترین نویسندگان و سخنرانان دنیاست.

باب پراکتور نویسنده 10 قانون موفقیت در حال حاضر بیشتر آموزش‌های خود را از راه سمینار و وب سایت خودش با مردم به اشتراک می‌گذارد. داستان تحول و موفقیت باب پراکتور از آشنایی او با کتاب «بیاندیشید و ثروتمند شوید» نوشته ناپلئون هیل شروع شد. باب پراکتور آن زمان 26 سال داشت و مطالعه این کتاب نقطه شروعی برای تحول در زندگی‌اش شد.

او با استفاده از اطلاعاتی که از این کتاب به دست آورده بود توانست در طول یک سال درآمد خود را به صدهزار دلار در سال برساند. باب پراکتور هنوز هم در سمینارها و سخنرانی‌هایش این کتاب را معرفی می‌کند. او در سال 2006 و با حضور در مستند راز شهرت بیشتری در سراسر دنیا کسب کرد.

باب پراکتور قبل از حضور در مستند راز در چندین برنامه تلویزیونی شرکت کرده و مصاحبه‌های بسیار زیادی انجام داده بود، اما حضورش در این مستند باعث شهرت بسیار بیشتر او در سطح جهانی شد.

باب پراکتور کتاب‌های با ارزشی را در زمینه موفقیت و استفاده از قانون جذب تالیف کرده است. از آثار موفق او می‌توان از کتاب‌های «تو ثروتمند زاده شده‌ای»، «مسئله پول نیست»، «7 درس ثروتمند شدن» و «الفبای موفقیت» نام برد.

با این کتاب فرد موفقی شوید

 برای دستیابی به موفقیت از بهترین راه‌ها برای شما مطالعه کتاب مثل 10 قانون موفقیت است. خواندن یک کتاب خوب منجر به زندگی در جهان نویسنده و یادگیری از گنجینه تجربیات او می‌شود.

بعضی از افراد زندگی‌های باور نکردنی دارند، با همه چالش‌های پیش روی خود جنگیدند و برنده از میان نبرد بیرون آمدند. خوشبختانه بسیاری از این اشخاص کتاب‌هایی را برای جهان نوشتند تا دیگران را از سفر خود آگاه کند و به آن‌ها انگیزه دهند.

بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی و آثار نویسندگانی بزرگ در زمینه موفقیت برای قدم گذاشتن در مسیر پیشرفت است.

نام باب پراکتور (Bob Proctor) برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مترادف با موفقیت است. باب پراکتور به عنوان یک سخنران، نویسنده، مشاور، مربی و آموزش‌دهنده، همکاری نزدیکی با شرکت‌های کسب‌ و‌ کار و افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دارد.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی