کتاب «هرگز تسلیم نشو » نوشته دونالد ترامپ

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب «هرگز تسلیم نشو » نوشته دونالد ترامپ

کتاب «هرگز تسلیم نشو» نوشته دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا را در این مقاله مطالعه کنید. کتاب هرگز تسلیم نشو توسط دونالد ترامپ نوشته شده است. دونالد ترامپ در این کتاب راهکارها و ایده‌‌هایی کارآمد و مفید در جهت دستیابی به تجارتی پر سود ارائه می‌دهد.

کتاب هرگز تسلیم نشو از جمله پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌‌های نوشته شده توسط دونالد ترامپ محسوب می‌شود. اگر به دنبال کسب فنون موفقیت در زندگی خود هستید، کتاب هرگز تسلیم نشو پیشنهاد مناسبی برای شماست.

اگر راه افراد موفق را طی کنید به همان نتیجه‌ای می‌رسید که آن‌ها رسیده‌اند. پس از این کتاب استفاده کنید و اگر خلاصه آن برای شما کارآمد بود حتما کامل آن را نیز مطالعه کنید. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با محتوا و موضوعات کتاب هرگز تسلیم نشو بیشتر آشنا کنیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درباره کتاب هرگز تسلیم نشو

دونالد ترامپ در کتاب هرگز تسلیم نشو روش‌‌ها و تکنیک‌‌هایی را معرفی می‌کند که خود در طول زندگی‌‌اش در هنگام روبه‌رو شدن با چالش‌‌ها و مشکلات زندگی از آن‌‌ها بهره برده، پرداخته است.

او با استفاده از این تکنیک‌‌ها چالش‌‌های زندگی خود را به موفقیت تبدیل کرده است. از نظر نویسنده داشتن اعتماد به‌ نفس، کلید اصلی پایداری است، به این ترتیب کتاب هرگز تسلیم نشو اعتماد به‌ نفس مورد نیاز برای ایستادن دربرابر چالش‌‌ها و در نهایت تسلیم نشدن در مقابل آن‌‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌‌دهد.

قسمتی از کتاب هرگز تسلیم نشو

قسمتی از کتاب هرگز تسلیم نشو

خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ ریزی و به تنهایی اجرا کنید. زمانی که کل دنیا به شما بگوید که همه چیز تمام شده، چه‌ کار می‌کنید؟ من در ابتدای دهه ۱۹۹۰ با چنین موقعیتی روبه‌رو شدم؛ هنگامی که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌ عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را ثبت کردم.

من به هیچکس پیشنهاد نمی‌‌دهم که همین هدف را در سر پرورش دهد، اما هنگامی که در شرایطی مشابه قرار گرفتید، این موضوع چشم‌ انداز به خصوصی را در اختیارتان قرار می‌دهد که ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد.

گفته شده چیزی که موجب می‌شود من برای مردم در دسترس باشم، جدایی از برنامه کارآموز که در دنیای تجارت به نمایش می‌گذارم این هست که من هم با مصیبت‌‌های زیادی مواجه شدم.

این چیزی هست که همه افراد می‌توانند به آن اشاره کنند. تفاوت ممکن است در تعداد صفرهای پس از اعداد باشد، اما نکته اینجاست که افراد می‌توانند به سختی‌ها اشاره داشته باشند. من تصور نمی‌‌کنم کسی بتواند با تجربه‌هایی بدون چالش در زندگی خودش روبه‌رو بشود.

در همه این سال‌ها آدم‌‌های بسیاری را دیده‌‌ام که دستیابی به موفقیت برایشان یک آرزو بوده است. خودم هم یکی از آن‌‌ها هستم و با اینکه هنوز به اوج پیروزی نرسیده‌‌ام، ولی تا همین‌ جا هم به موفقیت‌‌های زیادی نائل شده‌‌ام.

معمولا از من می‌پرسند رمز و راز موفقیت چیست؟ به نظرم نباید نام آن را راز گذاشت بلکه هر کدام از ما باید فرمول موفقیتی را که برایمان کارساز است بیابیم. این مجموعه نوشته‌‌ها در واقع همانند یک راهنما عمل می‌کنند تا شما را به سمت طرز فکری سوق دهند که موجب می‌شوند به موفقیت نائل شوید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - امید

نظر دونالد ترامپ درباره کتاب هرگز تسلیم نشو

دونالد ترامپ درباره کتاب هرگز تسلیم نشو می‌گوید که موضوع این کتاب از جمله موضوعات مورد علاقه من است؛ هرگز تسلیم نشدن و به راه خود ادامه دادن، موضوعی که چندین بار برای خودم در زندگی رخ داده است.

استاد احمد محمدی
زمین خوردن شکست نیست. بلکه بلند نشدن، شکست است.
استاد احمد محمدی

حتما می‌دانید که تا امروز کتاب‌‌های بسیار زیادی از من چاپ شده‌اند؛ بنابراین هدف من از نگارش این کتاب نیاز من به سود حاصل از فروش آن نبوده و نیست، بلکه من از نگارش این کتاب اهداف با اهمیت‌تری را در مد نظر داشته‌‌ام که از آن جمله می‌‌توان به این مهم اشاره کرد که تصمیم داشتم به دیگران نیز یاد بدهم که در هر شرایطی آماده باشند تا از موضوعات و حتی چالش‌‌های به وجود آمده در زندگی به سود خودتان بهره ببرید.

درباره نویسنده

درباره نویسنده trump never give up

دونالد ترامپ در تاریخ ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در کویینز شهر نیویورک چشم به جهان گشود، او قبل از وارد شدن به عرصه سیاست به‌عنوان یکی از نویسنده‌‌های موفق و مطرح آمریکا شناخته می‌‌شد، به‌ گونه‌ای که کتاب‌‌های بسیار پرفروشی مانند هرگز تسلیم نشو را وارد بازار کرده است.

او در سال ۱۹۶۸ از رشته اقتصاد مدرسه وارتون فارغ‌ التحصیل شد. ترامپ فعالیت حرفه‌‌ای خود را با ساختن و نوسازی برج‌‌های تجاری، هتل‌‌ها، زمین‌‌های گلف و کازینوها شروع کرد. او بیشتر ثروت خود را از طریق سرمایه‌ گذاری در اجرای طرح‌‌های ساختمان‌ سازی کسب کرده است.

موضوع بیشتر کتاب‌‌های ترامپ مانند هرگز تسلیم نشو درمورد چگونه پولدار شدن است. از آثار دیگر دونالد ترامپ می‌توان از جنون قدرت، ۱۰۱ راه موفقیت در کسب‌ و کار، چگونه برنده شوید، هنر معامله‌گری به سبک ترامپ، بزرگ فکر کن: موفقیت در کار و زندگی به روش دونالد ترامپ، مانند یک قهرمان فکر کن، چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم؟ و … نام برد.

سخن پایانی

برای کامیابی در کار باید با سختی‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی مبارزه کرد؛ پس هیچگاه در برابر سختی‌ها و شکست‌ها نـاامید نشوید. روند زندگی و کار شبیه به بازی فوتبال است که تا آخرین دقیقه ممکن است سرنوشتش تغییر کند.

سرمایه گذاری خوب و مطمئن هم مانند هر کار و پیشه دیگری نیازمند دانستن اصول و برنامه ریزی است و کسی می‌تواند ادعای انجام سرمایه گذاری موفق داشته باشد که از اصول آن پیروی کند. آکادمی بازار به شما پیشنهاد می‌کند اصول موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی را با بهره گیری از آثار افراد موفق و مشهور جهان بیاموزید.

4.7/5 - (16 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی