قانون جذب چه می‌گوید و چه نقشی در زندگی شما دارد؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

قانون جذب چه اهمیتی در زندگی دارد؟ اولین بار چه زمانی این قانون کشف شد؟ آیا با کمک قانون جذب می‌توان به اهداف و موفقیت دست یافت؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

اهمیت قانون جذب

حتما شنیده‌اید که هر کدام از ما در نهایت به آن چیزی که فکر می‌کنیم تبدیل می‌شویم و قانون ‌جذب واقعی است. برای مثال اگر فکر کنید که آدم بدشانسی هستید و مدام با بدبیاری مواجه می‌شوید در حال جذب بدبختی‌ها و موارد منفی با قانون جذب هستید.

بالعکس اگر فکر می‌کنید که در زندگی‌تان باید به فرد موفقی تبدیل شوید پس مطمئنا این اتفاق برای‌تان خواهد افتاد. در این مطلب قصد داریم تا درباره قانون جذب و اهمیت آن با شما صحبت کنیم.

قانون جذب چیست؟

ابتدا تعریف ساده‌ای از قانون جذب ارائه می‌دهیم. طبق قانون جذب موارد مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که شما خودتان آن‌ها را جذب کرده‌اید. در واقع این خود شما هستید که برای آن‌ها کارت دعوت فرستاده‌اید.

استاد احمد محمدی
ما درک نمی‌کنیم که چه‌قدر قوی هستیم تا وقتی که مجبور به انجام کاری ‌شویم.
استاد احمد محمدی

سالیان زیادی است که بحث‌های جذابی در مورد قانون جذب مطرح می‌شود اما چیزی که باعث همه گیر شدن آن در سطح جهان و ایران شد کتاب معروف راز بود که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد که فیلمی بر همین اساس نیز درباره آن ساخته شد. نقل قول‌هایی از قانون جذب که حتما باید بخوانید را مطالعه کنید.

شاید این قانون برای شما قابل باور نباشد اما به هر حال پژوهش‌های زیادی درباره آن صورت گرفته و به صورت کلی ثابت شده که این قانون در روند زندگی افراد تاثیرگذار است.

قانون جذب چه کاربردی دارد؟

آن چیزی که هرکس از قانون جذب انتظار دارد این است که به کمک آن بتواند به خواسته‌های خود برسد. برخی گمان می‌کنند که قانون جذب مانند جادو و سحر عمل می‌کند و به صورت نامعلومی آرزوهای افراد را برآورده می‌کند.

اما این طور نیست قانون جذب سعی می‌کند با توجه به آنچه که در اطراف‌تان دارید به آرزوهای شما جامه عمل بپوشاند. زندگی بدون رویا و آرزو شبیه «انجمن شاعران مرده» است.

هر آنچه که در اطراف‌تان وجود دارد در واقع همان چیزی است که تاکنون فرکانس جذب آن را به کائنات ارسال کرده‌اید. اما اینطور نیست که قا‌نون جذب برای برخی عمل کند و برای دیگری که به آن باور ندارد انجام نشود.

همه چیز به شما بستگی دارد

اگر در محل کارتان همکارانی دارید که اخلاق و رفتارشان خوشایند شما نیست این را بدانید که خودتان آن‌ها را جذب کرده‌اید.

البته این بدان معنی نیست که رفتار ناخوشایند آن‌ها را بپذیریم و قبول کنیم طبق خواست کائنات این اتفاقات رخ داده خیر هرگز اینگونه نیست بلکه کائنات این افراد را به این دلیل سر راه ما قرار داده است زیرا که خودمان ناخواسته باعث جذب آن‌ها شده‌ایم.

شما از همین الان با کار کردن بر روی آرزوها و خواسته‌های‌تان می‌توانید این اتفاقات را تغییر دهید. برای ساختن زندگی رویایی که آرزو دارید امروز شروع کنید.

اگر از شغلی که دارید ناراضی هستید، اگر خانه‌ای را که دارید دوست ندارید، اگر ماشین مورد علاقه‌تان را سوار نمی‌شوید سعی کنید نگرش‌تان را تغییر بدهید. آرزوهای دیگری داشته باشید. از کائنات بخواهید تا آن را به شما بدهد زمانی که سکوت می‌کنید و راضی هستید کائنات چیز بیشتری به شما نمی‌دهد.

دستیابی به اهداف

دستیابی به آرزوها، اهداف و رویاها هم مانند بسیاری از کارهای دیگر رمز و رازی دارد. اگر این رازها را ندانید، باید انقدر راه‌های مختلف را امتحان و تجربه نمایید تا به نتیجه برسید.

پس از آن دو حالت اتفاق می‌افتد یک این‌که پس از صرف زمان و انرژی زیادی این فنون را خودتان کشف خواهید کرد و دوم این‌که علیرغم سعی و کوشش فراوان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و با شکست روبرو خواهید شد. اگر در زندگی شکست نخورده‌ای یعنی هیچ تلاشی نکرده‌ای.

قانون جذ‌ب هم یکی از این رازها است که شما را در کمترین زمان ممکن به هدف‌تان می‌رساند. اما این قانون مستقیما با افکار و نحوه نگرش شما در ارتباط است. برای استفاده از قانون جذب شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون یکم بیشتر

در آکادمی بازار ما این رازها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. تمامی تجربه‌های خود را در این باره در بسته آموزشی: چگونه به اهداف خود برسیم؟ گردآوری کرده‌ایم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی