خلاصه کتاب ” یک شروع صد دلاری “نوشته کریس گیله بو

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۲ دی, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آکادمی بازار قصد دارد در این مقاله خلاصه ای از کتاب یک شروع صد دلاری اثر کریس گیله بو را ارائه دهد. در کتاب یک شروع صد دلاری معیارهای 1500 نفر مورد بررسی قرار داده شده است، نویسنده به موشکافی زندگی این افراد پرداخته و داستان های زیادی در این کتاب وجود دارد. . این افراد، به دنبال علاقه‌ خود رفته اند، با کمتر از 1000 دلار کسب و کار خودشان را راه انداخته اند و درحال حاضر سالیانه بیشتر از 50 هزار دلار درآمد دارند. برای انجام این تجارت، به داشتن مهارت‌ های خاصی احتیاج دارند. با آکادمی بازار همراه باشید تا با چند ترفند کاربردی از کتاب یک شروع صد دلاری آشنا شوید.

نکته اول

باید دایره علاقه خود را درک کنید. چیزهایی که واقعا دوستشان دارید و از انجام دادن آنها لذت می برید شناسایی کنید و در یک دایره قرار دهید. دایره دیگر چیزهایی است که برای آدم های دیگر مهم است. جایی که این دو دایره اشتراک داشته باشند جایی است که شما قرار است از آن پول در بیاورید، راه پولدار شدن همین است.

چطور می خواهید زندگی خود را تامین کنید؟ شما باید کاری که دوست دارید را انجام دهید چون وقتی که کار سخت می شود باید انگیزه ادامه دادن آن را داشته باشید. کارهایی که بهشان علاقه دارید می تواند شما را به جلو هول بدهد.

رفتن به دنبال علایق

نکته دوم

پایین نگه داشتن هزینه ها را در نظر داشته باشید. باید تمرکز خود را بر روی کار بیشتر بگذارید، بیشتر عرق بریزید و پول کمتری هزینه کنید. در این شرایط اگر تجارت شما شکست بخورد چیز زیادی از دست نداده اید، فقط وقتتان هدر رفته که همان هم باید صرف همین کار می کردید چون جزء علاقه شما بوده است.

مثالی درمورد بیشتر عرق ریختن در هنگام کار، کار یک دوچرخه سوار معروف است که مقدار زیادی تشک خواب خرید و برای فروختن آنها دچار مشکل شد. او یک حقه تازه به ذهنش رسید، او گفت اگر از من تشک بخرید آن را با دوچرخه برایتان می آوردم.

ویدئوهایی هم از این دوچرخه سوار در هنگام انجام کار در یوتویوب وجود دارد. بخاطر همین ویدئو ها حسابی معروف شده است و پول زیادی هم خرج تبلیغات نکرده است. در عوض عرق میریزد و درآمد سالیانه اش با دوچرخه سواری و به خانه مردم رفتن یک عدد شش رقمی می شود.

تلاش زیاد هرزینه کم

نکته سوم

به جای ماهی دادن به کسی ماهی گیری را به او یاد بدهید. اگر به کسی ماهی گرفتن یاد بدهیم و با این کار فرصت یک کسب و کار خوب را از دست بدهیم چه؟ اما تحقیقات نشان داده است کسب وکارهایی که خوب بوده اند در واقع به افراد ماهی گیری یاد داده اند.

تجارت های غیرعادی زیادی با یاد دادن به بقیه شکوفا شده اند و مقدار زیادی طرفدار پیدا کرده اند که از آنها برای هرکاری که می کنند حمایت می کنند.

نکته چهارم

کاری که در هنگام تبلیغ برای تجارت یا محصولتان باید انجام دهید این است که وقتی یک مشخصه ای را تعیین می کنید، می توانید آن را توضیح دهید. وقتی از یک مزیت صحبت می شود مسلما موجب برانگیخته شدن احساسات می شود. آیا شما برای مردم آزادی را به ارمغان می آورید؟ آیا خوشحال ترشان می کنید یا دارید بی ارزششان می کنید؟

وقتی که محصولی را عرضه می کنید سعی کنید که روی احساسات مردم تاثیر بگذارید.

معرفی کریس گیله بو

کریس گیله بو

کریس گیله بو 4 آوریل 1978 در ایالت متحده آمریکا متولد شد. او نویسنده، وبلاگ نویس و سخنران است. او همچنین راهنمای سفر و مباحث کسب و کارهای کوچک تحت راهنماهای غیر معمول نام تجاری نوشته است.

گیله بو فارق التحصیل دانشگاه واشنگتن و دانشگاه ایالتی آتن است. او از سال 2002 تا 2006 در آفریقای غربی داوطلب شد و با موسسه خیریه پزشکی Mercy ships همراه شد. او این تجربه را برای انجام خدمات اجتماعی و جمع آوری کمک های مالی، به عنوان یک نکته محوری موضوعاتی که در نوشتن آن منجر شده است می داند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - باور

بخشی از این کتاب سی و نه قدم درمورد عرضه محصول را با جزئیات توضیح داده است. این سی و نه قدم بسیار کاربردی و فوق العاده است. شما می توانید با تهیه کتاب یک شروع صد دلاری آن را یاد بگیرید. همچنین اگر می خواهید داستان های دست دوم از شرکت هایی که با هزینه های خیلی کم کار خود را شروع کرده اند، جالب است این کتاب را حتما بخوانید.

شما همچنین می توانید از دیگر محصولات آکادمی بازار در زمینه کتاب صوتی بهره ببرید و به مهارت های بیشتری با یاد گیری اصول و نکات بیان شده در زمینه موفقیت و کسب و کار دست پیدا کنید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی