کتاب “چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم ” نوشته آنتونی رابینز

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۰ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم نوشته بسیار مفید و پرکاربرد از نویسنده ماهر و توانمند آنتونی رابینز است که با ظرافت و دقت بسیار زیاد نوشته شده است. همه‌ ی آثار آنتونی رابینز دربردارنده یک‌ راه و هدف به نام موفقیت هستند. آنتونی رابینز به این دلیل یکی از انسان‌ های الهام‌ بخش و تأثیر گزار برای بسیاری از افراد در سراسر این دنیا محسوب می شود. آنتونی رابینز در کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم از زندگی و تجربیات خود بیان کرده است. او در این کتاب از مشکلات و موفقیت‌ هایی که در مسیر زندگی اش به وجود آمده است بیان کرده است و همچنین این مسئله که چگونه با این مشکلات رو به رو شده و آن‌ ها را حل کرده است. کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم نکات خاص و بسیار کوچک زندگی آنتونی رابینز را به تصویر کشیده است تا مخاطبان به‌ خوبی آن را درک کنند. کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم از 7 بخش مجزا و کامل تشکیل‌ شده است که به همه سؤال‌ هایی که در ذهن خواننده به وجود می آید جواب کاملی داده است. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوع و محتوای کتاب فوق بیشتر آشنا شوید:

درباره کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

تنها فکر، اندیشیدن و نگاه مثبت شما برای دستیابی به خوشبختی و پیشرفت کافی نیست و شما با فکر کردن و ذهن مثبت مطلق؛ به اهداف و خوشبختی دست پیدا نمی کنید و ذهن برای شما کاری را انجام نمی‌دهد. فکر و ذهن شما فقط یک کار و یا هدفی را می یابد، به شما نشان می‌دهد که کار صحیح و به‌ جایی را انتخاب کرده‌ اید یا نه. چه چیزی اشتباه می‌ باشد و آیا شما باید از آن دوری‌ کنید یا شجاعانه در برابر آن بایستید و مبارزه کنید. این تنها راه فکر کردن است و همین کار به معنی تلاش برای زنده ماندن و بقا نسل است.

آنتونی رابینز


در جهان امروز دغدغه فکری ما دیگر حیوان‌ های درنده مانند پلنگ یا ببر نیستند که به ما حمله ور شوند و ما هم به دنبال راهی برای فرار از آن‌ ها و نجات دادن جان خود باشیم. دغدغه‌ های بزرگ انسان‌ ها در این دوره خیلی متفاوت‌ تر و پیچیده‌ تر از قبل است. دغدغه این مسئله که دیگران درمورد ما چه فکری می‌ کنند، با چه دیدی به ما می نگرند، فردی که ما با او دوست هستیم آدم خوبی است و همیشه در کنار ما خواهد ماند یا نه پولی که به دست می آوریم کافی است یا باید بیشتر تلاش کنیم و درآمد بیشتری داشته باشیم و یا اصلاً این موضوع که چگونه پول دربیاوریم است. همه ما انسان‌ ها این مشکلات و دغدغه‌ ها را در زندگی خود داریم و هرکدام از ما به شیوه ای خاص با این دغدغه و مشکلات روبه رو می‌شویم و ذهن ما دائما در حال تکرار این فکر و خیال‌ ها می‌باشد و این امر موجب می‌ شود که ما عادت‌ های خاص و ویژه ای را بیابیم و زمان زیادی را با این عادت‌ ها سپری کنیم. اما نتیجه کلی این است که همه این فکرها بالاتر از ذهن هستند و تنها در ذهن وجود ندارند. آنتونی رابینز در کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم به مردم شیوه استفاده کردن از بدنشان را یاد می‌دهد تا در کنار آن بتوانند از فکر و ذهن خود بهره ببرند و ذهنشان را به سمت چیزی که می‌خواهند بکشند نه چیزی که ذهنشان می‌خواهد.

استاد احمد محمدی

 قسمتی از کتاب چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

«اولین چیزی که به کارکنان خود گفت: این بود که شما وارد چه کسب‌ و کاری شدید و همه گفتند کامپیوتر. استیو جابز گفت: پس خیلی اوضاعمان خراب است چون ما تنها دو درصد این کسب‌ و کار را داریم و ماکروسافت نود و هشت درصد این کسب‌ و کار را تصاحب کرده است و در ادامه گفت: که باید به یک‌ چیز بسیار بزرگ تر وصل بشویم و می‌گوید که ما مردم را به علایقشان متصل می‌ کنیم و به بهترین شکل آن را به مردم ارائه می دهیم. حالا این علایق چیست؟ موزیک. موزیک کل شرکت را دگرگون کرد. عکس هم اضافه شد. ارتباطات هم اضافه شد که تبدیل شد به گوشی‌ های امروزی.»  آن‌ ها حتی اسم کامپیوترهای اپل را هم عوض کردند. اسم خلاصه‌ تر و امروزه بیزینس این کمپانی تبدیل‌ شده است به گوشی موبایل. آن‌ ها اگر توانایی کسب‌ و کاری را که الآن دارند را نداشتند؛ موفق نمی شدند کاری را انجام بدهند. دومین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که بدانید کی هستید! زیرا همه‌ ی ما استعداد های درونی متفاوتی داریم. ما در درون همه کار آفرین هستیم ولی بعضی از کارآفرینان هنرمند هم هستند و حالت‌ های ویژه ای دارند. بعضی‌ ها می‌توانند لباس‌ های زیبایی طراحی کنند. یا کد نویسی های دشواری را انجام بدهند و یا مهارت خاصی دارند و می‌ توانند افراد مختلف را به شیوه های مختلف متقاعد کنند. بسیاری از افرادی که یک کسب‌ و کار را راه اندازی می‌ کنند همه‌ آنها هنرمند هستند و می‌ دانند که چطور یک کسب‌ و کار را راه‌ اندازی کنند و می‌روند به سمت خرید و فروش اما رشد زیادی نمی‌کنند چون تلاش می کنند محصولاتی را تولید کنند که… .

درباره نویسنده

آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در سال ۱۹۶۱ درشمال هالیوود در  خانواده فقیری متولد شد. بعد از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای مختلفی روی آورد، ولی موفقیتی برای او به همراه نداشت. آنتونی رابینز در ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجردی بسیار فقیرانه ای داشت اما او با وجود فقر و فلاکت، برای خود رؤیا پردازی می کرد و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت. امروز تونی رابینز یکی از موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در دنیا است.آنتونی رابینز شهرت خودش را به علت نوشتن کتاب‌ های زیبا و کارآمد که منتشر کرده است کسب کرده است. آثار آنتونی رابینز شامل: رها سازی قدرت درون، قدرت نامحدود، به‌ سوی کامیابی، مهرت در بازی زندگی و افکار بزرگ.

 

 
 
 
 
استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
از ذهنت درست استفاده کن

در زندگی و رؤیاهایی که برای آینده در ذهن دارید باید به دنبال راه‌ حل‌ هایی برای دستیابی به آن‌ ها باشید و همچنین در کنار آن در پی خوشبختی و دستیابی به خوشبختی باشید. خوشبختی و موفقیت به یکباره به وجود نمی‌ آید و باید کاری را برای رسیدن به آن انجام دهید تا به خوشبختی برسید. برای رسیدن به اهداف باید مهارت خود را افزایش دهید، تیم آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند با استفاده از آثار افراد مشهور و موفق جهان راه پیشرفت را برای خود هموار کنید. بنابراین می توانید از محصولات بسیار مفید و کاربردی کتاب صوتی بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
کتاب صوتی
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی