کتاب ” برنامه پرواز ” نوشته برایان تریسی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب «برنامه پرواز» توسط نویسنده انگلیسی؛ «برایان تریسی» نوشته شده است برایان تریسی از جمله نویسنده‌ های پر فروش در زمینه ‌ی موفقیت و روانشناسی کاربردی محسوب می شود. برایان تریسی تلاش می کند تا در کتاب برنامه پرواز مخاطبان خود را برای دستیابی به موفقیت ‌های دراز مدت هدایت کند. در واقع او در کتاب برنامه پرواز در پی این است تا به مخاطبان خود یاد بدهد که چگونه با سرعت بیشتر از آنچه که تصور می‌کنند به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنند. برایان تریسی در کتاب برنامه پرواز معتقد است که دستیابی به اهداف مثل سفر با هواپیما است. سفری که از آغاز تا انتهای آن با برنامه جلو می ‌رود و تنها در شرایطی می توان از سفر لذت برد که برنامه‌ ها در زمان اجرا شود. رسیدن به اهداف نیز به همین شکل است. تنها درصورتی‌ که اقدامات مورد نیاز در جهت رسیدن به اهداف زندگی در زمان مناسب خود شکل گیرند، می‌توان به آن‌ ها دست پیدا کرد.

درباره کتاب برنامه پرواز

به طور کلی محتوای اصلی کتاب برنامه پرواز را می توان به شرح زیر دسته ‌بندی کرد:
اول اینکه پیش از شروع به انجام هر کاری هدف خود را تعیین کنید و آن را روی کاغذ نوشته و برای دستیابی به آن برنامه‌ ریزی کنید. سپس قدم به قدم و با توجه به دوره برنامه ‌ریزی برای رسیدن به اهدافتان قدم بردارید. در نهایت فراموش نکنید که در مسیر رسیدن به اهدافتان در صورت نیاز قسمت هایی از برنامه ‌ریزی و راهکارهای مورد استفاده خود را اصلاح کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - هدف

کتاب برنامه پرواز از 12 فصل مجزا به شرح زیر تشکیل شده است:

فصل 1: مقصد خود را انتخاب کنید

فصل 2: گزینه‌ های پرواز خود را مرور کنید

فصل 3: برنامه پرواز خود را بنویسید

فصل 4: مواظب بدترین اتفاق ممکن باشید

فصل 5: شجاعت حرف اول را می‌ زند

فصل 6: پاسخ‌ ها و واکنش‌ های خود را کنترل کنید

فصل 7 : توانایی ‌های رهبری

فصل 8: دارایی‌ های نا ملموس شما

فصل 9: ذهن برتر؛ بزرگ ترین قدرت شما

فصل10: چیزی در ازای هیچ

فصل 11: خصلت شجاعت را در خود ایجاد کنید

فصل 12: مداومت نظم و ترتیب شخصی در عمل است

قسمتی از کتاب برنامه پرواز

اشخاص موفق، همواره گزینه های جدیدی پیدا می‌کنند تا اگر روشی موثر واقع نشد از گزینه‌ی دیگر استفاده کنند. آن‌ ها روش‌ها جدیدی پیدا می‌کنند تا در برابر موانع پیش ‌بینی نشده تضمین باشند. در نتیجه زمانی که مشکلی به وجود می آید که همیشه اتفاق می ‌افتد، افراد موفق آرامش خود را از دست نمی‌ دهند. آن‌ ها پیشاپیش بدترین اتفاقی را که ممکن است بیفتد را در نظر گرفته ‌اند و برنامه‌ی آماده‌ ای دارند تا با شرایط رو به رو برخورد کنند.

تنها راه دستیابی به موفقیت این است که اصولا رازی در کار نیست تنها اصول فراگیر است که آن‌ها را بارها و بارها در اعصار مختلف زندگی پیدا و از نو کشف کرده ‌ایم. سعادت، سلامتی و موفقیت تصادفی به دست نمی‌ آید. بلکه حاصل طراحی مدبرانه هستند و تابع قانون آهنین علت و معلول است.

برایان تریسی به شما نشان می‌ دهد برای دستیابی به موفقیت و دستاوردهای بزرگ ‌تر چگونه مسیر خود را روی نقشه مشخص کنید. او می ‌نویسد زندگی سفر است و شما برای این سفر به هدف‌ های شفاف، نقشه و برنامه احتیاج دارید. شما راز حقیقی موفقیت را در برنامه پرواز برایان تریسی پیدا خواهید کرد. خواندن این کتاب ساده و دنبال کردن برنامه قدم به قدم  آن، شما را در مسیر رسیدن به هدف‌ هایتان هدایت می‌ کند.

شما توانایی این را می یابید تا به موفقیت ‌های بیش از آنچه تاکنون داشته ‌اید، دست پیدا کنید. برایان خود با استفاده از همین اصول و تدابیر از فقر به ثروت رسیده است. او این اصول و تدابیر را به چهار میلیون انسان در چهل‌ و شش کشور یاد داده است.

درباره نویسنده

برایان تریسی سخنران و نویسنده آمریکایی در تاریخ 5 ژانویه 1944 در شارلوت تاون چشم به جهان گشود او نویسنده بیش از هفتاد کتاب است که به چند زبان زنده دنیا نیز ترجمه شده است. برایان تریسی 4 بار به ایران سفر کرده و در طول سفر خود به سخنرانی در مرکز همایش صدا و سیما پرداخته است. برایان تریسی بخش قابل‌ توجهی از عمر خود را در جهت کسب مهارت مدیریت زمان صرف کرده است و در سمینارهای خود درباره موضوعات مختلفی مانند فروش، رهبری و مدیریت موثر کسب ‌وکار صحبت می کند.
از دیگر آثار این نویسنده می‌ توان به قدرت جذبه: چگونه دیگران را به خود جذب کنیم، قدرت برنامه‌ریزی، مدیریت بحران، چگونه بحران‌ های زندگی ‌خود را مدیریت کنیم، فرسنگ‌ ها راهی که باید رفت،فکرت را تغییر بده تا زندگیت تغییر کند، جادوی جهت‌ دار کردن زندگی، ترفند هایی برای فروش بیشتر، کسب‌وکار موفق، بیشتر حقوق بگیرید، فوق ستاره فروش شوید اشاره کرد.

در دوره بازاریابی و فروش ” ستارگان فروش ” خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید.

از گذشته تا به امروز افراد بسیار زیادی به دنبال دستیابی به اهداف و آرزوهای خود در کوتاه ترین زمان هستند بدون اینکه برای رسیدن به اهدافشان هیچ تلاشی بکنند. از طرفی افرادی سود جو بدون استفاده از دانشی مرتبط در این زمینه با ارائه راهکارهایی جذاب به دنبال آن هستند تا این افراد را بدون هیچ تلاش به موفقیت و رضایت از زندگی ‌شان برسانند. اما باید به یاد داشته باشید که دستیابی به موفقیت بدون کسب مهارت ها و برنامه ریزی بلند مدت عملی نمی شود. یکی از راه های مفید استفاده از آثار و کتاب های افراد مشهور و موفق جهان و بهره مندی از تجربیات آنان است. بنابراین آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند که از محصولات بسیار کاربردی کتاب صوتی استفاده کنید. در صورت تمایل به استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی