چگونه در کمترین زمان به افزایش درآمد برسیم

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

آیا در رسیدن به افزایش درآمد شکست می‌خوردید؟ افراد موفق چگونه ثروتمند شده‌اند؟ آیا تکنیک خاصی برای افزایش درآمد وجود دارد؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش درآمد

برای افزا‌یش درآمد و رسیدن به موفقیت متدها و روش‌های متعددی وجود دارد. ما در اینجا هفت تکنیک برای افزایش درآمد را با شما در میان می‌گذاریم.

۱. همیشه در حال یادگیری باشید

در دنیای زندگی می‌کنیم که همواره در حال تغییر است. تغییراتی که با سرعت بالایی در حال انجام هستند. پس اگر خود را با این تغییرات هماهنگ نکنید از غافله عقب می‌مانید.

در این بین افرادی موفق‌تر هستند که خود را با این تغییرات به شکل موثرتری هماهنگ می‌کنند. این تغییرات باعث می‌شوند تا شما حرکت رو به جلویی داشته باشید و خودتان را از هر لحاظ ارتقا بدهید. راهکارهای موثر برای تداوم یادگیری از بدو تولد تا مرگ را مطالعه کنید.

برای رسیدن به افزایش درآمد شما باید همواره در حال یادگیری باشید. این نکته‌ای است که همواره در فرهنگ ما ایرانی‌ها وجود داشته به قول شاعر :

“ز گهواره تا گور دانش بجوی”

۲. روابط اجتماعی خود را قوی کنید

شاید شما فردی باشید که تنها بودن را را دوست داشته باشید و از اینکه آدم‌های دور و برتان تعدادشان زیاد باشد کلافه شوید. روش‌های بهبود روابط اجتماعی بسیار به افزایش درآمد کمک می‌کند.

برای این‌که در دنیای امروزی بتوانید فرد موفقی شوید و به افزایش درآمد برسید، لازم است که از روابط اجتماعی بالایی برخوردار باشید.

۳. تلاش زیادی داشته باشید تا افزایش درآمد داشته باشید

دیگر آن زمان گذشته که همه به این اعتقاد داشته باشند که تنها انسان‌های نابغه و باهوش زیاد می‌توانند موفق شوند و سایر افراد باید در حد متوسط بمانند.

استاد احمد محمدی
اگر از شغلت، درآمدت و زندگیت راضی نیستی، باید روی افکار و عادت‌هایت تمرکز کنی که تغییرشان دهی.
استاد احمد محمدی

زیرا اولا تعاریفی که در گذشته از هوش و انسان باهوش مطرح می‌شده امروزه دیگر کاربردی ندارد و دوم اینکه اگر به فرض انسان باهوشی هم باشید اگر به سختی تلاش نکنید و پشتکار نداشته باشید موفق نخواهید شد. تلاش همیشه به موفقیت می‌رسد اگر از آن خسته نشوید.

۴. برای افزایش درآمد ریسک پذیری خود را افزایش دهید

اگر خواهان موفقیت هستید باید از منطقه امن خود خارج شوید. در دنیای پول اگر فرد ریسک پذیری نباشید هیچگاه به موفقیت و افزایش درآمد دست نخواهید یافت. دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند ترس از تغییر و ریسک توهمی بیش نیست.

این صحبت به این معنی نیست که بی‌گدار به آب بزنید. حتما سعی کنید حساب شده عمل کنید با افراد وارد مشورت کنید و در زمان درست اقدام کنید.

۵. شغلی را انتخاب کنید که آینده خوبی داشته باشد

بلند پرواز باشید کار کردن به عنوان منشی در یک محیط اداری کوچک که گستره کاری زیادی ندارد شما را به جایی نمی‌رساند. آینده خود را در دست بگیرید.

البته منظورمان زیر سوال بردن این شغل نیست بلکه منظورمان این است که از همه ظرفیت و توان خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

۶. دانش تخصصی داشته باشید

همیشه تخصصی کار کردن بهتر است. اینکه شما کاری را بلد باشید که عموم مردم با آن آشنایی ندارند شما را سریع‌تر به مدارج بالاتر می‌رساند. تو نامحدودی، تلاش کن و زندگیت را از نو بساز.

در این راه باید عاشق یادگیری باشید و تلاش و پشتکار زیادی داشته و فعل خواستن را به نحو احسن صرف کنید.

۷. چند درآمد مختلف داشته باشید

این‌که از چند جای مختلف درآمد داشته باشید مزیت‌های زیادی دارد اول این‌که دیگر نگران این نخواهید بود که اگر شغل خود را از دست دادید دست‌تان خالی می‌ماند دوم این‌که به افزایش درآمد شما کمک می‌کند سوم دانش شما را بالا می‌برد و در نتیجه اعتماد به نفس‌تان نیز افزایش می‌یابد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افزایش درآمد با تغییر نگاه و نگرش

امیدواریم خواندن این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. افزایش درآمد و کسب ثروت هدفی است که هرچه برای آن بیشتر تلاش کنیم شانس رسیدن به آن برای‌مان بیشتر است. البته در کنار تلاش فاکتور‌های دیگری نیز نیاز است.

راهکارهای زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد که پیشنهاد آکادمی بازار به شما مطمئن‌ترین آن‌ها است.

اکثر ما در زندگی به دنبال راهی برای پولدار شدن و افزایش در‌آمد هستیم. به این منظور می‌توانید از دوره ثروت کمک بگیرید. این دوره آموزشی، موفقیت شما را تضمین می‌کند.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی