پادکست‌ و برنامه‌ فکرانه دکتر احمد محمدی را از دست ندهید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دکتر احمد محمدی به عنوان مشاور، سخنران و مدرس عالی کسب و کار در سایت آکادمی بازار بخشی را به نام پادکست‌ در نظر گرفته‌اند. این بخش شامل فایل‌های صوتی برنامه‌های فکرانه است که هر بار با موضوعی مهم که شاید دغدغه خیلی از افراد باشد به بحث و گفتگو می‌پردازند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه_ تقویت تمرکز

در پادکست‌ و برنامه‌ فکرانه چه خواهید شنید؟

پادکست نوعی تدوین صوتی و یکی از روش‌های انتقال محتواست. اگر زمان شرکت در سمینار، دوره‌های اموزشی مانند دوره آموزش ویزیتوری را ندارید یا تا امروز نتوانسته‌ای در سخنرانی‌های دکتر احمد محمدیشرکت کنید بخش پادکست‌ها فرصت ایده‌آلی را برایتان فراهم کرده است. می‌توانید بارها و بارها این فایل‌ها را گوش کنید و از مطالب مهم آموزشی آن بهره ببرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنایی را از خودتان نگیرید، برنامه‌های فکرانه شامل محتواهای ارزشمندی هستند که کمتر نمونه آن را خواهید یافت.

در پادکست‌ها در مورد استعداد بشنوید

خیلی از افراد و خصوصا والدین از دوران کودکی به فکر کشف استعدادهای فرزندشان هستند. اگر از ابتدا باستعداد آنها را کشف کنیم و در صورتی که این استعداد و علاقه با هم همسو شوند قطعا آیندۀ درخشانی در انتظار فرزند شما خواهد بود.

از نگاه دکتر احمد محمدی میزان نسبی پیشرفت فرد در یک حوزه یا یک فعالیت خاص را استعداد می‌نامند. استعداد و هوش دو مقوله جدا از هم هستند و ممکن است استعداد فرد در یکی از انواع هوش وجود داشته باشد. قطعا همه با استعداند، در یک یا چند حوزه که در افراد مختلف، متفاوت است.

برای کشف استعداد می‌توانید به کارشناسان مرتبط با این زمینه مشورت کنید یا اینکه با توجه به علاقه‌مندی‌هایتان بتوانید استعدادتان را کشف کنید. یا از دیگران بخواهید در این مورد کمکتان کنند. از نظر آنها شما در چه کاری بهتر هستید و بهتر عمل می‌کنید.

دکتر احمد محمدی در پادکست‌ از عادت‌ها می‌گوید

یک سری عادات بد هستند و به راحتی آموخته می‌شوند، مانند جویدن ناخن در بزرگسالان و کودکان، سیگار کشیدن، جیغ زدن، پرخاشگری، اعتیاد به مواد مخدر که این رفتارها مربوط به عادات ذهنی هستند تا جسمی.

طبق آمار، یکی از عادت‌هایی که افراد بسیاری چه کودک چه بزرگسال درگیر آن هستند، جویدن ناخن است. مسئول انجام چنین رفتارهایی، ذهن ناخودآگاه است و به طور غیر ارادی و با قدرت آن را انجام می دهد. بنابراین ترک این شکل عادات برای افراد، بسیار دشوار است.

زبان بدن و صحبتهای دکتر احمد محمدی در مورد این مهارت

زبان بدن یک مهارت است. شاید تا به حال در مورد اهمیت تاثیر زبان بدن در برقراری ارتباط با دیگران زیاد نمی‌دانستید. اهمیت این موضوع برای افرادی که شغل‌شان سخنرانی است یا اینکه کار فروش را انجام می‌دهند بیشتر می‌شود.

هر حرکتی که فرد انجام می‌دهد برای افراد دیگر معنادار است. بیشتر سیگنال‌هایی که فرد ارسال می‌کند، غیرارادی است. زبان بدن، نوعی رفتار غیرکلامی پیچیده، دقیق و چند کاناله است. زبان بدن، ممکن است اصولی (یعنی از قوانین خاصی پیروی کند)، یا اینکه در اغلب موارد غیراصولی باشد. رفتار غیرکلامی ممکن است بر خلاف زبان معمولی، پیوسته و شامل قسمت های متقاطعی باشد. رفتار غیر کلامی می‌تواند اکتسابی هم باشد، ولی مشخص شده است که بعضی عملکردها، غریزی هستند و مربوط به سمت چپ یا سمت راست مغز می‌شوند.

دکتر احمد محمدی در مجموعه پادکست‌ها از موفقیت می‌گوید

تعریف افراد از موفقیت و خوشبختی بسیار متفاوت است. موفقیت یک حس درونی است، بنابراین تا فردی از درون احساس موفقیت و خوشبختی نکند، خود را موفق نخواهد دانست؛ و یا حتی ممکن است دیگران او را بسیار موفق بدانند در صورتی که چون خود آن شخص به این باور نرسیده است، با سایرین در این رابطه اختلاف نظر دارد. در رابطه با موضوع موفقیت، آکادمی بازار سمیناری را با عنوان موفقیت برگزار می نماید، که در آن استاد احمد محمدی، کارشناس برنامه ی رادیویی فکرانه، تعریف پایه ای از موفقیت ارائه خواهند نمود و همچنین چگونگی دستیابی به آن و داشتن حس درونی موفقیت را به شما خواهند آموخت.

اگر به شنیدن کلمات و سخنان تاثیرگذار دکتر احمد محمدی علاقه‌مند شدید بخش پادکست‌ها و برنامه‌های فکرانه ایشان را در سایت آکادمی بازار دنبال کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی