کتاب ” کسب و کار پر سود ” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۶ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب " کسب و کار پر سود " نوشته برایان تریسی

داشتن کسب و کار پرسود از آرزوها و اهداف هر فردی است. همه شرکت‌های بزرگ دنیا فعالیت‌هایشان را برای رسیدن به این هدف تنظیم می‌کنند. برایان تریسی یکی از فعالان موفق حوزه کسب و کار است و هر کسی که در این زمینه مشغول فعالیت باشد حداقل یکبار نام او به گوشش خورده است.

یکی از کتاب‌های معروف او قورباغه‌ات را قورت بده است که حتما نام آن را شنیده‌اید. در این مقاله سعی داریم تا یکی دیگر از کتاب‌های موفق او را مورد بررسی قرار دهیم. این کتاب ۲۱ روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود است و همانطور که از اسمش پیداست، در این کتاب با ۲۱ روش یاد می‌گیریم که چگونه کسب و کاری پرسود داشته باشیم.

او این اطلاعات را بر اساس تحقیق به مدت پنجاه سال روی هزاران شرکت بدست آورده است. شما نیز می‌توانید با به کار بستن این 21 ایده برای سوددهی بیشتر، خود را از سال‌ها کار سخت و ناامیدی رها سازید. این ایده‌ها می‌توانند زندگی تجاری‌تان را برای همیشه تغییر دهند.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب کسب و کار پر سود نوشته برایان تریسی

کتاب کسب و کار پر سود از کتاب‌های بسیار مفید و موثر برایان تریسی می‌‌باشد. او در کتاب کسب و کار پر سود مسائلی را مطرح می‌کند که باعث می‌شود یک کسب و کار رونق زیادی داشته باشد. زیرا اگر سود‌ دهی هر کسب و کاری مناسب نباشد، اداره آن با مشکل رو‌به‌رو می‌شود و عملا پروژه با شکست روبه‌رو می‌‌شود.

از این رو لازم است تا افراد با استفاده از ذهن و هوش خود بتوانند در این بازار پر رقابت فروش بیشتری داشته و سود بیشتری به دست آورند. معمولا برای اینکه کسب و کاری پرسود باشد، باید مدیریت آن مشاوره کسب و کار توانایی ارائه ایده‌‌هایی نو و خلاقانه داشته باشد و پشتکار کافی نیز داشته باشد، تا موفق شود ایده‌هایی که در ذهن داشته را عملی کند.

فقط با داشتن ایده، کسب و کار شما پرسود نخواهد شد. زیرا چیزی که باعث می‌شود انسان به سود بیشتر دست پیدا کند، کار و تلاش می‌‌باشد. به همین دلیل معمولا افرادی که برای دستیابی به اهداف خود تلاش بیشتری کرده‌اند، در رسیدن به هدف‌‌های خود که قطعا یکی از آن‌ها نیز سود بیشتر بوده، موفق‌تر می‌باشند. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با کتاب کسب و کار پر سود بیشتر آشنا کنیم.

درباره کتاب کسب و کار پر سود

درباره کتاب کسب و کار پر سود

در ابتدا راه باید برای کسب و کار خود یک رسالت مشخص کرد، تا بتوان برای کسب سود بیشتر نیز موفق بود. به دلیل اینکه مدام از شاخه‌‌ای به شاخه دیگر پریدن می‌‌تواند موجب عدم دستیابی به سود مناسب شود.

باید دقیقا مشخص کنید که در چه کسب و کاری هستید و هدف نهایی شما از قرار گرفتن در این کسب و کار چیست. بدین صورت می‌توان برای دستیابی به اهداف خود در مسیری درست قدم نهاد. در این صورت احتمال رسیدن به سود بیشتر زیاد می‌‌شود.

شناخت مشتریان از دیگر عواملی است که در رسیدن به کسب و کار پر سود تاثیرگذار می‌‌باشد. زیرا شما باید بدانید محصولی را که قرار است عرضه کنید، چه کسانی از شما می‌خرند. بدین صورت می‌توان برنامه ریزی‌های دقیق و مدونی داشته، تا میزان فروش خود را افزایش داد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

قسمتی از کتاب کسب و کار پر سود

در مقدمه این کتاب برایان تریسی این چنین می‌گوید: رقابت برقرار است. هیچگاه تا به امروز رقابتی در کسب و کار تا به این حد وجود نداشته است و حتی شدت رقابت در ماه‌‌ها و سال‌‌های آینده بیشتر خواهد شد. میزبان شما در کتاب 21 روش عالی برای ساختن کسب و کار پرسود 21Great Way To Build a High Profit Business، برایان تریسی، می‌داند که درباره چه چیزی حرف می‌‌زند.

مثل شما او نیز مسئول همه‌ زمینه‌‌های ایجاد و مدیریت کسب و کاری موفق بوده است. برایان با مشتریان ملاقات داشته است، فروش انجام داده و وصولی‌‌ها را پرداخت کرد. او از بانک قرض کرده است. شخصا وام‌‌هایش را ضمانت کرده است و شب بیدار مانده است تا بفهمد چگونه باید حقوق کارمندانش را بپردازد.

استاد احمد محمدی
«پایان سندروم سطل‌های عرق»، به جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کن.
استاد احمد محمدی

برایان چندین کسب و کار را با یک ایده و مقدار کمی پول قرضی از آغاز تاسیس کرده است. او بهترین ایده‌‌هایی که تا به حال برای داشتن کسب و کاری پر سود کشف شده است را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است و عملی کرده است و او این استراتژی‌‌ها را به ده‌‌ها و هزاران تاجر و موسسان شرکت‌‌ها در کل جهان آموزش داده است.

برایان تریسی (Brian Tracy)، در این فرآیند میلیونر خود ساخته‌‌ای شده است، شما نیز می‌‌توانید با استفاده از این 21 ایده برای سود دهی بیشتر، خود را از سال‌‌ها کار سخت و نا امیدی رها کنید. این ایده‌‌ها می‌توانند زندگی تجاری‌ شما را برای همیشه تغییر دهند.

درون مایه کتاب کسب و کار پر سود

برایان تریسی در این کتاب بیان می‌کند که باید هدف‌های مشخصی برای کسب و کار خود مشخص کنید، در این حالت می‌توان به آسانی سود خود را بسیار بیشتر کرد. از دیگر فاکتو‌رهایی که یک کسب و کار برای کسب سود بیشتر نیاز داشته، نگاه بلند مدت به آن می‌‌باشد.

بدین ترتیب می‌توان با برنامه ریزی‌های بلند مدت به سود بسیار بیشتری دست پیدا کرد. زیرا در کوتاه مدت امکان برنامه ریزی‌های خوب و دقیق وجود نداشته و به طور طبیعی سود دهی آن‌ها نیز بسیار کمتر خواهد بود.

برای اینکه کسب و کاری پر سود شود، باید با تمام فکر و ذهن خود به خدماتی که مشتری به آن نیاز داشته، فکر کنید بدین ترتیب می‌تواند به نیازهایی که مشتری داشته جوابگو بوده، در نهایت سود دهی کسب و کار بسیار بهتر می‌شود و رشد می‌کنید. بر فروش و بازاریابی کسب و کار خود تاکید بسیار بیشتری داشته باشید.

به دلیل اینکه بخش بسیار زیادی از سود دهی هر کسب و کاری مدیون بازاریابی و فروش آن می‌‌باشد. بازاریابی مناسب می‌تواند موجب شود که مشتریان هر روز بیشتر شده، که این مسئله فروش را بیشتر و سود‌ دهی را نیز بیشتر می‌‌کند.

درباره نویسنده برایان تریسی

درباره نویسنده برایان تریسی

برایان تریسی از متخصصان بازاریابی در کسب و کارهای بزرگ می‌باشد. او در سال 1944 در کانادا متولد شده و اکنون در ونکوور شرکتی دارد که برای بازاریابی شرکت‌های بسیار بزرگ سراسر جهان خدماتی ارائه می‌‌دهد. برایان تریسی در کنار کار در شرکت خود، به عنوان سخنران در سمینارهای مختلف شرکت کرده و از ایده‌هایی که داشته، ایده‌های خود را در اختیار مدیران و بازاریابان شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد.

برایان تریسی موفق شده است با عرضه کتاب‌هایی در حیطه بازاریابی کمک کند تا افراد زیادی در سراسر جهان بتوانند با این تخصص آشنا شوند. به دلیل اینکه برایان تریسی اعتقاد دارد که بازاریابی یک هنر است که باید کسانی که وارد این حوزه کاری می‌شوند، آن را فرا بگیرند، در غیر این صورت در کار خود موفق نمی‌شوند. از این رو بیشتر کتاب‌های برایان تریسی با موضوعاتی به بازار عرضه شده که مربوط به بازاریابی و فروش می‌باشند.

پیشنهاد آکادمی بازار

با افزایش میزان فروش و کسب و کار پر سود در هر کسب و کاری، قطعا میزان سود آن کسب و کار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای کسب سود مناسب باید بتوانید مزیت‌های رقابتی مناسبی ایجاد کنید.

بنابراین برای موفقیت در این حیطه باید مهارت‌های لازم آن را فرا بگیرید. پیشنهاد آکادمی بازار به شما بهره مندی از محصولات کتاب صوتی است. مطالب ارائه شده در این کتاب‌ها می‌تواند به افزایش آگاهی در زمینه کسب و کارتان و در نهایت پیشرفت شما کمک زیادی بکند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی