کتاب “نبوغ، خوشبختی، برتری” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۳ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب نبوغ، خوشبختی، برتری اثر برایان تریسی در زمینه موفقیت و پیشرفت است. کسب پول، دستیابی به سعادت و خوش­بختی، به دست­ آوردن هرآنچه که می‌خواهم این­‌ها دغدغه­‌های امروزی ما در جامعه است. ما هرروزه سرکار می­‌رویم و به خانه برمی­‌گردیم یک مسیر تکراری را برای رسیدن به چیزی طی می‌کنیم که شاید مسیرش با مسیر ما تفاوت داشته باشد. برای رسیدن به آرزوها نباید بترسیم، هدف­مند زندگی کنیم و به راهنمایی های یک استاد بزرگ گوش کنیم این استاد بزرگ کسی نیست جز برایان تریسی کسی که ده‌ها کتاب و مقاله ازجمله کتاب نبوغ، خوشبختی، برتری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در ادامه با محتوای کتاب نبوغ،خوشبختی، برتری بیشتر آشنا می شوید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - استعداد

درباره کتاب نبوغ، خوشبختی، برتری

نبوغ، خوشبختی، برتری راهکارهای متفاوتی برای استفاده بهتر از مغزتان و داشتن زندگی شادتر و موفق‌تر پیشنهاد می‌دهد. با تغییر در نگرشتان و به وجود آوردن چشم‌اندازی برپایه مثبت‌گرایی بلند مدت، کشف می‌کنید که چگونه از زندگی‌ خود نتایج بزرگ بگیرید و هر چالشی را به فرصت تبدیل کنید.برایان تریسی بسیار ساده می‌­نویسد از تجربه‌­های شخصی خودش می­گوید و سعی می کند از جملاتی استفاده کند که مفهوم را برساند زیاده‌گویی نمی‌­کند و از دستور زبان پیچیده‌­ای هم استفاده نمی­‌کند. او از جملات اغراق آمیز استفاده نمی کند مثل بسیاری از نویسنده و مربی‌های انگیزشی مخاطبش را سرکوب نمی­کند. تلاش می کند در مردم تغییر ایجاد کند و بیشترآموزش دهد تا اینکه نصیحت کند.

کتاب نبوغ، خوشبختی، برتری به چه کسانی توصیه می شود؟

  • افرادی که مشتاق فرصتی برای یادگیری هستند.
  • هر فردی که از موقعیت موجود راضی نیست و امیدوار است زندگی‌اش را تغییر دهد و بهبود ببخشد.
  • افراد خلاق و جاه‌طلبی که می خواهند موثرتر باشند.

استاد احمد محمدی

فایده مطالعه کتاب نبوغ، خوشبختی، برتری چیست؟

آیا گاهی اوقات فکر می کنید از نظر بهره هوشی در رتبه پایین‌تری نسبت به دیگران قرار دارید؟ از آن مهم‌تر، فکر می‌کنید هیچ کاری در این مورد از دستتان برنمی‌آید؟ تصور می‌کنید که بعضی از مردم از شما خلاق‌ترند یا مثلا درحیطه ریاضیات و تکنولوژی از مهارت حل مساله بهتری برخوردارند؟ باید تجدید نظر کنید. در حقیقت صحیح تر این است که افراد نابغه‌ای که شما مدنظر دارید و ستایش می‌کنید، فقط در حال استفاده بیشتر از پتانسیل‌های مغزشان نسبت به شما هستند. اکثر مردم در فعالیت‌های روزانه، کمتر از ده درصد از سلول‌های مغزی‌شان را استفاده می کنند. شما تصور کنید، اگر پنجاه یا حتی ده درصد سلول‌های دیگر هم فعال می‌شدند چه کارهای زیادی میتوانستید بکنید. در این کتاب، متوجه می شوید که چطور باید به چنین هدفی دست پیدا کنید. به وسیله ابزار‌های ساده، می‌توانید مغزتان را تحریک و نورون‌های اضافی را فعال کنید.

درباره نویسنده

برایان تریسی، نویسنده پرفروش بیش از دوازده کتاب، در زمینه تجارت، کسب و کار، فلسفه و اقتصاد است. او مدیرعامل کمپانی بین‌المللی برایان تریسی نیز هست، که به پیشرفت افراد و سازمان‌ها کمک می‌کند.  بریان تریسی بزرگ­‌ترین مربی خودیاری قرن حاضر است او در سال ۱۹۴۴ درشارلوت تاون متولد شد که بسیاری از کارهای خود را به شکل کتاب گویا ارائه داده است. .در منظر ایرانی ها، او نماد موفقیتِ غربی است. فردی که کتاب‌های زیادی از او در کتاب‌فروشی ها دیده می شود و در تمام کتاب‌هایش به پندهای ساده و روان به ما راه درست موفقیت را نشان می‌دهد.خیلی ها هستند که می گویند مسیر زندگی شان بعد از آشنایی با برایان تریسی تغییر کرد. او زندگی بسیاری از افرادی که کتاب‌هایش را خوانده‌اند متحول کرده‌است. درمورد برایان تریسی جالب است بدانید که او اهل درس نبود و خیلی زود مدرسه را رها کرد تا به دنبال کسب پول برود به دلیل اینکه خانواده بسیار فقیری داشت.نخستین کاری که پیدا کرد، باربری کشتی بود. به مدت هشت سال مشغول به کار دشوار فیزیکی باربری کشتی شد؛ پس از مدتی نسبت به این کار و زندگی سختی که داشت ناامید و بی انگیزه شد.به دلیل فشار کاری‌اش، که به گفته خودش تمام این مدت را در سفر سپری کرد و هشتاد کشور در جهان را در پنج قاره دید و دیگر نمی توانست آن شغل را ادامه دهد پس خیلی زود سراغ شغل آسان تر دیگری رفت و فروشندگی را انتخاب کرد. فروشندگی شغل بهتری بود.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

او سود معینی از فروش کالا کسب می کرد. بدون هیچ مسافرت دشوار و یا کار سخت فیزیکی… اما در فروش هم آنچنان موفق نبود.پس از سالها بعد از اینکه حدود ۲۲ حرفه را که امتحان کرد. چندین شرکت راه اندازی کرد و به دانشگاه بازگشت و مدرک فارغ التحصیلی‌اش را در رشته بازرگانی اخذ کرد. او توانست زبان های فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی را هم فرابگیرد و به عنوان سخنران، مربی و مشاور بیش از ۵۰۰ شرکت برتر جهان مشغول به کار شود .برایان تریسی در هر سال برای بیش از ۳۰۰۰۰۰ هزار نفر سخنرانی می‌کند و همایش هایی برگزار می‌کند که در آن بیش از ۲۰۰۰۰ نفر به طور همزمان حضور دارند.

خواندن کتاب یکی از بهترین روش ها  برای باز کردن ذهن به سوی ایده ها و دیدگاه های نوین و برتر است، مرور برخی از نکات و تجربیات خاص می تواند احتمال موفقیت را به میزان زیادی افزایش دهد. افراد در طول زندگی تجربیات متفاوتی در کارهای خود کسب کرده اند. قطعا ما نمی توانیم تمام دانش و یا تجربیات آنها را فقط با مطالعه چند صد صفحه یاد بگیریم، اما مطالعه درباره تجربیات دیگران می تواند بینش بسیار خوبی به ما دهد تا راه موفقیت چه در زمینه های شخصی و چه در مسائل مالی را پیدا کنیم. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است. در این قسمت مجموعه ای از کتاب های کاربردی و مهم در زمینه موفقیت و کسب و کار جمع آوری شده که مسیر پیشرفت شما را نمایان تر می کند. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی