برای موفقیت در زندگی چه رژیمی باید بگیریم؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

معمولا انسان‌ها برای تناسب اندام، رژیم‌ غذایی مناسب می‌گیرند و ورزش می‌کنند. اما آیا رژیمی هست که برای موفقیت در زندگی کاربرد داشته باشد؟

وقتی فردی تناسب اندام ندارد، می‌تواند به‌راحتی به متخصص تغذیه مراجعه کرده و با دریافت رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی، در بازه‌ی زمانی مشخصی به تناسب اندام ایده‌آل خود برسد.

اما در سایر ابعاد زندگی چطور؟ وقتی کسی در زندگی می‌خواهد در مسیر موفقیت قرار گیرد، وقتی می‌خواهد تناسب و تعادل درستی را در زندگی تجربه کند، باید به سراغ چه متخصصی برود؟ آیا همان‌طور که جسم ما می تواند با رژیم غذایی به تعادل و تناسب برسد، ذهن و فکر ما نیز برای رسیدن به تعادل و تناسب می‌تواند رژیم بگیرد؟

اصلا رژیم ذهن و فکر از چه نوعی است؟ وقتی مشکلی پیش می‌آید، وقتی بر سر دوراهی قرار می‌گیریم، وقتی باید تصمیم مهمی در زندگی بگیریم، وقتی ارتباطات ما دچار مساله است، وقتی در مسایل مالی و کسب‌وکار در مخمصه افتاده‌ایم و در شرایط مختلف دیگری قرار گرفتیم که قدرت تصمیم‌گیری نداریم، چگونه باید پیش برویم تا موفقیت را تجربه کنیم و بتوانیم همه‌چیز را سر‌وسامان بدهیم؟ آیا راهکاری برای حل و‌ فصل درست و منطقی مسایل وجود دارد؟

یکی از وجود تمایز انسان با سایر موجودات زنده، قوه‌ی تفکر و تعقل است. خداوند حواس مختلفی به انسان عطا کرده تا بتواند با کمک آنها مسایل و امور مختلف خود را پیش ببرد. هر لحظه رشته‌های فکری مختلفی از ذهن ما خطور می‌کند. قدرت معجزه‌آسای تفکر و پتانسیلی که ذهن انسان دارد بر کسی پوشیده نیست. پس چرا با این همه نعمتی که خداوند به ما عطا کرده باز نمی‌توانیم تصمیم‌های درستی بگیریم.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
رژیم غذایی و رژیم ذهنی

ذهن قدرتمند

قدرت‌های ذهنی و وضعیت ما

بیایید نیم نگاهی به وضعیت خودمان بیندازیم. خداوند به ما قدرت تعقل و تفکر اعطا کرده ولی آیا به‌صورت کامل و درستی از آن استفاده می‌کنیم؟ آیا می‌توانیم مسایل‌مان را با قدر تفکر و تعقل حل کنیم؟ چقدر در تصمیم‌گیری خودمان از ذهن قدرتمند‌مان استفاده می‌کنیم؟ آیا مدیریت درستی بر افکار و احساسات خودمان داریم؟

خیلی از ما به‌درستی نمی‌دانیم چطور از قدرت تفکر و تعقل خودمان استفاده کنیم. با تکنیک‌های توانمندسازی ذهنی آشنایی نداریم و در واقع نمی‌دانیم همان طور که جسم با ورزش کردن و رعایت‌ رژیم‌های غذایی درست می‌تواند توانمندتر شود، ذهن و فکر ما نیز می‌تواند با رژیم‌های درستی در مسیر موفقیت قرار گیرد.

باید ذهن و ابعاد آن را بهتر بشناسیم. لازم است یاد بگیریم از قدرت تفکر و تعقل خود به ‌درستی و در مسیر درستی استفاده کنیم. اگر ندانیم چگونه باید از حواس خود برای بهتر شدن زندگی به‌درستی استفاده کنیم، با مشکل روبرو خواهیم شد. تعداد انسان‌هایی که سعی می‌کنند از قدرت‌های ذهنی و حواس خود به‌درستی برای موفق شدن استفاده کنند، زیاد نیست. به همین دلیل تعداد افرادی که با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیار زیادتر از افراد موفق است.

دکتر احمد محمدی در ویدئوی انگیزشی رژیم‌ها، در مورد رژیم‌های مختلفی که می‌توانیم برای حرکت در مسیر موفقیت از آنها استفاده کنیم، صحبت می‌کند. آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، درکنار شما است تا گام‌به‌گام و قدم‌به‌قدم شما را در رسیدن به موفقیت و خواسته‌هایتان یاری برساند.

 

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که قدرت مدیریت بر رشته‌ی افکار خودتان را ندارید، اگر در تصمیم گیری دچار مساله هستید و به نوعی در سردرگمی به سر می‌برید، یا حتی در وضعیتی هستید که دوست دارید تجربه‌ی بهتری از زندگی را برای خود رقم بزنید، با ما همراه شوید. ما در کنار شما هستیم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی