کتاب ” اهرم های خوشبختی” نوشته آنتونی رابینز(Anthony Robbins)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۳۰ آبان, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب اهرم های خوشبختی با عنوان فرعی ” چگونه مزرعه سرنوشتمان را گل کاری کنیم؟ ۷ روش تاثیر گذار برای دستیابی به پیامدهای عالی” نوشته آنتونی رابینز است که توسط سیما فرجی ترجمه شده است. در زمینه موفقیت کمتر کسی پیدا می شود که تونی رابینز را نشناسد و یا کتابی از اون مطالعه نکرده باشد. کتاب اهرم های خوشبختی نیز یکی از کتاب های بسیار مفید و تاثیز گذار تونی می باشد. رابینز مطالبش را به‌ شکلی روان و صمیمی بیان می‌کند. او از همه‌ی اشتیاق، تأثیرگذاری و توانایی‌اش در این زمینه استفاده می کند. رابینز در این کتاب هدیه‌ای ویژه را به شما تقدیم می‌کند. او تلاش می کند ثمره‌ی سال‌ها تلاش کارشناسانه‌ی خودش را در زمینه‌ی پیشرفت‌های شخصی در اختیارتان قرار دهد.

موضوع کتاب اهرم های خوشبختی

در این کتاب ۷ اهرم به شما معرفی می شود تا با بهره گیری از آن ها بتوانید کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشید. هر اهرم در قالب یک فصل به صورت مفصل توضیح داده شده است و تمرین هایی نیز در کل کتاب برای کمک به مخاطب وجود دارد. کتاب اهرم های خوشبختی در کل به این مسائل می پردازد که اگر شما می خواهید سرنوشت خوبی برای خود رقم بزنید باید یک سری از موارد زندگی را بتوانید تحت نظارت خود در بیاورید و به آنها توجه کنید. مثلا احساسات خود را باید بتوانید کنترل کنید.

درباره کتاب

این کتاب ممکن است قوی ترین کتاب تونی نباشد اما به طور حتم یکی از بهترین های او می باشد. تونی تلاش کرده در طول کتاب مرحله به مرحله و با زبان ساده موضوعات را بیان کند تا مخاطب بتواند ارتباط خوبی با آن ها بگیرد. شاید اگر چند کتاب در این زمینه خوانده باشید متوجه بشوید که مطالب به شکلی شبیه به هم هستند و هر نویسنده آن ها را به روشی متفاوت بیان می کند. ولی چیزی که کتاب های رابینز را منحصر به فرد می کند این می باشد که تمرینات کتاب های او یک مقدار چالش برانگیزتر و هوشمندانه تر انتخاب شده است. و در حقیقت اگر کسی به خواندن کتاب بسنده کند شاید تغییرات چندان زیادی در زندگی خود مشاهده نکند. ولی اگر تمرینات کتاب را اجرا کنید و از آموزه های استفاده درست ببرید شاهد تغییر در زندگی خواهید بود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

قسمت هایی از کتاب

_هیچ موفقیت ارزشمندی در زندگی شما وجود ندارد که بی زحمت کسب کرده باشید.

_وقتی از موفقیت کسی می رنجید، در حقیقت این برنامه را به مغزتان وارد می کنید که دستیابی به این موقعیت بسیار بد و ناخوشایند است. شما به مغزتان یاد می دهید که دستیابی به این سطح از موفقیت به منزله محروم شدن از محبت و توجه دیگران خواهد بود.

_هدف از رویارو شدن با مشکلات مختلف این است که رشد کنیم. در کل باید بگویم فقط و فقط دستیابی به آرزوها یا خواسته های ارزشمندتان به شادی و رضایت خاطر واقعی شما نمی انجامد. هنگامی می توانید شادی و رضایت خاطر واقعی را در ژرفای وجودتان احساس کنید که در مسیر تبدیل شدن به انسانی والا مقام قدم برمی دارید.

_شهامت داشتن به این معنی است که با وجود ترسیدن باز هم قدمی کوچک به سوی جلو برداریم.

_اگر برای دستیابی به اهداف ارزشمندتان تلاش کنید، اهداف ارزشمندتان نیز به سوی شما رهسپار خواهند شد. اگر برای انجام دادن برنامه ریزی های مفیدتان اقدام کنید، برنامه ریزی های مفیدتان به نفع شما پیش خواهند رفت. هر گونه اقدام و کار موثر و سازنده ی ما در پایان به ساختن زندگی مان می انجامد.

درباره نویسنده

آنتونی رابینز در سال ۱۹۶۱ درشمال هالیوود  در  خانواده فقیری چشم به جهان گشود. بعد از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای مختلفی روی آورد، ولی موفقیتی برایش به همراه نداشت. آنتونی رابینز در ۲۲ سالگی در آپارتمان ۴۰ متری محقری، زندگی مجردی بسیار فقیرانه ای داشت و بنابر گفته های خودش، مجبور بود ظرفهای غذای خود را در وان حمام بشوید. گذشته از مشکلات اقتصادی اش، بر اثر پرخوری و بد خوراکی، بیش از 120 کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، گرفتار تنبلی، بی حالی و خواب آلودگی شده بود.

ولی او در عین فقر و فلاکت، برای خود رؤیا پردازی میکرد و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت، و در عالم رویا، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگلی سرسبز مجسم می ساخت و برای خود همسری شایسته، اتومبیل گران قیمت و امکاناتی رویایی متصور می شد. امروز تونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در دنیا است. هر چند که خود اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده‌شود. ازدیگر آثار معروف او موفقیت نا محدود در 20 روز وپول_7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی است.

5/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی