کتاب ” شاه کلید ثروت” نوشته ناپلئون هیل

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۶ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب " شاه کلید ثروت" نوشته ناپلئون هیل
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب شاه کلید دوره ثروت از آثار برجسته در زمینه روانشناسی ثروت است در این کتاب نویسنده اصول موفقیت و دستیابی به ثروت را که مربوط به ثروتمندان زمان خودش بوده است را بررسی می کند و این اصول را در بین همه ی افراد ثروتمندی که خودش با آنها مصاحبه کرده  است مشترک می بینید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

مطالعه این کتاب به چه کسانی توصیه می شود

این کتاب به کسانی که خواهان چیزهای برتر هستند و کسانی که دنبال امنیت اقتصادی و کسب وکار موفق می‌گردند که تنها پول می‌تواند آن را تأمین کند توصیه می شود.

عضی از شما می‌خواهید از استعدادهای خود استفاده کنید تا به ثروت برسید. بعضی از شما در پی راه‌های آسان برای رسیدن به ثروت هستید و تمایل دارید با کمترین چیزی که می دهید، این راه ساده را کسب کنید. می توان گفت این راه مطمئن برای رسیدن به ثروت را کسانی کسب می کنند که کتاب شاه کلید ثروت را در اختیار دارند. این شاه‌کلید در دست هر فردی باشد می‌تواند قفل‌های راه‌حل را باز کند و همه‌ی مسائلش را برطرف کند. این شاه‌کلید درها را به روی ثروت،عشق و دوستی می‌گشاید.

قسمی از مقدمه ی کتاب شاه کلید ثروت

من قسمت هنگفت دارایی و ثروت خود را که در برگیرنده ی فلسفه موفقیت فردی است و همه ثروتم از آن طریق به دست آوردم به عنوان میراث به مردم آمریکا تقدیم می‌کنم این آغاز آخرین وصیت نامه ثروتمندترین مردی بود که ثروتمند ترین کشور روی زمین عرضه کرد و حالا شروع مقدمه حکایتی را رقم می زند که می تواند بزرگترین نقطه عطف برای افرادی باشد که آن را میخوانند این حکایت در اواخر پاییز سال ۱۹۰۸ شکل گرفت وقتی که اندرو کارنگی مرد مورد اعتمادش را فراخواند مردی که او به صداقت و قضاوتش احترام می گذاشت آقای کارنگی می‌خواست قسمت هنگفت دارایی و علم و دانش خود را به مردم آمریکا هدیه دهد .

درباره نویسنده

«ناپلئون هیل» در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، در ویرجینیای به دنیا آمد. ناپلئون هیل، از پیشگامان فلسفه آمریکایی در زمینه رسیدن به موفقیت فردی بود، ناپلئون استعداد بسیار خوبی در نوشتن داشت و سردبیر روزنامه با استقبال از نوشته‌ها و مقاله‌هایش، سرپرستی مصاحبه با افراد برجسته و معروف را به او داد. او در هنگام مصاحبه با افراد مشهور، از تجربیات آنها درس می‌گرفت و از آن در زندگی شخصی خود استفاده می کرد. هیل با افرادی مانند ادیسون، الکساندر گراهامبل مصاحبه کرد. او با دقت و نکته سنجی تمام، راز موفقیت این گونه افراد را بدست می‌آورد و آن را یادداشت می‌کرد. از این رو در سال ۱۹۲۸، کتابی با  عنوان «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. ناپلئون هیل در زمینه موفقیت و کسب ثروت به مرتبه استادی رسیده بود؛ تا جایی که از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا شد. ناپلئون هیل پس از مدتی طولانی و موفق به‌عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده، از دنیا رفت. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید پرفروش‌ترین کتاب تاریخ در حوزهٔ خود است که موفقیتش، هیل را بدون اتکا به دیگران میلیونر کرد.
 
 
علاقه به موفقیت و کسب ثروت از آن دسته نیازهای طبیعی انسان است که تقریبا هیچکس نمی تواند منکر آن شود. هر کارمند و یا فرد شاغلی و هر انسان عادی به دنبال دستیابی به موفقیت است. در این میان کسانی هستند که کسب ثروت و رسیدن به موفقیت اقتصادی هدف اصلی زندگیشان است و در پی یافتن راه حل برای دستیابی هرچه زودتر به این هدف هستند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توان راه رسیدن به اهداف را تسهیل کرد؟ از چه امکاناتی استفاده کنیم تا بتوانیم موفقیت را کسب کنیم؟پیشنهاد آکادمی بازار استفاده از محصولات کتاب صوتی است. در این قسمت کتاب های معروف و پر کاربرد جهان به نویسندگی افراد موفق وجود دارد که با استفاده از راهکار های مطمئن و کاربردی آن در جهت رشد و توسعه در کسب وکار وزندگی شخصی خود گام بردارید. برای استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:
کتاب صوتی
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی