کتاب ” حقایق فروش ” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۳ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب حقایق فروش کتابی کاربردی، جذاب، زیبا و کارآمد است که برای مخاطبان و خوانندگانش فایده های بسیاری را به همراه دارد. کتاب حقایق فروش توسط نویسنده و سخنرانی معروف، مشهور و کار بلد برایان تریسی که همه او و کارهایش را می شناسند؛ باظرافت، دقت و تلاش بسیار زیاد جمع آوری و نوشته شده است. کتاب حقایق فروش راه روش‌ های موفقیت و کسب کار پیشرفته را به شما یاد می‌دهد و برای رشد و پیشرفت شما برنامه‌ هایی را دارد.

به‌ طور کلی می‌توان گفت کتاب حقایق فروش به شما و همه‌ افرادی که در کار فروش و فروشندگی هستند کمک می‌کند که فروشندگان در هر بازاری که می‌خواهند فروش کنند و این کار را سریع‌ تر و بسیار راحت تر انجام بدهند. کتاب حقایق فروش از 10 قسمت مجزا و کامل تشکیل‌ شده است که در هر قسمت مطالبی درمورد فروش خوب، سریع و به‌ روز آمده است و با مطالعه آن‌ ها می‌توانید در کار و فروشتان بسیار رشد کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - ویزیتوری

درباره کتاب حقایق فروش

در کتاب حقایق فروش گفته شده است که هر شخصی که فروشنده است و شغل فروشندگی را برگزیده است باید از محل کار و محیط فروش خود بالاتر برود و از رقیبان خود درس‌ هایی را یاد بگیرد. باید برتری‌ ها و خصوصیات مثبت فروشندگانی که بهتر از شما هستند را پیدا کنید و ببینید که هر کدام از آن‌ ها از چه روش‌ ها و راه هایی استفاده می‌کنند و خصوصیات ویژه و شخصی‌ آنها چیست و چگونه است؟ شما با این کار می‌توانید متوجه بشوید که چگونه و با استفاده از چه برگ خرید هایی می‌توانید برتری چشم‌ گیر و قابل‌ توجهی برای محصولاتتان استفاده کنید و از محصول بقیه رقیبانتان محصول بهتر و برتری ارائه دهید. این کار و تلاش شما برای محصولتان از نکته‌ های با اهمیت و کاربردی دستیابی به اهداف، نوع و روش تبلیغات و نوع تجارتتان است که چرا و چگونه محصول و کالای شما دارای برتری نسبت به بقیه محصولات و کالاها می‌شود.

قسمتی از کتاب حقایق فروش

«نخستین حقیقتی که درمورد فروش وجود دارد این است که بیشتر از این‌که خریدار وجود داشته باشد فروشنده وجود دارد و امروزه بیشتر از هر وقت دیگری در طول تاریخ فروشنده وجود دارد. 3 کلمه بسیار مهم درمورد آینده‌ ی این رقابت شغلی وجود دارد آن‌هم اسمش رقابت، رقابت و رقابت است. رقابتی که در حوضه‌ ی کاری شما وجود دارد سخت‌ تر و دشوارت ر از هر دوره‌ ی دیگری است. چالش دیگری که با آن مواجه هستید این است که نقدینگی مردم و خریدار ها امروزه کمتر شده است و کمتر می‌توانند از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

امروزه صدها هزار محصول و خدمات و میلیون‌ها کمپانی آماده هستند تا پول‌ های مردم را به دست بیاورند. حتی اگر شما هم در کسب‌ و کاری هستید، هرروز باید با رقیب‌ های خود رقابت کنید…»

 

درباره نویسنده

برایان تریسی یکی از مشهورترین نویسندگان، مشاوران سخنرانان انگیزشی و روانشناسان در جهان محسوب می شود. او نویسنده کتاب‌ های خودیار و سخنران انگیزشی در حیطه موفقیت و پیشرفت است. برایان تریسی سمینارهای بزرگ، کارآمد و بسیار پرمخاطب را در زمینهٔ های رهبری، مدیریت، فروش، موفقیت، دوره ثروت، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌ و کار و زندگی پیشرفته تشکیل داده است. برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 در شارلوت تاون در خانواده‌ ای کم توان و فقیر متولد شد. برایان تریسی به خاطر مشکلاتی نکه داشت نتوانست درس بخواند و مجبور به ترک تحصیل شد. او از همان ابتدا به کارگری در بازار پرداخت و برای بسیاری در آن بازار پادویی می‌ کرد. تا مدت‌ ها او با کارگری زندگی خود را سپری می کرد تا این‌ که روزی تصمیم گرفت که دیگر کارگری نکند و برای خودش کار کند. او کار فروشندگی را برگزید و از فروشندگان ماهر و ثروتمند در بازار راه و روش‌ های فروشندگی و برخورد با مشتری را یاد گرفت. او توانست با فروشندگی و یاد گرفتن اصول مناسب برای فروش از یک فرد فقیر و کارگر به یک فرد ثروتمند در دنیا تبدیل شود.
لازم به ذکر است که برایان تریسی 4 بار به ایران آمده است. در کنار همه این‌ ها می‌توان برایان تریسی را از بهترین و پرفروش‌ترین ارائه‌ دهندگان برنامه‌های بزرگ آموزشی دیداری و عملی در جهان دانست که فعالیت های او و برنامه‌ های آموزشی تصویری کاربردی اش در بهترین و بزرگترین شرکت‌ های دنیا مثل آمریکا و اروپا استفاده و به کار گرفته‌ شده‌اند. قابل‌ توجه است که برایان تریسی تا به امروز بیش از ده‌ ها کتاب نوشته و تالیف کرده است. امکان ندارد که در کشور خودمان ایران صحبت از موفقیت، پیشرفت و کسب‌ و کار بشود ولی نام برایان تریسی مطرح نشود. از کتاب‌ های معروف و بسیار شناخته شده او می‌توانیم قوانین جهانی موفقیت، قورباغه‌ات را قورت بده، 21 رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته و روانشناسی فروش را نام ببریم.

امروزه رویارویی کسب و کارها با چالش سریع محیطی، سبب شده است که فرایند ها به علت ارتباطات متقابل مؤلفه‌ های درونی خود و تاثیرات متقابل خود با محیط، پیچیدگی بسیاری را از خود نشان دهند. به همین دلیل سازمان‌ ها برای سازگار شدن با محیط‌ های پیچیده امروزی به قابلیت‌ های مدیریت فرایند کسب و کار توجه بیشتری نشان می‌دهند. بنابراین صاحبان کسب و کار باید با اصول نوین موفقیت در فروش آشنا شوند پیشنهاد آکادمی بازار در این راستا بهره مندی از محصولات کتاب صوتی و استفاده از کتاب های افراد موفق، ثروتمند و مشهور جهان است. ئر صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی