کتاب ” اسرار ذهن ثروتمند” نوشته تی هارو اکر(T. Harv Eker)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۳۰ آبان, ۱۴۰۱
کتاب " اسرار ذهن ثروتمند" نوشته تی هارو اکر(T. Harv Eker)

کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» نوشته «تی. هارو اکر» با موضوع «ثروتمند فکر کنید تا ثروتمند شوید» و «در بازی ثروت درون خود استاد شوید» نگاشته شده است. تی هارو اکر با استفاده از اصول و قواعدی که به دیگران می‌آموزد، توانست تنها در عرض 2 سال و نیم به یک میلیونر تبدیل شود.

او از نام تجاری و منحصر به فرد “فروشنده زبل” استفاده می‌کند. انرژی زیاد اکر و توجهش به نکات مهم، تمامی مخاطبان را افسون و محسور خود کرده است. شعار او این است که صحبت کردن کاری بی‌ارزش است. او همچنین توانایی فوق العاده‌ای در وادار کردن افراد به کسب موفقیت واقعی در دنیای واقعی دارد.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «آیا واقعا احساس می‌کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟ توانایی شما برای عمل کردن با وجود ترس، نگرانی، عدم اطمینان و ناراحتی تا چه اندازه است؟ آیا وقتی سرحال نیستند می‌توانید دست به اقدامی بزنید؟ حقیقت این است که شخصیت شما نحوه فکر و اعتقادات شما، نقش اصلی را در میزان موفقیت شما بازی می‌کند.»

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر (T. Harv Eker) توسط مرتضی ذوالانوار ترجمه شده است. هارو اکر یک میلیونر خود ساخته است که توانست خود را از زیر بار ورشکستگی نجات دهد و در زمان کوتاهی به ثروت میلیون دلاری برسد. فروش کتاب اسرار ذهن ثروتمند در کل دنیا به بیش از ۲ میلیون کپی رسیده است.

این کتاب در دو بخش طراحی شده است. در بخش اول خواهید دید که ذهن مادی شما چطور در سال‌های کودکی شکل گرفته و می‌آموزید که این تفکر را با هدف رسیدن به موفقیت اصلاح کنید و در بخش دوم متوجه می‌شوید که چه تفاوت‌هایی در تفکر و کارهای افراد متمول و افراد فقیر یا با سطح درآمدی متوسط وجود دارد. در ادامه با کتاب اسرار ذهن ثروتمند آشنا می‌شوید.

موضوع کتاب اسرار ذهن ثروتمند

موضوع کتاب اسرار ذهن ثروتمند

کتاب اسرار ذهن ثروتمند یک کتاب تامل برانگیز است که موجب می‌شود خواننده به ذهنیت و باورهای خودش که درباره پول است تمرکز کند. این کتاب افکار غلط درباره پول و دوره ثروت را به چالش می‌کشد و تلاش می‌کند که باورهای صحیح را در ذهن افراد جایگزین کند تا بتوانند در راه درست رسیدن به استقلال مالی سریع‌تر پیش بروند.

موضوع مهم‌تر اینکه این کتاب توسط کسی نوشته شده که خود این مسیر را پیموده و از اصول و قواعد کسب و کار موفق و ثروتمند شدن اطلاع دارد. قطعا این کتاب برای تغییر دیدگاه نسبت به پول بسیار موثر و کاربردی می‌باشد.

کتاب اسرار ذهن ثروتمند به چه کسانی توصیه می شود؟

این کتاب به همه کسانی که خواهان موفقیت بیشتر در زمینه مالی هستند توصیه می‌شود. این کتاب برای همه کسانی که می‌خواهند تغییری در دیدگاه خود ایجاد کنند نیز بسیار کارآمد و مفید می‌باشد.

استاد احمد محمدی
آدم‌ها فقیر بی‌پول نیستند، بلکه بدون رویا هستند.
استاد احمد محمدی

در نهایت به بزرگترها توصیه می‌شود که این کتاب را به بچه‌های خود یا نوجوانانی که می‌شناسند هدیه دهند. بچه‌ها یا افراد کم سن و سال کمتر در خطر باورهای مخرب از طرف تلویزیون، مدرسه، جامعه و … قرار گرفته‌اند و ایجاد یک ذهنیت صحیح می‌تواند به آن‌ها کمک زیادی بکند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - رژیم ذهنی

قسمت هایی خواندنی از کتاب

اگر به پول زیادی دست پیدا کنید ولی از نظر درونی آمادگی آن را نداشته باشید، فرصت‌های ثروتمند شدن شما خیلی کوتاه بوده و زود آن را از دست خواهید داد.

آیا شنیده‌اید که بعضی می‌گویند: مشکل اصلی آن‌ها بی پولی است؟ من می‌گویم: مشکل اصلی بی پولی نیست. بی پولی کاملا نشانه مواردی است که در زیر در جریان می‌باشد. بی پولی یک معلول است. پس علت آن چیست؟ جهان درون.

تنها راه برای تغییر دادن دنیای بیرون از خودتان تغییر دادن دنیای درون شما است. هر نتیجه‌ای که می‌گیرید مثل ثروتمند شدن یا فقیر شدن، خوب یا بد، مثبت یا منفی، همیشه به یاد داشته باشید که به خاطر دنیای درون شماست و در واقع دنیای بیرون انعکاسی از دنیای درون شماست.

در هر انسان تا خود را به چیزی متعهد نداند همواره تردید و دودلی، نقطه ضعف و ناتوانی برایش وجود دارد. زمانی که کسی خودش را کاملا متعهد می‌نماید عنایت خداوندی نیز به جریان می‌افتد و به او یاری می‌رساند.

دنیا به آدم‌هایی که بازی کوچک می‌کنند نیازی ندارد. فکر کوچک و عمل کوچک باعث ورشکستگی و ناکامی می‌شود. فکر بزرگ و عمل بزرگ منجر به پول و معنی دار شدن زندگی می‌شود.

درباره نویسنده

کتاب " اسرار ذهن ثروتمند" نوشته تی هارو اکر(T. Harv Eker)

تی هارو اکر در ۱۰ ژوئن سال ۱۹۵۴ در شهر تورنتو به دنیا آمد و دوران کودکی خود را در همان شهر گذراند در نوجوانی تصمیم گرفت به آمریکا مهاجرت کند و در آنجا شغلی بیابد.

تی هارو اکر در آغاز به روزنامه‌ فروشی در خیابان‌ها، فروش بستنی در گوشه ساحل بعد به دست فروشی کتاب در کنار خیابان‌ها و همچنین فروش کرم ضد آفتاب و لوسیون در ساحل می‌پردازد. 

این سال‌ها برای تی هارو اکر به اندازه هزاران سال طول کشید وی مبتلا به سرخوردگی شده بود و امکان برقراری روابط اجتماعی با مردم را نداشت، او چندین کار دیگر را امتحان کرده بود و در هیچکدام پیروز نشده بود. سرانجام به پیشنهاد دوست پدرش ذهنیت خود را تغییر داد و فقط به ثروتمند شدن فکر کرد.

او در کمتر از دو سال توانست یک میلیون دلار به دست بیاورد و در سال‌های بعد توانست به یک میلیونر واقعی تبدیل شود. تی هارو امر تصمیم گرفت این راز را با مردم در میان بگذارد و سمینارها و کتاب‌هایی در این زمینه منتشر کند تا آن‌ها نیز راه اصلی ثروتمند شدن را پیدا کنند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی