کتاب ” درآمد میلیونی ” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب درآمد میلیونی اثر برایان تریسی به بررسی راه ها و روش هایی می پردازد که افراد میلیونر برای کسب ثروت از آن استفاده می کنند. در این کتاب راهکارهایی برای دستیابی به اولین درآمد میلیونی ارائه می‌شود. برایان تریسی در کتاب درآمد میلیونی مخاطبان را با عادت‌ های مخربی آشنا می‌کند که تا به حال مانع از دستیابی آنها به ثروت شده اند. کتاب درآمد میلیونی به شما کمک می‌ کند تا دیدگاه خود را درمورد  پول تغییر بدهید و به نتایج بهتری در زمینه‌ ی مسائل مالی دست پیدا کنید. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با موضوعات و محتوای کتاب درآمد میلیونی بیشتر آشنا کنیم:

درباره کتاب درآمد میلیونی

یک قانون برای شما: اگر شما همان کاری را که افراد موفق، در اینجا منظور میلیونرها هستند، انجام داده‌اند را انجام دهید، تا وقتی که به این کار ادامه می‌دهید هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی شما برای گرفتن همان نتایج بگیرد.»
این کتاب در 7 بخش به بیان مسائلی پرداخته است که عمل به آن‌ ها می‌تواند زندگی مالی‌ شما را متحول کند. همچنین شیوه هایی برای کار آفرینی، ورود در بازار سهام و اوراق قرضه، و آغاز کسب و کار شخصی نیز در این کتاب بیان شده‌ اند.

7 بخش کتاب درآمد میلیونی به شرح زیر است:

بخش اول: بیشتر از آنچه که درمی‌آورید، خرج نکنید.
بخش دوم: کارآفرین باشید.
بخش سوم: هفت خصوصیت میلیونرهای خود ساخته
بخش چهارم: فلسفه پدر پولدار، پدر فقیر
بخش پنجم: کسب و کار خودتان را آغاز کنید.
بخش ششم: استقراض از بانک
بخش هفتم: سهام، اوراق قرضه و بورس

برایان تریسی

قسمتی از کتاب درآمد میلیونی

«این کلید موفقیت مالی است: مشغول شوید. حس اضطرار ایجاد کنید. به آن بپردازید و فقط آن را عملی کنید. و در آخر، مصمم شوید که هیچگاه تسلیم نخواهید شد. ناپلئون هیل گفت که پا فشاری ویژگی کلیدی موفقیت است. ویژگی سماجت انسان مثل تبدیل شدن کربن به فولاد است. بنابراین تصمیم بگیرید که می‌توانید انجامش دهید و میلیونر خود ساخته خواهید شد، که از نظر مالی موفق خواهید شد، که هر مرحله واجبی را طی می‌ کنید و اینکه هرگز تسلیم نخواهید شد. دائم به خود بگویید: من می‌توانم آن را انجام دهم. من می‌توانم آن را انجام دهم. من می‌توانم انجامش دهم و این را به خاطر داشته باشید که: با قاطعیت عمل کن و نیروهای نهان به کمک شما خواهد آمد.»
«خصوصیت اصلی میلیونرهای خود ساخته، آینده‌ گری است. آنها به 10 تا 20 سال آینده فکر می‌کنند و همیشه وقتی که در حال گرفتن تصمیم‌ های کوتاه مدت هستند، به دراز مدت فکر می‌کنند. کلید دوم، هدف‌ گرایی است. افراد موفق یعنی میلیونرهای خود ساخته، اهداف و برنامه‌های بسیار روشن و نوشته شده‌ ای برای هر قسمتی از زندگی مالی خود دارند، و شما نیز باید اینگونه باشید. کلید سوم، نتیجه‌ گرایی است. همیشه بر قسمت‌ هایی تمرکز کنید که با ارزش‌ ترین نتایج را برای شما ممکن می‌ سازد. و در آخر، عمل‌ گرایی است.»
«من زندگی خودم را با فقر آغاز کردم و هیچ پولی نداشتم. از دبیرستان فارغ‌ التحصیل نشدم. برای چندین سال به کارهای کارگری مشغول بودم. در طول این مدت چندین بار از کمک‌ های دولت و بیمه‌ ی بیکاری استفاده کردم. من در اتومبیلم زندگی می‌کردم.»
«همه افراد موفق  خصوصیات مشترکی دارند. همه‌ ی آن‌ ها راه‌ های دقیقی برای رسیدن به اهدافشان دارند و هر آنچه که آن‌ها می‌ دانند قابل یادگیری است. بنابراین می‌توانید هرآنچه را که برای دستیابی به اهدافی که مشخص کردند را بیاموزید.»

نگاهی به کتاب درآمد میلیونی

کتاب درآمد میلیونی کتابی کوچک اما بسیار مفید و کاربردی است. برایان تریسی در این کتاب به طور اجمالی اصلی ترین و مهم ترین موضوعات اثر گذار بر زندگی مالی افراد را بررسی می‌ کند. با وجود اجمالی بودن مطالب کتاب، شما هر آنچه درباره بهبود وضعیت زندگی مالی‌تان لازم دارید را می آموزید.
همانطور که در این کتاب آمده است، اگر شما نیز همان راهی را بروید که افراد میلیونر رفته‌ اند، بدون تردید نتیجه خواهید گرفت. اگر می‌خواهید همه چیز را از صفر شروع کنید و امپراطوری خودتان را بسازید، کتاب درآمد میلیونی دقیقا همان چیزی است که به درد شما می خورد. برایان تریسی در این کتاب تجربه‌ و شکست‌ های خودش در زندگی را بیان کرده است. او خود نیز همه چیز را از صفر شروع کرد و تحقیقاتش درباره افراد موفق این نکته را به او ثابت کرد که معمولا آنان نیز همه چیز را از صفر شروع کرده و مدتی در فقر زندگی می  کردند.

درباره نویسنده

برایان تریسی

برایان تریسی در سال 1944 در شارلوت تاون متولد شد. او را می توان یکی از موفق‌ ترین و مشهور ترین نویسندگان روانشناسی و موفقیت در جهان معرفی کرد. او که با کتاب «قورباغه را قورت بده» در ایران شناخته شد، تا امروز بیش از 40 جلد کتاب با موضوع رشد شخصی، خودیاری و موفقیت منتشر کرده است. برایان تریسی رئیس و مدیر عامل شرکت بین‌ المللی «برایان تریسی» است که به آموزش و توسعه‌ی افراد و سازمان‌ ها می‌ پردازد. برایان تریسی شرکت آموزشی خود را در سال 1984 بنیان نهاد. شرکت او خدمات مشاوره‌ ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، خلاقیت و روان‌ شناسی موفقیت ارائه می دهد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - کتاب

برایان تریسی تا کنون با تعداد زیادی از شرکت های بزرگ در زمینه‌ ی افزایش رونق کسب و کارشان مشاوره داده و برای تعدد زیادی از افراد در بیش از پنجاه کشور جهان از جمله ایران سمینارهای آموزشی برگزار کرده است. بیش از 300 برنامه آموزشی صوتی و تصویری از او در بازار عرضه شده است. برایان تریسی در بیش از 20 حرفه‌ ی مختلف فعالیت داشته و تا امروز چندین شرکت تاسیس کرده است. از آثار موفق برایان تریسی می‌توان از کتاب‌ های «اعتماد به نفس»، «فروش موفق»، «اصول موفقیت»، «حرف نزنید، عمل کنید»، «21 قانون شکست ناپذیر پول» و «راه‌های موثر برای ایجاد انگیزه» نام برد.

تعداد زیادی از افراد برای کسب درآمد بیشتر، وقت زیادی را با کار کردن سپری می کنند. آن‌ها وقت هایی را که می‌ توانند با خانواده و دوستان خود باشند و به سفر بروند از دست می‌دهند و درآخر نیز در آمدی را که به دنبال آن هستند به دست نمی‌آورند. مشکل اصلی در راهی است که افراد مختلف جهت کسب درآمد برمی گزینند. تحلیل آکادمی بازار بر این است که اگر شما مبنای زندگی خود را بر بکار بردن تجربیات افراد موفق قرار دهید، راه های دستیابی به موفقیت و اهدافتان بسیار کوتاه تر و آسان تر می شود. در این راستا تیم آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند از محصولات کتاب صوتی که آثار افراد موفق و مشهور جهان است بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

 
Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی