قانون جذب راهی برای غلبه بر افسردگی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

آیا از افسردگی رنج می‌برید؟ راه رهایی از این بیماری بدون استفاده از دارو را امتحان کرده‌اید؟ قانون جذب چگونه در درمان این بیماری تاثیر دارد؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افسردگی و قانون جذب

متاسفانه امروزه شرایط کشور ما به گونه‌ای است که آمار افسردگی و بیماری‌های روحی در بین مردم کشور ما در حال افزایش است. طبق آخرین آمار، درصد افسردگی در میان زنان ۴۹٪، در بین مردان ۴۸٪ و مجموع ۴۳٪ ایرانیان با افسردگی دست و پنجه نرم و آن را جذب می‌کنند.

به همین خاطر توصیه می‌شود، اگر گمان می‌کنید که مبتلا به افسردگی هستید، حتما به یک روان‌شناس  قابل اطمینان مراجعه کنید و از راه درست و اصولی به مقابله با این بیماری بپردازید.

اگر می‌خواهید در کنار راهکار‌ها و داروهایی که روان پزشک برای شما تجویز می‌کند از تکنیک‌های مکمل نیز بهره ببرید می‌توانید از تمرینات قانون جذب نیز بهره ببرید. توجه کنید که حتما روان‌شناس خود را در جریان بگذارید و از راهنمایی‌های او نیز استفاده کنید.

۱. برای غلبه بر افسردگی احساس گناه را از خود دور کنید

یکی از بزرگ‌ترین قدم‌هایی که در راه درمان خود می‌توانید بردارید، این است که ابتدا قبول کنید که شما برای یک بازه زمانی دچار افسردگی هستید و این بیماری حتما در طول زمان از بین می‌رود. نباید خود را سرزنش کنید زیرا همین سرزنش باعث جذب انرژی منفی بیشتری می‌شود.

باید با این قضیه کنار بیایید و آن را رها کنید. نباید خود را مجبور کنید که طور دیگری احساس کنید. خیلی منطقی قبول کنید که شما در حال حاضر احساس خوشی ندارید.

البته قبول کردن احساس منفی‌تان با پذیرفتن آن و ماندن در خانه غم و غصه بسیار متفاوت است. منظور از قبول کردن افسردگی کنار آمدن با آن و دوری از احساس گناه و سعی در تغییر این شرایط است.

۲. بدانید که اعماق وجودتان در حال جذب انرژی مثبت است

همین که شما می‌خواهید تغییر کنید و به دنبال درمان خود هستید یک عمل مثبت است. شاید شما الان ناراحت و غمگین هستید و می‌پندارید که در شعور منفی غرق شده‌اید؛ اما در اعماق وجودتان هنوز مثبت اندیشی موج می‌زند؛ زیرا به دنبال تغییر هستید.

قلب و روح‌تان در حال ارتعاش در فرکانس‌های بالاتری نسبت به ذهن‌تان است. شاید بپندارید که این حجم از انرژی منفی در نحوه عملکرد قانون جذب بر شما تاثیر بگذارد اما نگران نباشید.

همین که شما به دنبال راه خروجی از این گرداب هستید خود حرکتی بسیار مثبت است. به خودتان باور داشته باشید و تمرینات و توصیه‌های روانشناس‌تان را گوش دهید.

۳. برای مبارزه با افسردگی روزانه مدیتیشن کنید

در کتاب‌های مربوط به قانون جذب به انجام مدیتیشن توصیه‌های بسیاری می‌شود. حتما زمانی را برای مدیتیشن روزانه اختصاص دهید. برای شروع حتی ۵ دقیقه تمرین نیز بسیار عالی است.

می‌توانید برای شروع، تمرینات ساده و آسان را انجام دهید مانند تمرکز بر روی دم و بازدم‌تان. هدف این است که شما حتما تایمی را برای انجام مدیتیشن روزانه اختصاص دهید و به تدریج مدت زمان آن را افزایش دهید.

مدیتیشن به این خاطر که حس آرامش و طراوت را به شما می‌بخشد می‌تواند از استرس و اضطراب شما کم کند و شما کم کم بتوانید بر روی دیگر ابعاد زندگی‌تان نیز تمرکز کنید.

۴. ورزش کنید

در کنار مدیتیشن ورزش و تحرک فیزیکی را نیز فراموش نکنید. تحرک و ورزش سبب ترشح هورمون اندورفین می‌شود. هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است باعث تحول در خلق و خوی شما می‌شود.

این تحول تقریبا آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا بتوانید بر غول افسردگی غلبه کنید. هر چیزی که مثبت اندیشی و انرژی مثبت را به شما جذب کند برای شما بسیار سودمند است.

استاد احمد محمدی
ما درک نمی‌کنیم که چه‌قدر قوی هستیم تا وقتی که مجبور به انجام کاری ‌شویم.
استاد احمد محمدی

همچنین تاثیرات قانون جذب را نیز به نفع شما می‌کند. هیچ نوع نگرانی و ترسی را در خود راه ندهید. شما حتما در این نبرد پیروز خواهید شد فقط باید استمرار داشته باشید و صبور باشید.

موفقیت و افسردگی

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکار‌ها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر‌کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به دنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
علایم افسردگی و روش‌های درمان آن

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف است. ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف‌تان به شما معرفی کنیم.

برای دستیابی به اهداف‌تان شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید. در آکادمی بازار ما با بسته آموزشی: چگونه به اهداف خود برسیم؟ رازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی