برای ساختن زندگی رویایی که آرزو داری امروز شروع کن

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

هیچکدام از ما وقتی متولد شدیم کسی نمیدانست که قرار است چه کاره شویم و چه سرنوشتی در انتظار ماست. کودک از همان ابتدا تحت تاثیر اطرافیان و محیط قرار می‌گیرد و اینکه در کجا و بین چه اشخاصی زندگی می‌کنیم، تاثیر بیش از اندازه‌ای در شکل گیری شخصیت و زندگی ما دارند.

البته گاهی هم فرد وقتی به سن نوجوانی می‌رسد و شروع به شناخت خود و استعداد و علاقه‌اش می‌کند، شاید دنیای متفاوتی از اطرافیانش را برای خود بخواهد، شاید راهش را جدا کند و به دنبال خواسته و آرزوهایش برود.

در این راه ممکن است با مخالفت‌های اطرافیان مواجه شوید، خانواده یا دوستان از ترس کار و راه جدیدی که شما در آن پا گذاشته‌اید احتمالا با شما مخالفت می‌کنند. البته شاید حق داشته باشند و نگرانی‌شان بی دلیل نباشد. اما آیا به دلیل ترس از شکست نباید به دنبال ساختن رویاها رفت؟

وقتی به سن جوانی رسیدید شما یا باید همان کاری را دنبال کنید که اکثریت از آن پیروی می‌کنند، به دست گرفتن کار و حرفه‌ای که در خانواده مرسوم است یا آنچه آنها می‌خواهند. یا ریسک کنید و به دنبال رویاها و آنچه دوست دارید بروید.

این فیلم انگیزشی به شما کمک می‌کند تا تصمیم درست را در این رابطه  بگیرید.

 
زندگی رویایی

زندگی رویایی، آنچه که دوست دارم انجام دهم، یا آنچه انجام می‌دهم دوست داشته باشم؟

این که آیا شما یک حرفه جدید در دست گرفتید که زندگی رویایی شماست یا در شغلی دارای تجربه که دوست ندارید مشغولید، می‌تواند از نظر روانی روی شما تاثیر داشته باشد.

از طرف دیگر، کار کردن در حرفه‌ای که دوست داشته باشید می‌تواند زندگی شما را با شادی پر کند طوری که ترجیح دهید حتی روزهای تعطیل هم مشغول به کار باشید. لازم نیست که شغل یا زندگی رویایی شما تنها در خیال باشد، شما می‌توانید به دنبال کاری بروید که عاشق آن هستید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
رسیدن به سقف آرزوها

گاهی به دلیل اینکه به دنبال شغل رویایی‌تان بروید دست از کاری فعلی‌تان می‌کشید. حتما شما خواستار یک تغییر اساسی در وضعیت فعلی‌تان هستید که دست به چنین اقدامی زده‌اید، بهبود اوضاع مالی یا انجام کاری که همیشه آرزوی آن را داشته‌اید.

باید این را بپذیرید که شاید اوضاع آنطور که شما انتظارش را داشتید پیش نرود، شاید لازم باشد شما با شور و اشتیاق دو برابر از قبل کار کنید و سخت تلاش کنید. شاید ابتدای کار بازدهی خوبی نداشته باشید و کم تجربه‌گی کار دستتان بدهد. اما اگر صبر داشته باشید و از تجربه افراد حرفه‌ای در این زمینه بهره ببرید قطعا به مرور اوضاع مساعدتر خواهد شد و شاهد پیشرفت در کارتان خواهید بود. انجام کاری که با عشق و علاقه مشغول آن هستید مزیتی است که نمی‌توان آسان از ان گذشت.

اجازه ندهید که ترس یا ناامنی شما را از تلاش برای کارهای جدید باز دارد. به خودتان ایمان داشته باشید. آنچه را دوست دارید انجام دهید. و از همه مهمتر، با دیگران مهربان باشید، حتی اگر آنها را دوست ندارید.

افرادی که خلاق هستند خوشبخت ترین افراد روی زمین هستند. همه می‌دانیم که برای موفقیت هیچ میانبری وجود ندارد، اما شما باید به اهداف بزرگ بیاندیشید. برای رسیدن به هدف ایمان خود را حفظ کنید و آنچه را دوست دارید انجام دهید. آنچه را دوست دارید انجام دهید تا راهی برای پا گذاشتن به دنیای دیگر پیدا  کنید، دنیای انشانهای خوشبخت و راضی از زندگی.

نهایی‌ترین رویای زندگی شاید همین باشد که به دنبال رویاهاین رفته و کار مورد علاقه‌تان را پیدا کنید، یاد بگیرید و آموخته‌هایتان را در اختیار دیگران قرار دهید. به دیگران عشق بورزید تا حس زیبای آن در وجود خودتان جلوه کند، اینطور است که حس خواهید کرد خوشبت‌ترین انسان روی زمین هستید.

برای زندگی رویایی به جای دوست داشتن کاری که انجام می‌دهید، به دنبال انجام دادن کاری باشید که دوستش دارید. در این فیلم انگیزشی  از آکادمی بازار حرف‌های تازه‌ای را خواهید شنید، شما به تلاش برای انجام علاقمندی‌هایتان تشویق خواهید شد. زندگی بسیار کوتاه است، چرا نباید به چیزی بپردازیم که عاشق آن هستیم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی