ویدئو انگیزشی موفقیت شاهکار قهرمانانه نیست

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۷ دی, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۱
موفقیت شاهکار قهرمانانه

ویدئو انگیزشی موفقیت شاهکار قهرمانانه نیست توسط دکتر احمد محمدی به این موضوع مهم اشاره دارد که تنها افراد خاصی موفق نمی‌شوند، بلکه همه می‌توانند به موفقیت برسند. گاهی تصور می‌کنیم برای آنکه کشی بتواند طعم شیرین موفقیت‌های مختلف در زندگی را بچشد، باید حتما فردی خاص با توانمندی‌های خاص و اخلاق و روحیات خاص خودش باشد.

تصور می‌کنیم افراد معمولی نمی‌توانند پله‌های ترقی را طی کنند و تنها افرادی خاص با شرایط خاص لایق زندگی خوب هستند. تصور می‌کنیم خوشبختی برای ما نیست و لیاقتش را نداریم.

کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

وقتی خودمان باور نداریم که لایق بهترین‌ها هستیم، چطور باید هستی و جهان اطرافمان ما را لایق موفقیت بداند؟ تصور کنید، فردی دائما به این موضوع فکر می‌کند که فردی بی‌لیاقت است و نمی‌تواند پله‌های ترقی را طی کند. تصور کنید فردی دائما به زندگی افراد موفق نگاه می‌کند ولی خود را فرسنگ‌ها از چنین زندگی دور می‌بیند.

بدتر از این وضعیت افرادی هستند که وقتی زندگی‌نامه فرد موفقی را می‌خوانند، در ذهن خود این باور را پرورانده‌اند که تنها افراد خاصی در دنیا می‌توانند موفقیت را تجربه کنند و آن فرد جزو آن گروه موفق‌ها نیست و فقط می‌تواند داستان موفقیت را بشنود ولی نمی‌تواند خودش تجربه کند.

ویدئو انگیزشی موفقیت

شما هم اکنون هم می‌توانید مسیر موفقیت را طی کنید

برای یک بار هم که شده بیایید با خودتان رو راست باشید. آیا در اعماق وجودتان باور دارید می‌توانید به آرزوها و خواسته‌هایتان برسید؟ آیا باور دارید می‌توانید پله‌های ترقی را یکی یکی بالا بروید؟ صادقانه پاسخ بدهید، آیا باور دارید شما هم لایق بهترین‌ها هستید؟ لایق بهترین شغل، بهترین درآمد مالی، بهترین همسر، بهترین خانه، بهترین ماشین، بهترین فرزندان و بهترین دوستان و …. ؟ آیا خود را لایق بهترین‌ها می‌دانید؟ برای پاسخ دادن به این سوالات، صادقانه و در اعماق وجود خودتان دقت را بنگرید.

به جرات می‌توانیم بگوییم که بسیاری از افراد، در اعماق وجودشان باور ندارند که لایق بهترین‌ها هستند. وقتی در خلوت و تنهایی با خودشان فکر می‌کنند، خود را لایق بهترین‌ها نمی‌دانند. در نتیجه بهترین‌ها را هم تجربه نمی‌کنند.

وقتی ما خودمان باور نداریم که لایق بهترین شغل‌ها هستیم، خب کسی که می‌خواهد ما را استخدام کند، این موضوع را خیلی زود بدون آنکه بگوییم متوجه می‌شود. وقتی در اعماق وجود باور ندارید که لایق همسر و زندگی ایده‌آلی هستید، خب همسر شما نیز همین امواج ذهنی را دریافت می‌کند. اگر ازدواج نکرده باشید قطعا شانس خوبی برای ازدواج موفق نخواهید داشت و اگر ازدواج کرده باشید هم به احتمال زیاد تجربه‌ی موفقی از ازدواج نخواهید داشت.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
(نقاط قوت = موفقیت)

مگر می‌شود کسی خودش را لایق زندگی و همسر خوب نداند و بتواند چنین زندگی را تجربه کند؟ مگر می‌شود کسی خود را لایق رسیدن به سطوح بالای شغلی نداند و بعد به چنین سطوح برسد؟ فردی که خودش را لایق نمی‌داند، پس هدفی تعیین نمی‌کند، وقتی هدفی تعیین نشود، برنامه ریزی ‌ای نیز مشخص نخواهد شد.

وقتی برنامه‌ای نداشته باشیم درنهایت راه به‌جایی نخواهیم برد. ویدئو انگیزشی را مشاهده کنید و تجربیات خود را در مورد باورهای ذهنی اشتباه با ما در میان بگذارید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی