کتاب ” چگونه به کارایی بالا برسیم ” نوشته برندن برچارد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم یکی از آثار شناخته شده و مفید برندن برچارد بوده است. برندن برچارد در این کتاب به بیان نکاتی پرداخته تا به انسان کمک کند که کارایی بهتری داشته باشد. به دلیل اینکه هر انسانی باید توانایی های خود را افزایش دهد تا بتواند کاری را که به او سپرده می‌ شود به بهترین شکل انجام بدهد. اغلب کسانی که می‌توانند عادت های خود را تغییر دهند، می‌توانند در دراز مدت به کارایی بسیار خوبی برسند. از نظر برندن برچارد معمولا در اغلب مواقع عادات و تفکرات غلط یک انسان بر روی کارایی او تاثیر منفی می‌ گذارد. برای اینکه بتوان به آسانی آن را اصلاح کرد، باید بتوان تفکرات خود را تغییر داد. بدین ترتیب به آسانی می توان تاثیر آن را در کارایی خود ببینید و در طولانی مدت مشاهده می‌کنید که اثرات بسیار خوب و مفیدی را بر روی زندگی شما گذاشته است. بدین ترتیب لازم است تا با نکاتی که برندن برچارد در کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم بیان کرده آشنا شد، تا بتوان راه های کسب موفقیت را آموخت.

درباره کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم

از نظر برندن برچارد باید بتوانید سبک کاری خود را به شیوه ای تنظیم کنید تا بهترین باشید. به دلیل اینکه ممتاز بودن یکی از نشانه‌ هایی است که مشخص می نماید که کارایی شما بسیار مناسب بوده، زیرا معمولا کسانی که کارایی پایین داشته، نمی‌توانند در کار خود به موفقیت دست پیدا کنند و بهترین باشند. بدین ترتیب کسانی را که می بینید در کار خود به موفقیت رسیده اند، قطعا با تلاش های بسیار زیادی عادت‌ های بد کاری را کنار گذاشته و عادت های خوب را جایگزین آن کرده‌ اند. برندن برچارد در این کتاب، نکات بسیار طلایی و مفیدی را بیان می کند، که هر کسی می تواند با استفاده از آن‌ ها کارایی خود را در کار خود چندین برابر نماید. اعتماد به نفس از جمله موضوعاتی است که طبق نظر برندن برچارد می‌تواند زمینه ساز افزایش کارایی و در نتیجه آن موفقیت بیشتر در کار باشد. بدین ترتیب معمولا همه افراد باید تلاش کنند که در کار خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. زیرا اعتماد به نفس می‌تواند باعث برداشتن گام های استوار در کار شده و این مسئله تا اندازه بسیار زیادی می‌تواند نتیجه کار را مثبت کند.

برندن برچارد

قسمتی از کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم

با توجه به اهمیت بسیار زیادی که موضوع این کتاب داشته در این جا به بررسی قسمت هایی از کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم پرداخته می‌شود: « همه ما می‌ دانیم که عادت‌ های ما بسیار با اهمیت هستند و نقش حیاتی در موفقیت و یا شکست ما دارند و کارایی بالا اصولا به معنی کسب موفقیت، به صورت پایدار و در دراز مدت است. ممتازی هنریست که با عادت‌ سازی و تمرین کسب می شود. ما ‌همانی هستیم که مکررا انجام می‌ دهیم. به همین علت ممتاز شدن و کسب موفقیت، نتیجه عادت‌ ها می‌باشند. طبق تحقیقات انجام شده، افراد دارای کارایی خوب دارای شش عادت زیر می‌ باشند:

  • کارایی بالا ها تقریبا از نظر تمام معیارها نسبت به هم‌ رده‌ های خودشان موفق‌ تر هستند چون شفافیت ایجاد کرده‌اند.
  • بیشتر از بقیه متکی به نفس می‌باشند.
  • خروجی با ارزش زیادی تولید می‌کنند و حسّ لزوم را در خودشان افزایش می دهند.
  • بازدهی خود را زیاد می کنند.
  • باید نفوذ پیدا کنید. کارایی بالا ها، دائما و فعالانه تلاش می‌کنند روی افراد نفوذ کنند. آن‌ ها می‌خواهند که الگو باشند.
  • کارایی بالا ها نسبت به اغلب مردم شجاعت بیشتری نشان می‌دهند.

استاد احمد محمدی

 

درون مایه کتاب چگونه به کارایی بالا برسیم

در واقع از مهم‌ ترین موضوعاتی که در این کتاب تلاش شده است تا برای افراد مختلف بیان شود، این است که باید بتوان عادت‌ های خود را با عمل درستی تغییر داد. این مسئله موجب می‌شود تا افراد بسیار زیادی بتوانند در کار خود به موفقیت‌ های بیشتر دست پیدا کنند.
با توجه به این‌ که پایین بودن کارایی ممکن است شغل فرد را به خطر بی‌ اندازد و موجب می‌شود تا کارفرما از او ناراضی بوده و او را اخراج کند. بدین صورت معمولا همه افراد چه کارگر، کارمند، و یا هر کار دیگری که انجام می دهید، باید بتواند بالاترین و بهترین عملکرد را داشته باشید. در غیر این‌ صورت در شغل خود نمی‌توان به موفقیت‌ های بیشتری دست پیدا کرد. بدین ترتیب نکات بسیار طلایی که در این کتاب از آنها یاد شده است از جمله شجاعت، نفوذ، اعتماد به نفس و شفافیت می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در افزایش کارایی افراد داشته باشد. اغلب افراد برای اینکه بتوانند موفقیت‌ های بسیار بیشتری را در زمینه کاری خود به دست بیاورند، باید بتوانند شجاعت خود را اثبات کنند. زیرا کسانی که شجاع نباشند، نمی‌توانند کارایی خوبی داشته باشند. اعتماد به نفس از دیگر موضوعاتی بوده که می‌ تواند مسیر را برای موفقیت و افزایش کارایی مهیا کند.

درباره نویسنده

برندن برچارد

 برندن برچارد در هجدهم فوریه سال 1977چشم به جهان گشود. برندن برچارد یک نویسنده مشهور بوده که در مونتانا به دنیا آمده است. او از بهترین سخنرانان انگیزشی می‌باشد. برندن برچارد در کنار انتشار کتاب‌، کلاس های آنلاین را نیز برگزار می‌کند و تا امروز توانسته برای بیش از 1.5 میلیون نفر کلاس آنلاین برگزار نماید. بدین ترتیب اغلب افراد بسیار زیادی در سراسر جهان او را شناخته و از آثار او استفاده می‌کنند. بدین ترتیب کتاب های برندن برچارد در کشورهای مختلفی ترجمه شده و عرضه می‌ شوند.

 
استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - تمرکز

 
 
 
 
 
 
هرکسی که بخواهد در کار خود به پیشرفت‌ های بیشتری دست پیدا کند و بهترین عملکرد را داشته باشد، باید عادت های غلط را کنار گذاشته و آن‌ ها را به عمل صحیح تبدیل نماید. اعمال صحیحی که انسان در محیط کاری خود انجام می‌دهد، می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی عملکرد کاری او بگذارد. آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند با استفاده از نکات بسیار طلایی بیان شده در محصولات کتاب صوتی که آثار افراد مشهور و موفق جهان است، پله های موفقیت را در کار خود یکی پس از دیگری بالا بروید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
 
کتاب صوتی
 
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی