کتاب ” 10 فاکتور برای پیش بینی موفقیت” نوشته برندن برچارد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب« 10 فاکتور برای پیش‌ بینی موفقیت» نوشته «برندن برچارد» است. او در این کتاب ده فاکتور اساسی را که برای رسیدن به هر نوع موفقیتی  لازم است بررسی می‌کند. با مطالعه این کتاب توجه می شوید که در هر زمان و شرایطی اگر این فاکتورها را رعایت کنید و پشتکار داشته باشید می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید.

 

برندن برچارد در کتاب 10 فاکتور برای پیش‌ بینی موفقیت بیان می کند که موفقیت همواره جزو مهم‌ترین خواسته‌های بشر در طول تاریخ بوده است. برای افراد در شرایط و فرهنگ‌های متفاوت موفقیت معناهای متفاوتی دارد. اما راه‌های رسیدن به آن تقریباً یکسان است. در ادامه با موضوعات و محتوای کتاب 10 فاکتور برای پیش بینی موفقیت بیشر آشنا می شوید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - هدف

درباره کتاب 10 فاکتور برای پیش بینی موفقیت

در کتاب10 فاکتور برای پیش بینی موفقیت این موضوعات مطرح می شود که موفقیت همیشه جزء مهم‌ترین خواسته‌های بشر در طول تاریخ بوده است.اینکه شما هدفی را مشخص کنید و برای رسیدن به آن به‌اندازه کافی انگیزه داشته باشید و مطمئن قدم بردارید یکی از عوامل بسیار مهم در کسب موفقیت است.  بسیاری از انسان‌ها در آغاز راه هدف‌گذاری می‌کنند و با شوق زیاد قدم در این راه می‌گذارند اما از همان ابتدا دلسرد می‌شوند و نمی‌توانند به‌ درستی عمل کنند. به دلیل اینکه آن‌ طور که بایدوشاید آینده و موفقیتشان را برای خود ترسیم نکرده‌اند. بنابراین چون نمی‌توانند خودشان را در آن موقعیتی که خواسته بودند تصور کنند پا پس می‌کشند. یکی دیگر از عوامل مسئولیت‌پذیری است. اینکه شما به جایی رسیده باشید که بتوانید تمام و کمال مسئولیت کار خود را به عهده بگیرید و با تمام توان قدم بردارید می‌توان گفت احتمال رسیدن شما به هدفتان بسیار زیاد است. قدر زمان را بدانید و از آن به‌درستی استفاده کنید. از فرصتی که در اختیاردارید بیشترین بهره را برای رسیدن به هدفتان ببرید و از آن برای فعالیت مهم و مفید استفاده کنید. تسلیم نشوید. اگر صبوری و پشتکار را در خودتان تقویت کنید و بیاموزید که شکست هم بخشی از راه است هیچ‌گاه کنار نمی کشید و از شکست‌هایتان درس می‌گیرید و تسلیم نمی‌شوید.

قسمتی از کتاب 10 فاکتور برای پیش‌بینی موفقیت

حالا می‌خواهم یک کاری انجام دهید، به یک هدف بزرگ یا یک رؤیای بزرگ فکر کنید و صادق باشید، زمانی که به آینده فکر می‌کنید می‌توانید انجام شدنش را تصور کنید و همچنین تبدیل‌ شدن آن را. حالا فرض کنیم قبل از اینکه من بگویم تا به‌ حال اصلاً آن هویت آینده را هیچگاه تصور نکرده‌اید. آن‌کسی که قرار است بشوید و آن را ندیده‌اید و حسش نکرده‌اید و حتی خواب آن را ندیده‌اید طوری که بخشی از وجود شما شود.  حالا اگر تا به‌ حال این کار را نکرده‌اید امتیاز شما یک است. یک یعنی اینکه شما هیچ ارتباطی با آینده خود و تغییرات لحاظ شده در آینده ندارید. ده اما خیلی مثبت است. ده یعنی اتفاقاً من دقیقاً این را تصور کرده‌ام خودم را دیده‌ام و حسش کرده‌ام و سال‌هاست که آن را باور دارم و خودم را کاملاً تصور کرده‌ام، این‌جوری امتیاز کامل است. حالا ممکن است یک جایی آن وسط‌ها باشید. یک یعنی هویت شما در آینده مبهم است و ده یعنی کاملاً مسجل شده است. تا اینجا متوجه شدید که آن‌هایی که یک تصور دقیق و واضح از خودشان در آینده دارند به هدفشان رسیده‌اند و با آن زندگی می‌کنند و حس و مزه‌اش می‌کنند شانس این افراد برای رسیدن به اهدافشان بیشتر است و شانسشان برای غلبه بر سختی‌ ها بیشتر است و  بسیار سرسخت‌ترند.

درباره نویسنده

برچارد

برندن برچارد نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی در سال 1977 در مونتانا چشم به جهان  گشود. کتاب‌ها و سخنرانی‌ها و رده‌های او تأثیرات بسیار زیادی بر افراد مختلف در سراسر جهان گذاشته است. رده‌های آنلاین او با موضوع توسعه شخصی بیشتر از یک و نیم میلیون دانش‌آموخته داشته است. او را یکی از برجسته ترین نویسنده‌های انگیزشی می‌دانند و در سال 2017 جزء سه نویسنده برتر در حیطه کسب‌وکار شد. او از محبوب‌ترین‌های نیویورک‌ تایمز است و در مجله اپرا عنوان تأثیرگذارترین رهبر درزمینه رشد شخصی را گرفته است.از کتاب‌های او می‌توان از اسرار معنوی موفقیت، 10 فاکتور برای پیش‌بینی موفقیت، 6 عادت افراد موفق، دستیابی به بالاترین سطح عملکرد، چرا تغییر سخت است؟، سال کارایی بالا، عملکرد عالی، چگونه به کارایی بالا برسیم؟، رهایی از بی‌پولی و… یاد کرد.دست یافتن به موفقیت دشوار است اما دشوارتر از آن حفظ این موفقیت است. اگر بخواهیم دقیقتر شویم باید ببینیم که افراد پس از رسیدن به موفقیت چگونه می‌توانند آن را حفظ کنند؟ در اینجا می‌خواهیم نگاهی عمیقتر و دقیقتر به عادت‌های مشترک اغلب افراد ثروتمند داشته باشیم که هم در رسیدن به موفقیت و هم در حفظ آن، نقش بسزایی دارند. با پروراندن چنین عاداتی در زندگی شخصی خودمان، با گذشت زمان می‌توانیم روی موفقیت پایدار سرمایه‌گذاری نماییم.

شما باید هدف‌ های زندگیتان را پیدا کنید نه اینکه آن‌ها را تعیین کنید، تعیین کردن نیاز به تصمیم‌گیری دارد، ولی اگر در راه صحیح گام بردارید هدف‌های زندگی را کشف می‌کنید. با انجام دادن کارهای متفاوت می فهمید که چقدر می‌توانید جلو بروید و پیشرفت کنید. یکی از این کار ها مطالعه کتاب در زمینه موفقیت و دستیابی به اهداف است. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی که آثار نویسندگان موفق و مطرح جهان است می باشد. شما با الهام گرفتن از مطالب این کتاب ها می توانید گام های بزرگی در جهت دستیابی به اهدافتان بردارید. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی