کتاب ” دستیابی به بالاترین سطح عملکرد” نوشته برندن برچارد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب صوتی «دستیابی به بالاترین سطح عملکرد» نوشته «برندن برچارد» سخنران و نویسنده آمریکایی است. او در کتاب دستیابی به بالاترین سطح عملکرد بیان می کند که چه چیزهایی موجب بالاتر رفتن سطح عملکرد ما می‌ شود و برای دستیابی سریع‌ تر به اهداف چه شیوه ای را باید پیش بگیریم. همه ما در زندگی خواهان دستیابی موفقیت و رسیدن به اهدافمان هستیم و قطعاً می‌خواهیم که از سریع‌ ترین راه ممکن به این موفقیت دست‌ پیدا کنیم. باید بدانیم که سریع‌ ترین راه زمانی امکان‌ پذیر می‌شود که ما سطح عملکرد خود را بالاتر ببریم. با آکادمی بازار همراه باشید تا با موضوعات و محتوای کتاب دستیابی به بالاترین سطح عملکرد بیشتر آشنا شوید.

درباره کتاب دستیابی به بالاترین سطح عملکرد

برچارد در این کتاب به شما راه‌ های دستیابی به سطح بالای عملکرد را یاد می‌ دهد. او چهار عنصر را برای بالاترین سطح عملکرد کلیدی معرفی می کند: ذهن و روان، فیزیولوژی و سلامتی بدن، بازده و متقاعد سازی. حال ما در ادامه به روش‌هایی برای سریع تر شدن عملکرد شما در مسیر موفقیت اشاره می‌ کنیم. در این راه باید ذهنتان را به صورت تمام و کمال بر هدفتان متمرکز کنید. البته به یاد داشته باشید که زمان‌ هایی را برای استراحت و ریکاوری ذهنتان نیز باید در نظر بگیرید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - هدف

از دیگر مواردی که در این کتاب تاکید می شود رعایت کنید این است که قدرت ریسکتان را افزایش دهید. ریسک کردن عملکرد ذهنتان را بالا می‌ برد و باعث می‌شود یاد بگیرید بهترین تصمیم‌ ها را در کوتاه‌ترین زمان بگیرید. از نهایت مهارت و توانایی‌ تان استفاده کنید. شرایطی را برای خودتان به وجود بیاورید که خستگی و اضطراب شما تا حدی بالا رود در این شرایط به بهترین سطح عملکرد ذهنتان می‌رسید نقطه‌ ای که ذهن از تمام توان خود برای رسیدن به هدف استفاده می کند. برای خودتان چالش به وجود بیاورید این چالش‌ ها موجب می‌ شوند که شما همواره فعالیتتان را انجام دهید و متوقف نشوید. چالش‌ ها نه آن‌ قدر سخت باشند که شما را زده کنند و نه آن‌ قدر آسان که جدی گرفته نشوند. هدفتان را به‌ طور واضح و دقیق تعیین کنید. نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و از نقاط قوت بیشترین استفاده را بکنید و نقاط ضعفتان را برطرف کنید. روی کمک افراد کاردان و مطمئن حساب باز کنید. هدفتان در راستای علائقتان باشد این موجب می‌شود تا انگیزه بیشتری برای عملی کردن آن داشته باشید. از خطا کردن و اشتباه نهراسید. مهارت‌ های جدید یاد بگیرید و سطح خودتان را بالاتر ببرید.

قسمتی از کتاب دستیابی به بالاترین سطح عملکرد

برای دستیابی به بالاترین سطح عملکرد نوع کاری که انجام می‌ دهیم و شیوه انجام آن کار بسیار مهم است. عشق و علاقه مهم‌ ترین مشخصه برای کسانی است که کارایی بالایی دارند و اصولاً با عشق‌ ترین افراد ممکن هستند و همیشه درمورد فعالیتی که انجام می‌ دهند صحبت می کنند و دائماً از چیزی که هیجان به آن‌ ها می‌ دهد، حرف می‌ زنند.

 یک عنصر کمال‌ گرایی وجود دارد که خیلی از افراد دارای کارایی بالا را به‌ جلو می‌ راند. آن‌ ها بهترین‌ ها را می‌ خواهند و قطعاً کار آن‌ ها با عقل و درایت همراه می‌ باشد. برای دستیابی به کارایی بالا باید کار با ارزش انجام بدهید و تفاوتی به وجود آورید. افراد با کارایی بالا بر مبنای عشق، تعالی و خدمت به‌ پیش می‌ روند. چهار عنصر را اگر یاد بگیرید و در زندگیتان فعال کنید برای همیشه تغییرتان می‌ دهد. روان شما هدایتگر موفقیتتان می‌ باشد. تصورتان از جهان، خودتان، تصورتان از افراد دیگر، تصور کلی شما از موفقیت می‌ توانند ارزش‌ هایتان، باورهایتان، مقاصدتان را تعیین کنند. باید بتوانید در راستای دستیابی به اهدافتان دیگران را متقاعد کنید و به آن‌ ها انگیزه بدهید و روی آن‌ ها تاثیر بگذارید تا با شما همراهی کنند. اگر نتوانید افراد را راضی کنید به آن‌ ها انگیزه بدهید، قطعاً نمی‌توانید سطح دستاورد خودتان در زندگی را هم افزایش دهید.

 بیشتر ما جوری برنامه‌ ریزی‌ شده‌ ایم که ناخود آگاهمان از ما پشتیبانی نمی کند. ناخودآگاه ما حکم می‌دهد که لیاقت نداریم. هوشمان پایین است. کسی دوستمان ندارد و هیچ‌ وقت پیروز نخواهیم شد. پس باید یاد بگیریم طوری ذهن را برنامه‌ ریزی کنیم که یک جریان مداوم پیامی مخابره کند که شما را به سطح بالاتر پرتاب کند و در طول روز شما را درگیر نگاه دارد و حس خوبی به شما بدهد. من هر روز با حس بسیار خوبی زندگی می‌کنم برای زیستن هیجان دارم و با آن جوش می‌خورم و وقتی که وارد یک اتاق می‌ شوم به این فکر می‌ کنم که این چه تجربه‌ ای می‌تواند برایم باشد. برای همه‌ چیز هیجان دارم. بیشتر انسان‌ ها زمانی وارد یک اتاق پرجمعیت می‌ شوند، اضطراب می‌ گیرند، هول می‌ شوند و تلاش می کنند ظاهر سازی کنند. ریلکس نیستند و نمی‌ توانند خودشان باشند. بخش عمده این مسئله معلول روانشان است.

درباره نویسنده

برندن برچارد نویسنده و سخنران انگیزشی در 1977 در مونتانا چشم به جهان گشود. او در اوایل روزهای جوانی خود از حادثه‌ ای جان سالم به در برد و بعدها با تهیه ویدئویی و در آن از این حادثه و مقاومت خودش برای زنده ماندن حرف زد و به شهرت دست‌ پیدا کرد و همین مسئله به نقطه عطف زندگی او تبدیل شد. امروزه او سخنرانی‌ ها و کلاس‌ های زیادی درباره موفقیت، کارآفرینی و روانشناسی ارائه می دهد. همچنین تألیفات زیادی هم در این‌ مورد دارد. برچارد از برترین نویسندگان آمریکا به شمار می رود که تا امروز تأثیرات بسیار زیادی بر روی افراد مختلف گذاشته است. برخی از آثار او عبارتند از: سال کارایی بالا، چرا تغییر سخت است، 10 فاکتور برای پیش‌بینی موفقیت، عملکرد عالی، اسرار معنوی موفقیت و… . او یک آکادمی بانام “های پرفورمنس” تأسیس کرد که در آن به آموزش در زمینه تجارت و کارآفرینی و اصول و فنون مذاکره و… پرداخته می‌ شود.

اگر شما احساس می‌ کنید که در زندگی خود واقعیتان هستید. حس می‌کنید که افکار و ارزش‌ها و باورهایی که به زندگی‌تان تزریق کرده‌ اید و به ذهنتان دائم در حال حمایت از ذهنتان هستند تا شما را به بهترین خودتان تبدیل کنند بسیار خوب است. اما اگر این‌ طور نیست پس هنوز به روان خودتان تسلط پیدا نکرده‌اید و اگر به روانتان تسلط نداشته باشید هیچ‌گاه به کارای بالا دست پیدا نمی‌ کنید.

آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند جهت فراگیری تجربیات افراد موفق و مشهور جهان که در این زمینه کتاب های زیادی را تالیف کرده اند، از محصولات کاربردی کتاب صوتی بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی