کتاب “اصول موفقیت” نوشته جک کانفیلد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۱ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب اصول موفقیت نوشته جک کانفیلد است. این کتاب چه در زمینه شخصی و چه شغلی به شما کمک می کند به موفقیت‌های بزرگی دست یابید. آیا احساس درماندگی می‌کنید؟ فکر می‌کنید باید بیش از این ها از زندگی عایدتان می‌شد؟ به کسانی که به دنبال رویاهایشان می‌روند غبطه می‌خورید، در حالیکه خودتان اندرخم یک کوچه ماند‌ه‌اید؟ بیشتر انسان ها این سوالات و نگرانی‌ها را مدام در ذهن دارند، ولی نمی‌دانند که از کجا و چگونه پاسخشان را پیدا کنند.کتاب اصول موفقیت به شما کمک می‌کند تا موجبات موفقیت را فراهم کنید و در زندگی‌تان به سوی موفقیت واقعی قدم بردارید. کتاب اصوول موفقیت حقایقی را بیان می کند که در واقع مبانی کلی‌ای هستند که به کمکشان می‌توانید به موفقیت‌های بسیار خوبی در زندگی شخصی و شغلی‌تان برسید. بنابراین راهی پیش روی شماست که کمک می‌کند از این اصول در زندگی‌تان استفاده کنید و تفاوت را در زندگی‌تان احساس کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

درباره کتاب اصول موفقیت

این کتاب نقشۀ راهی است برای همه ، بازاریان حرفه‌ای، صاحبان مشاغل کوچک ، آموزگاران ، استادان، شاگردان و پدران و مادران و همۀ افرادی که تمایل دارند به اهداف و خواسته های خود برسند، می خوانیم: چگونه پیامد هر رخدادی را، با تغییر دادن واکنش خود به آن، متحول سازید؟چگونه به استادان و دوستانی برسید که در های توفیق را به روی شما باز می کنند؟چطور طرح های ناتمام گذشته را به اتمام برسانید و روابط اسیب دیده خود را بهبود بخشید؟چگونه آماده باشید که هنگامی که فرصتی مغتنم پیش می ‌آید از آن استفاده کنید ؟چگونه بر زمان خود مدیریت کنید تا اطمینان پیدا کنید که برای تمرکز بر موفقیت زمان دارید؟چگونه به موقعیت خوب «نه» بگویید تا برای موقعیت «عالی» فرصت داشته باشید؟

مطالعه کتاب اصول موفقیت به چه کسانی توصیه می شود

  • افرادی که می‌خواهند اصول اثبات شده موفقیت را آموزش ببینند؛
  • افرادی که به دنبال یک زندگی تمام و کمال و هدفمند هستند؛
  • افرادی که می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند و به آرزوهایشان برسند.

در کتاب اصول موفقیت به چه موضوعاتی پرداخته می شود

  • چطور  افکار منفی‌تان شما را تا سرحد مرگ خواهد برد؛
  • چرا فقط خودتان مسئولِ همه‌چیزِ زندگی‌تان هستید؛
  • چرا تغییرِ روشِ زندگی‌تان اولین‌ گام برای تحققِ آرزوهایتان است.

عناوین کتاب اصول موفقیت

کتاب اصول موفقیت اثر جک کانفیلد در شش بخش با عنوان های زیر جمع آوری شده است

1- اصول موفقیت

2- خود را برای موفقیت متحول سازید

3- تیم موفقیت خود را بسازید

4- روابط موفق را خلق کنید

5- موفقیت و پول

6- موفقیت همین حالا شروع می‌شود

قسمتی از کتاب صوتی اصول موفقیت:

من (جک کنفیلد) مانند بسیاری از شما که کتاب اصول موفقیت را مطالعه می کنید ، همه‌چیز را از یک زندگی بسیار معمولی آغاز کردم و در ویلینگ ویرجینیای غربی بزرگ شدم. پدرم در یک گل فروشی کار می‌کرد و درآمدش هشت هزار دلار در سال بود. مادرم الکلی بود و پدرم معتاد به کار. تابستان‌ها کار می‌کردم تا خرج خودم را دربیاورم. نجات‌غریق استخر بودم و در همان مغازه گل‌فروشی که پدرم کار می کرد، کار می‌کردم.
بورس گرفتم و به کالج رفتم و برای تامین هزینه کتاب، لباس و تفریح، دریکی از خوابگاه‌ها، برای دانشجوها صبحانه آماده می‌کردم. هیچگاه کسی دو دستی چیزی را به من تقدیم نکرد. سال آخر دانشگاه به‌صورت نیمه وقت تدریس می‌کردم و هر دو هفته یک‌بار، 120 دلار می‌گرفتم. آخر برج که می‌شد، شام 21 سنتی می‌خوردم: یک قوطی رب ده سنتی بانمک و سیر و آب و یک بسته یازده سانتی اسپاگتی (ماکارونی)؛ بنابراین به خوبی میدانم که زندگی بخورونمیر بر روی پایین‌ترین پله‌های نردبان اقتصاد چه حالی دارد.

درباره نویسنده

جک کنفیلد (Jack Canfield) نویسنده معروف آمریکایی کتاب‌های خودآموز و یک سخنرانی انگیزشی است. او به علت نوشتن مجموعه کتاب‌های خودآموز با عنوان «سوپ مرغ برای روح» شهرت بسیار زیادی دارد.کنفیلد تحصیلات دبیرستان خود را در موسسه نظامی لینزلی سپری کرد. او در سال ۱۹۶۶ در رشته تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد و  بعد در سال ۱۹۷۳ مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته آموزش از دانشگاه ماساچوست گرفت. او قبل از آغاز حرفه نویسندگی، مشاغل بسیار زیادی را تجربه کرد؛ مشاغلی چون روان‌ درمانگر یا مدرس. کنفیلد طرفدار قانون جذب است. همچنین کنفیلد مهارت زیادی در تنیس، اسکی، گیتار، دویدن و خواندن دارد. کنفیلد در سال ۱۹۷۸ با جورجیا لی نوبل ازدواج کرد، اما بعدها از او جدا شد و در سال ۱۹۹۹ با اینگا مری ازدواج کرد. اوران کنفیلد، پسر او، دست به چاپ سرگذشت خود زد و در این کتاب از مشکلات مقابل خود در دوران کودکی به خاطر بی‌توجهی پدرش گفت.

انسان ها باید برای رشد خود و پیشرفت از نگرش‌های مختلفی الهام بگیرند. این کار بسیار با ارزش است. یکی از ساده‌ترین و موثرترین کارها مطالعه کتاب از نویسندگان مختلف است.اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا می‌خواهید کسب و کار نوپا راه اندازی کنید و یا قصد پیشرفت در زندگی شخصی خود را دارید، مطالعه کتاب‌های مرتبط با این حوزه می‌تواند بسیار مفید و سودمند باشد. بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی و بهره مندی از بهترین کتاب ها در این زمینه از نویسندگانی بزرگ است. برای استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی