فیلم «شیر» فداکاری انسان‌های بزرگ را به تصویر می‌کشد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۹ دی, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

فیلم سینمایی «شیر» محصول سال ۲۰۱۶ است که گارث دیویس آن را کارگردانی کرده است. این فیلم قصه زندگی یک کودک هندی را روایت می‌کند که در بطن فقر و نداری در حال رشد است، بر اساس اتقاقی از خانواده‌اش دور می‌شود و در حالی که سرگردان شده به بهزیستی برده می‌شود و توسط خانواده استرالیایی به فرزندخواندگی پذیرفته می‌شود و برگ جدیدی در دفتر زندگی‌اش رقم می‌خورد.

تعداد محدودی از انسان‌ها وجود دارند که طرز فکر و زندگی‌شان به کل با آدمهای دیگر متفاوت است. روح بزرگ آنها شخصیت‌شان را طوری ساخته است که فداکاری در وجودشان سرشار است و نمی‌توان ذره‌ای خودخواهی را در قلبشان یافت. خیلی سخت است که بتوان مانند آنها بود، اما از خود گذشتگی یک معیار مشخص در وجود انسان‌های موفق است.

چند فداکاری انسان‌های موفق برای ساختن رویاها

گاهی برای رسیدن به موفقیت و دستیابی به رویاهایتان مجبور می‌شوید با فداکاری از برخی میل و خواسته‌هایتان بگذرید و پا روی دلتان بگذارید. این بیشتر زمانی رخ میدهد که شما به فکر ساختن آسایش و آرامش برای خانواده خود هستید و در این راه از خیلی چیزهایی که مربوط به خودتان است می‌گذرید.

برای رسیدن به آنچه واقعاً در زندگی می‌خواهیم، باید قربانی کنیم. در اینجا 6 مورد وجود دارد که افراد موفق برای موفقیت خود فدا می‌کنند.

زمان

حقیقت این است که، در طول روز کارهای بسیاری وجود دارد، این به معنای داشتن وقت کافی نیست، بلکه در مورد استفاده از وقت شماست. همه ما ۲۴ ساعت یکسان داریم و همه این فرصت را داریم که از وقت خود عاقلانه استفاده کنیم. وقتی وقت را قربانی می‌کنیم، یک وظیفه خاص را بر دیگری انجام می‌دهیم. این وظیفه و سایر کارهایی که انجام می دهیم، کلید موفقیت ما است.

صرفه جویی

اگر درآمد زندگی‌تان ثبات ندارد و در عوض مخارج هر روز بیشتر و سنگین‌تر می‌شود باید بتوانید با این شرایط خودتان را وفق دهید و با صرفه جویی از خیلی چیزها چشم‌پوشی کنید.

زندگی شخصی

اگر جویای رسیدن به موفقیت هستید قطعا در زندگی شخصی خود باید فداکاری‌هایی از خود نشان دهید. مثل وقت گذاشتن با همسر، فرزندان و خوش گذارنی با دوستان. وقتی مصمم به موفقیت هستیم، باید در زندگی شخصی خود در دوستی ها و روابط خود تغییراتی ایجاد کنیم. این به معنای بی‌توجهی به عزیزان شما نیست، این در مورد زندگی شخصی شما است.

خواب

هر انسان موفقی که رویای رسیدن به هدف را در سر می‌گذارند قطعا ساعات کمتری نسبت به سایرین می‌خوابد و استراحت می‌کند. بعضی اوقات، مهم نیست که در طول روز چقدر فعال باشید، گاهی به ساعت‌های اضافی شب احتیاج دارید. بدون آن شما ممکن است قادر به انجام همه چیز نباشید. برای کسانی که می‌خواهند به موفقیت برسند، احساس ارزشمندی که هنگام انجام وظیفه خود به دست می‌آورند، همواره باعث می‌شود که میزان خواب کاهش یابد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
انسان در جستجوی معنی

سلامتی

ممکن است ما نتوانیم توجه کامل خود را به سلامت جسمی، روحی و عاطفی خود جلب کنیم اما باید هنگام کار بیش از حد، حواسمان به سلامتی باشد. افراد موفق ممکن است برای بهبود بخش‌های دیگر زندگی خود شروع به غفلت از بخش‌هایی از زندگی خود کنند. اما این تنها می‌تواند برای مدتی ادامه یابد. دیر یا زود باید زندگی سالم‌تری داشته باشید یا در آینده پشیمان خواهید شد.

معقولات

ممکن است خانواده و دوستانتان بخاطر سخت کار کردن، شما را دیوانه بنامند. اما باید آنچه را برای شما مناسب است انجام دهید. فراموش نکنید که استراحت کنید، وقتی واقعاً لازم بود استراحت کنید، وقت خود را بگذرانید. اما بدانید که در آن لحظه‌های دیوانه وار موقت‌، چند قدم به آنچه خواستار آن هستید نزدیکترید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی