سخنرانی جول اوستین- مقابله با ترس های درونمان

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۵ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۹ آبان, ۱۴۰۰
سخنرانی جول اوستین- مقابله با ترس های درونمان

ترس‌های زندگی‌ می‌توانند تاثیرات مخربی بر زندگی و آینده ما داشته باشند. با ترس‌هایمان چه کار کنیم؟ از نظر خودتان فردی ترسو هستید یا قوی و قدرتمند؟ اغلب افراد به این سوال پاسخ مثبتی می‌دهند و بر این باورند که قوی و قدرتمند بوده و اصل ترسو نیستند.

ولی آیا چنین ادعایی واقعیت دارد؟ آیا ما واقعا افرادی نترس هستیم؟ متاسفانه اکثر ما شناخت درستی از ترس‌های خودمان نداریم. تصور می‌کنیم فردی قوی هستیم ولی در درونمان با ترس‌های بسیاری زندگی می‌کنیم که همین زندگی کردن با ترس‌ها یکی از موانع اصلی ما در قرار گرفتن در مسیر موفقیت هستند.

اگر ما فردی نترس و قوی باشیم‌، بی‌شک این موضوع در زندگی، رفتار، گفتار، تصمیم‌گیری‌ها و در همه ابعاد زندگی‌مان نمود پیدا می‌کند. اگر نمی‌تونیم به جنگ مشکلات زندگی برویم، اگر خودمان را در پشت مسائل پنهان می‌کنیم، اگر برای رویارویی با آینده نگران هستیم، این‌ها علایمی هستند که نشان می‌دهند ما فردی ترسو هستیم. برای این موضوع با سخنرانی جول اوستین درباره مقابله با ترس‌های درونمان با ما همراه باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

سخنرانی جول اوستین

جول اوستین سال ۱۹۶۳ متولد شده است جول اوستین واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود می‌باشد و این کلیسا یکی از بزرگترین کلیسای ایالت تگزاس آمریکاست.

سخنرانی‌های تلویزیونی جول اوستین بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب است و از کتاب‌های پر فروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

تمام مردم جهان او را به اسم مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. جول اوستین در سایت خود، خود را متعهد کمک به مردم در تمامی حوزه‌های زندگی کرده است.

قسمتی از سخنرانی جول اوستین (مقابله با ترس)

قسمتی از سخنرانی جول اوستین و کانیه وست (مقابله با ترس)

امروز می‌خواهم در مورد مخفی نکردن استعدادها مطالبی را بیان کنم خداوند هدایا و استعدادهایی را در وجود ما قرار داده است به شما رویا و اهدافی بخشیده که مختص زندگی شما هستند. شما چیزی برای ارائه دارید که اشخاص دیگر ندارند.

اما ترس‌هایمان خیلی راحت می‌توانند ما را عقب نگه دارند ترس از شکست، ترس از تفکر دیگران و قضاوت، ترس از ناشناخته‌ها. اگر سعی کنم و نشود چه؟ اگر استعداد آن را نداشته باشم چه؟ اگر مردم من را نپذیرند چه؟

استاد احمد محمدی
ترس می‌تواند بزرگ‌ترین منبع انرژی زندگی ما شود، هر روز از خواب بلندشو تا کاری انجام دهی که تو را می‌ترساند.
استاد احمد محمدی

اغلب اوقات همین اما و اگرها هستند که ما را منصرف می‌کنند. افراد بسیاری با آرزوها واستعدادها و پتانسیل‌های نهان زندگی می‌کنند. در خودشان کتاب‌هایی دارند آهنگ‌هایی دارند تجارت و استعداد رهبری دارند. اما خودشان را دست کم می‌گیرند.

نترسید و از تاریکی بیرون آیید

فکر می‌کنند به توانمندی دوستان خود نیستند. موانع زیادی برسر راهشان بوده است. در گذشته تلاش کرده‌اند و موفق نشده‌اند. پیامی که می‌خواهم به شما بدهم بسیار ساده است. از پنهان کردن استعدادهایتان که خداوند در وجودتان قرار داده است دست بردارید.

کتاب مقدس می‌گوید شما هیچ وقت یک شمع را روشن نمی‌کنید و آن را زیر بوته پنهان نمی‌کنید. وقتی خداوند از روح خود به شما دمیده پس شمع شما را روشن کرده است، خداوند شما را آفریده است که بدرخشید تا تفاوت ایجاد کنید و تاثیر گذار باشید.

استعداد شما فقط برای شما نیست بلکه برای اشتراک گذاشتن آن در دنیاست. ما به استعداد شما نیاز داریم به خلاقیتتان حتی به لبخندتان پس نگذارید ترس مانع کارتان شود. شما نمی‌توانید تمام زندگی خود را در امنیت باشید و تبدیل به چیزی شوید که برایش خلق شده‌اید و خداوند نیزعمدا شما ر ا در شرایط سخت قرار می‌دهد.

زیرا خداوند می‌داند قادر به انجام چه کارهایی هستید و او شما را آفریده است. شما وسوسه می‌شوید تا ادامه ندهید و در امنیت باشید و استعدادتان را پنهان کنید ولی اگر شما در جهت ایمان قدم بردارید خداوند نیز در جهت کمک به شما قدم برمی‌دارد تا کاری که نمی‌توانستید را انجام دهید. اما نکته اینجا می‌باشد که شما نمی‌توانید صبر کنید تا ترس‌هایتان از بین برود و سپس قدم بردارید. وقتی شجاعتم را به دست آوردم آن وقت این کلاس را شرکت می‌کنم، آن موقع به محل کار می‌روم و … .

جول اوستین ترس را از شما دور می کند

جول اوستین ترس را از شما دور می کند

ترس ممکن است هیچگاه از بین نرود شما باید آن کار را خلاف جهت ترستان انجام دهید و معنی ایمان همین است. من می‌ترسم اما قرار نیست ترس زندگی من را کنترل کند. من می‌خواهم در جهت ایمان قدم بردارم. هیچ کس نیست که کار بزر گی در زندگیش کرده باشد و آن را بدون ترس انجام داده باشد.

آن‌ها احساس ترس دارند و آن را با ترس انجام داده‌اند. وقتی پدرم در سال 1999 از دنیا رفت می‌دانستم باید من کشیش کلیسا شوم اما من هرگز کشیش نبودم.17 سال در لیک وود پشت صحنه بودم و تولیدات تلویزیونی می‌کردم و پشت صحنه راحت بودم، پدرم بارها قصد داشت من را وارد صحنه کند و من فکر می‌کردم از پس آن برنمی‌آیم.

نمی‌دانستم این کار در وجود من نهفته است. برای همین است که با اطمینان به شما می‌گویم چیزهایی در وجود شما است که نمی‌دانید آن‌ها را دارید. استعداد، مهارت، پتانسیل. شما آن‌ها را مخفی نکردید خدا آن‌ها را مخفی کرده است تا وقت مناسب آن برسد. تا زمانی که پدرم زنده بود قرار نبود من کشیش بشوم.

در حال تمرین بودم تا به خدا نشان دهم من ایمان دارم اما زمانی که پدرم فوت کرد متوجه شدم باید کشیش کلیسا شوم. نمی‌دانستم شدنی است یا خیر آیا از من خوششان می‌آید. اما بعضی لحظات سرنوشت ساز هستند یا اکنون یا هیچ وقت یا باید اکنون قدم برداری یا دیگر تکرار نمی‌شوند.

تجربیات اوستین

حالا متوجه می‌شوم آن هم یکی از آن لحظات بود. دوست داشتم به شما بگویم که آدم دیگری شده‌ام و بگویم یک دفعه وجودم سرشار از ایمان و شجاعت، قدرت شده است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
ترس از دست دادن

هیچ ترسی در وجودم احساس نمی‌کردم اما کاملا برعکس بود. هیچگاه به اندازه آن موقع ترس در وجودم نبود. فکر می‌کردم لیاقت و صلاحیت این کار را ندارم. وقتی شما نزدیک این هستید که استعدادتان را نشان دهید ترستان از هر زمان بیشتر می‌شود.

این شیطان است که سعی می‌کند شما را فریب دهد تا استعدادتان را مخفی نگه دارید. آن نمی‌خواهد که شما بدرخشید نمی‌خواهد شما به جایی برسید و اوست که سال‌ها تلاش می‌کند تا شما را متقاعد کند که برگردید و ریسک نکنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

19 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی