چگونه با قانون جذب به موفقیت دست پیدا کنیم؟ (۱)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۸ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

قانون جذب موفقیت چگونه عمل می‌کند؟با این قانون چگونه می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم و موفقیت را در زندگی جذب کنیم؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

ما همواره در زندگی‌مان در حال جذب اتفاقات خوب و بد هستیم. اینکه چه اتفاقاتی را جذب می‌کنیم تماما بستگی به طرز فکر و نحوه نگرش ما و دریافتی است که از قانون جذب موفقیت در زندگی داریم.

هرچه مثبت‌تر فکر کنیم شانس جذب اتفاقات خوب نیز برای‌مان بیشتر می‌شود و هرچه بیشتر در فرکانس منفی قرار گیریم بدبختی‌ها و اتفاقات ناخوشایند برای‌مان رخ خواهد داد. باید توجه داشته باشید که بسیاری از وقایع بر اساس عادات خوب و بدی که داریم برای ما اتفاق می‌افتند.

چنانچه عادت به منفی بافی و منفی گویی داشته باشید اتفاقات بد را جذب کرده و هرچه فرد مثبت اندیش‌تری باشید خوشبختی بیشتر به سراغ‌تان خواهد آمد. در این مطلب در مورد عواملی که به شما کمک می‌کنند تا از طریق قانون جذب به خواسته‌های خود برسید صحبت خواهیم کرد.

۱.  به ندای قلب‌تان گوش کنید

در طول روز کارهای زیادی هستند که انجام می‌دهیم. اما برخی کارها را با علاقه و میل زیاد انجام داده و برخی را از سر بی‌میلی. معمولا نتیجه کار نیز مشخص است.

استاد احمد محمدی
برای موفقیت به هوش بالا، امکانات وسیع، چهره زیبا و... نیاز نداریم، بلکه عامل مهم، هدف، اشتیاق و پشتکار است.
استاد احمد محمدی

آن کارهایی را که با علاقه انجام می‌دهیم معمولا ماحصل بهتری نیز دارند و بالعکس کارهایی را که بی‌ذوق و از سر بی‌میلی انجام می‌دهیم نتیجه خوبی ندارند. شما معمولا کارهایی را که دوست دارید بهتر و با نظم‌تر انجام می‌دهید.

در نتیجه بازده بیشتری نیز برای شما خواهد داشت. پس کاری را در زندگی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید وگرنه در آن موفق نخواهید شد مگر اینکه خودتان را مجبور کنید که آن را دوست بدارید.

۲. روح خود را پرورش دهید

تلاش برای رشد و توسعه فردی یکی از ارکان موفقیت است. موفقیت تنها دستیابی به پول نیست. بلکه فاکتورهای زیادی هستند که فرد را به یک انسان موفق تبدیل می‌کنند.

توانایی یک فرد در مدیریت بحران‌ها، حفظ آرامش در لحظات بحرانی و تصمیم گیری‌های درست تماما از یک ذهن آرام و قانون جذب نشات می‌گیرد.

تکنیک‌های زیادی برای آرام سازی ذهن و روح وجود دارد مانند یوگا و مدیتیشن، عادت به شکرگذاری که با کمی مطالعه یا شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید.

۳. با قانون جذب بزرگ بیندیشید

سقف آرزوهای خود را وسعت آسمان قرار دهید و تا حدی هم جاه طلب باشید. هیچگاه محدودیتی برای خود و توانایی‌های خود قائل نباشید. اگر ۸۰ می‌خواهید برای ۱۰۰ بجنگید. از قوه تخیل و تصویرسازی ذهنی کمک بگیرید.

تمام چیزهایی را که می‌خواهید در جایی یادداشت کرده و با ذکر جزئیات دقیق آن را در ذهن‌تان مجسم کنید و اینطور در نظر بگیرید که به آن دست یافته‌اید.  این دنیا با تمام نعماتش در اختیار شماست اینکه تا چه حد از این جهان می‌خواهید جذب کنید و تا چه حد قانع هستید بستگی به خود شما دارد.

پس سعی کنید به کم قانع نباشید و در این راه تمام تلاش خود را بکنید و هرچه در توان دارید انجام دهید. شما یک بار به دنیا می‌آیید و یک بار زندگی می‌کنید پس بدانید که ارزشش را دارد که با تمام وجود از خود مایه بگذارید.

جذب خواسته

تمام نکات گفته شده در بالا بسیار مهم بوده و چنانچه با دقت و کامل انجام شوند شما را در رسیدن به مطولب‌تان یاری خواهند کرد.

در مقاله بعدی شما را با چند مورد مهم دیگر آشنا می‌کنیم که برای جذب بهتر خواسته‌های خود به شما کمک می‌کنند.

ادامه دارد.

سخن پایانی

موفقیت و دستیابی به اهداف برای بسیاری از افراد نیروی محرکه حرکت و پیشرفت‌شان هستند. این افراد پشتکار زیادی دارند و از موقعیت‌های مناسب‌شان برای رسیدن به خواسته‌های استفاده می‌کنند.

استفاده از قانون جذب، نوشتن اهداف و خواندن کتاب‌های موفقیت از کارهایی هستند که ذهن شما را برای تبدیل شدن به یک فرد موفق آماده می‌کنند. اگر به‌دنبال راهکارهایی برای آماده کردن ذهن خود هستید دیگر نگران نباشید!

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
معجزه قانون جبران

در آکادمی بازار ما این رازها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. تمامی تجربه‌های خود را در این‌باره در بسته آموزشی : «موفقیت دست یافتنی است» گردآوری کرده‌ایم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی