کتاب ” تمرکز روی هدف ” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب تمرکز روی هدف  نوشته‌ ای بسیار مفید، کاربردی و تاثیر گذار است که برای مخاطب و خواننده دارای جذابیت بسیار زیادی است و مطالب بسیار مفیدی را دربردارد. کتاب تمرکز روی هدف نوشته‌ ی سخنران و مشاور مشهور در دنیا برایان تریسی است که با دقت، ظرافت و تلاش بسیار زیاد جمع‌ آوری‌ شده و به قلم تحریر درآمده است. او موفق شده کتاب‌ ها و آثارش را در گروه پرفروش‌ترین و محبوب‌ ترین کتاب‌ها در جهان قرار بدهد. کتاب تمرکز روی هدف شامل مطالب و اصول مهمی برای دستیابی به اهداف، موفقیت و پیشرفت است و در کنار آن با اهمیت ترین و حساس‌ترین اصول هدف گزاری و دستیابی به آن‌ها را بیان کرده است. همچنین کتاب تمرکز روی هدف به شما یاد می‌دهد که چطور فردی موفق و پیشرفته بشوید و برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت در زندگی‌ خود مطالب بسیاری را جمع آوری کرده است. او در کتابش روش‌ های آماده کردن خودتان برای رسیدن به اهدافتان را هم مشخص و معین کرده است. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با کتاب تمرکز روی هدف بیشتر آشنا کنیم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - هدف

درباره کتاب تمرکز روی هدف

در کتاب تمرکز روی هدف قانون‌ ها و مطالب زیادی برای رسیدن به اهداف و پیشرفت آمده است که با بعضی از آن‌ ها در ادامه آشنا می‌شوید.

قانون بازده مضاعف:

این قانون در رابطه با استفاده کردن و به کار گرفتن شیوه تمرکز است. هر چه بیشتر و بهتر بر روی بهترین و مهم‌ ترین کارها و فعالیت‌ها خود متمرکز شوید؛ در آن کار مهارت بسیار بیشتری می یابید و زمان کوتاه تری برای انجام آن‌ ها لازم دارید. بنابراین می‌توان گفت عادت‌ ها و عقاید شما، در زندگی و تعیین سرنوشت شما بسیار با اهمیت است.


پادکست فکرانه – هدف (برای شنیدن Play کنید )

استفاده از اهرم:

شما برای دستیابی به اهداف و آرزوهایتان به نیرو و توان بسیار زیادی نیاز دارید پس می‌توانید توانایی‌ ها و نیروهایی که در وجودتان است را به یک اهرم تبدیل کند تا نتایج موثر و کارآمدی را کسب کنید. نتایجی که حتی تصورش را هم نمی‌کنید با این شیوه ممکن می شود. هفت اهرم وجود دارد که شما می‌توانید برای دستیابی به اهدافتان از آن‌ها استفاده کنید که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • موفقیت‌های دیگران: شما بامطالعه و جست جو درمورد موفقیت دیگران و یا سازمان‌ های مهم می‌توانید از تجربیات دیگران بهره ببرید و همچنین در وقت خود صرفه‌ جویی کنید و کیفیت و کمیت کار خود را بالا ببرید.
  • ارتباط با دیگران: در زندگی شما انسان‌ های بسیاری وجود دارد که شما آن ها را می شناسید و آن‌ها هم با بسیاری افراد دیگر مرتبط هستند. یک معرفی و آشنایی موجب می‌شود شما با افراد مختلف آشنا شوید و یک آشنایی صحیح با افراد درست می‌تواند زندگی و آینده شما را دگرگون سازد و روند کاریتان را عوض می‌کند.
  • دانش دیگران: شما می‌توانید از تجربیات و دانش دیگران بهره ببرید و با استفاده از دانش دیگران در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی زیادی را انجام دهید. همچنین شما با استفاده از تجربیات و یا دانش دیگران می‌توانید از انجام دادن کارهای سخت و دشوار برای مدتی زیاد پیشگیری کنید و به فعالیت های با اهمیت تر بپردازید. جست‌ و جو در مقاله‌ها، کتاب‌ها، نوارها، مجله‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها می‌تواند منابع بسیار خوب و مهمی برای دسترسی به دانش دیگران باشد.
 

قسمتی از کتاب تمرکز روی هدف

«همانگونه که انرژی متمرکز در اشعه لیزر می‌تواند فولاد را برش دهد؛ توانایی شما در تشخیص مهم‌ترین عامل موفقیتتان در هر شرایطی شما را قادر می‌کند تا در هر کاری به بالاترین سطوح موفقیت دست پیدا کنید. امروزه شاید ما در بهترین عصر در تاریخ بشر به سر می‌بریم. تاکنون هرگز برای این تعداد زیاد مردم تا این حد فرصت و امکانات برای رسیدن به اهداف وجود نداشته است. میزان رفاه، طول عمر مفید، انتخاب گسترده و ثبات جهان از نظر صلح و کامیابی تا این حد بی‌ سابقه است.
ضمنا ترکیب انفجار اطلاعات و تکنولوژی در سال‌ های اخیر از یک‌ سو و تشدید رقابت در همه زمینه‌ ها از سوی دیگر باعث ایجاد شتاب در سرعت تحولات شده است. هر روزه کارها بیشتر و وقت کمتر می‌شود به نظر می‌رسد وظایف و مسئولیت‌ ها دائما در حال افزایش است و هیچگاه در شبانه‌ روز زمان کافی برای انجام تمام‌ کارها وجود ندارد. این نوشته قدمی است برای جلو بردن شما در موفقیت کاریتان و اینکه در عین‌ حال زمان بیشتری برای فعالیت‌ های شخصی داشته باشید. شما متوجه می شوید چطور توانایی‌ هایتان را بشناسید و چگونه از آن‌ ها در حوضه‌ های نوین بهره ببرید و می‌توانید پاسخی برای این پرسش داشته باشید که در واقع می‌خواهید با زندگی‌ خود چکار کنید. از تمام توانتان استفاده کنید. با پیروی از روش تمرکز روی کارهای کم اما ارزشمند و نپرداختن به امور کم‌ ارزش می‌توانید کیفیت زندگی‌ خود را در طی چند ماه به شیوه چشمگیری افزایش دهید. بیشتر مردم به این ادعا با نظر تردید نگاه می کنند. آن‌ ها نمی‌توانند باور کنند که دو برابر کردن درآمد و به‌ طور هم‌ زمان دو برابر کردن اوقات فراغت امکان‌ پذیر باشد. اغلب افراد در دام این باور قدیمی گرفتارند که تنها راه افزایش درآمد، افزایش ساعات کاری است. پیتر دراکر عصر حاضر را عصر دانش کار می‌نامد…»

درباره نویسنده

برایان تریسی یکی از مشهورترین نویسندگان، مشاور انگیزشی و روانشناس در جهان شناخته شده است. او نویسنده کتاب‌ های خودیار و سخنران انگیزشی در حیطه موفقیت و پیشرفت است. برایان تریسی سمینارهای بزرگ و کاربردی و با مخاطبان زیاد در زمینهٔ ی رهبری، مدیریت، فروش، موفقیت، ثروت، دوره ثروت، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌ و کار و زندگی پیشرفته تشکیل داده است. برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 در شارلوت تاون در خانواده‌ ای فقیر چشم به جهان گشود.

برایان تریسی به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه بود نتوانست درس بخواند و مجبور به ترک تحصیل شد. تا مدت‌ ها او با کارگری زندگی خود را می گذراند تا این‌ که یک روز تصمیم گرفت که دیگر کارگری نکند و برای خودش کار کند. او کار فروشندگی را انتخاب کرد و از فروشندگان ماهر و ثروتمند در بازار شیوه های فروشندگی و برخورد با مشتری را آموخت. او توانست با فروشندگی و یاد گرفتن اصول مناسب برای فروش از یک فرد فقیر و کارگر به یک فرد ثروتمند در دنیا تبدیل شود.

اشتیاق برای دستیابی به موفقیت شغلی و شخصی موجب می شود عادات و راهکارهای موفق‌ترین افراد جهان را الگو قرار دهید تا بتوانید تغییراتی را که برای لذت بردن از همان موفقیت‌ ها به آن نیاز دارید، در زندگی‌ خود ایجاد کنید و راه را برای دستیابی به موفقیت هموار کنید. پیشنهاد تیم آکادمی بازار جهت دستیابی راحت تر شما به اهدافتان استفاده از محصولات کتاب صوتی است که توسط افراد مشهور و موفق جهان تالیف شده است.در صورت تمایل به بهره مندی از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی