کتاب ” رهایی از بی پولی” نوشته برندن برچارد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب رهایی از بی پولی نوشته برندن برچارد است. این کتاب می‌تواند یکی از کاربردی ترین کتاب‌ ها برای کسانی باشد که تا امروز در امر کسب پول موفقیت‌ های زیادی به دست نیاورده اند. این کتاب با قدرت و انرژی بسیار بالا و ایده‌ های ویژه می‌تواند چنین کسانی را برای حرکت به سمت پولی تشویق کند. بدین ترتیب هر کسی که احساس می‌کند به اندازه کافی در کسب پول موفق نبوده، می‌تواند با بررسی کتاب رهایی از بی پولی مشکل خود را حل کند. این کتاب می‌خواهد کمک کند تا افراد بتوانند با تغییراتی در تصمیم گیری و تفکرات خود و بدون نیاز به هزینه‌ های مالی خیلی زیاد، پول بیشتری به دست بیاورند. معمولا افراد ممکن است احساس کنند که درآمد ماهیانه‌ ای که به دست می آورند. برای یک زندگی مرفه و راحت کافی نیست. این افراد می‌توانند به آسانی و با استفاده از راهنمایی‌ هایی که برندن برچارد در این کتاب داشته، با مشکل بسیار بزرگ و مهمی مثل بی پولی مبارزه کنند و از آن نجات پیدا کنند.

درباره کتاب رهایی از بی پولی

کتاب رهایی از بی پولی اثر برندن برچارد یکی از بهترین کتاب‌ هایی بوده که در بازار به مسئله افزایش ثروت و دوره ثروت و رهایی از فقر و بی پولی می‌پردازد. با توجه به تجربه‌ ای که برندن برچارد در این زمینه داشته می‌تواند کتابی بی عیب و بسیار مفید و موثر باشد. در حقیقت برندن برچارد در این کتاب تاکید بسیار زیادی بر روی تصمیمات افراد دارد. به دلیل اینکه از نظر او این تصمیمات فرد در حیطه فعالیت او بوده که موجب کسب پول بیشتر می شود. بدین ترتیب این موضوع مطرح می‌شود که کسانی که موفق نشده اند به اندازه کافی و یا به اندازه‌ ای که مورد نظر خودشان بوده پول به دست آورند، باید به فکر ایجاد تغییرات در تصمیم‌ های خود باشند. زیرا متوجه شده‌اند که این تصمیمات تا امروز موفقیت آمیز نبوده، بنابراین باید ابتدا تصمیم صحیح گرفت و سپس آن را عملی کرد. بدین صورت می‌توان با سرعت بسیار زیادی به سوی موفقیت در کسب درآمد و رهایی از بی پولی قدم برداشت. این مسئله شاید در زندگی افراد بسیار زیادی رخ داده باشد.

قسمتی از  کتاب رهایی از بی پولی

برندن برچارد در کتاب رهایی از بی پولی راهنمایی می‌کند تا افراد یک جامعه بتوانند موفق‌ تر بوده و زندگی آسان تری را برای خود مهیا کنند. زیرا پول یکی از ابزار خوشبختی در دنیای فعلی می‌باشد. از آنجا که هیچ کاری را بدون پرداخت پول در این جهان نمی‌توان انجام داد. به همین دلیل کسب پول بیشتر می‌تواند به عنوان یکی از ملاک‌ های اصلی موفقیت معرفی شود. بدین ترتیب اغلب کسانی که توانسته‌اند موفق‌ تر عمل کنند و پول بیشتری به دست آورند، برنده بوده و کسانی که همچنان در بی پولی به سر برده، بازنده می‌باشند. در قسمتی از این کتاب برندن برچارد این چنین گفته است: « وضعیت مالی که الان دارید، به خاطر تصمیماتی است که در گذشته گرفته‌ اید؛ پس اگر مشکل  مالی دارید به این علت است که به موقع تصمیم درست نگرفته‌ اید و مسئولیت کامل زندگی خود را بر عهده نگرفته‌ اید. به توانایی‌ های خودتان در بهبود شرایط ایمان داشته باشید. صادقانه مشکل مالیتان را بپذیرید و از موقعیت فرار نکنید و اگر به شدت بی‌ پول هستید، تظاهر نکنید که این‌طور نیست. باید به کمترین‌ ها قانع باشید تا هر چه زودتر از مخمصه رها شوید. طرز فکرتان را تغییر بدهید و به سرعت وارد عمل شوید و اگر عادت‌ های ولخرجی کردنی که شما را به دردسر انداخته را تغییر ندهید، هیچ وقت از بی پولی رها نمی‌شوید. همیشه در حال یادگیری باشید و تعیین کنید چه مهارت‌ هایی را باید یاد بگیرید تا به سطح بعدی شغلتان برسید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

محتوای کتاب رهایی از بی پولی

در این کتاب برندن برچارد راهکارهایی را مطرح می کند که با کمک آنها می‌توان به آسانی از بی‌ پولی رهایی پیدا کنید و زندگی خود را آسان تر و در آرامش بیشتری سپری کنید. نکته مهم برای کسانی که بی پول بوده، ترک عادت‌ هایی است که باعث خرج پول زیاد می‌شوند. به عبارت ساده‌ تر برندن برچارد در این کتاب می گوید که ولخرجی می‌تواند یکی از عوامل اصلی بی پولی شما باشد. به همین دلیل تا حد امکان ولخرجی نکنید و حساب و کتاب دخل و خرج خود را داشته باشید. به این صورت می‌توان خرج و مخارج خود را برمبنای میزان در آمد تنظیم کرد، تا به بی پولی مطلق نرسید. این مسئله در زندگی بسیاری از افراد می‌تواند مشکل بی پولی را تا حدودی حل کند.

درباره نویسنده

برندن برچارد

برندن برچارد یکی از بزرگ ترین سخنرانان آمریکایی می‌باشد. او اغلب موضوع سخنرانی‌ هایش انگیزشی بوده و بیشتر حول محور پول و کسب درآمد بیشتر می‌ چرخد. بدین ترتیب معمولا کسانی که می‌خواهند درآمد بیشتری به دست بیاورند، مشتری ثابت سخنرانی‌ های برندن برچارد می‌باشند. برندن برچارد کتاب‌های انگیزشی بسیار خوبی را نیز به بازار معرفی نموده، تا افراد در سراسر جهان بتوانند با سخنان او آشنا شوند. برچارد در 18 فوریه سال 1977 چشم به جهان گشود. برچارد یکی از بزرگ‌ترین مربیان انگیزشی و بازاریابی در جهان محسوب می شود. زیرا تاکنون توانسته موفقیت‌ های بسیار زیادی را در زمینه کاری خود کسب کند. او از محبوب‌ ترین‌ های نیویورک‌ تایمز است و در مجله اپرا عنوان تأثیرگذارترین رهبر درزمینه رشد شخصی را گرفته است. از کتاب‌های او می‌توان از اسرار معنوی موفقیت، 10 فاکتور برای پیش‌بینی موفقیت، 6 عادت افراد موفق، دستیابی به بالاترین سطح عملکرد نام برد.

کسب مهارت‌ های زیاد، ارتقاء شغلی و کسب درآمد بیشتر مسئله مهمی است که برای دستیابی به رفاه مالی اید به آن توجه کنید. بدین ترتیب اغلب کسانی که بتوانند به شغل‌ های بهتری برسند، به طور حتم طعم بی پولی را نخواهند چشید. زیرا پول به اندازه نیاز خود و بلکه بیشتر از آن در اختیار داشته و به آسانی می‌توانند زندگی خود را سپری کنند. بدین ترتیب باید راهکاری بیایند تا شغل فعلی خود را ارتقاء ببخشند و میزان درآمد خود را افزایش داد. در این راستا پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده ازمحصولات مفید و کاربردی کتاب صوتی جهت بهره برداری از تجربیات افراد با تجربه و موفق جهان است. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

3/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی