روابط عاشقانه زندگی مشترک خود را با این ۷ روش ساده از نو بسازید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۷ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

اغلب روابط عاشقانه حتی روابطی که به ازدواج ختم می شود، معمولاً بعد از مدتی سرد و ممکن است به جدایی بیانجامد. طوری که نه تنها اطرافیان حتی خود طرفین هم باورشان نمی شود که عاقبت آن عشق داغ روز اول، این گونه تمام شود.

همیشه برای شروع دوباره امیدی هست؛ بنابراین اگر واقعا می خواهید که روابط عاشقانه سرد شده خود با نامزد یا همسرتان را اصلاح نمایید و کدورت‌های ایجاد شده را از میان بردارید و یا اینکه ازدواج نموده اید و احساس می‌کنید بعد از ازدواج روابط عاشقانه شما و همسرتان رو به  سردی رفته و همانند گذشته گرم و صمیمی نمی باشید، کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، و با رعایت نکات ارائه شده عشق روز اول و زمان ازدواج خود را حفظ و حتی آن را بیشتر از قبل نمایید!

اهداف این مقاله:

  • اگر شما شخص مجردی می باشید، که در مورد سرد شدن روابط عاشقانه زیاد شنیده اید و دوست ندارید که در آینده چنین چیزی را تجربه نمایید.
  • اگر بر اثر اختلافات و درگیری های زیاد روابط عاشقانه شما و همسر یا نامزدتان سرد شده است.
  • اگر در جستجوی روابط عاشقانه اوایل آشنایی و ازدواج خود هستید.
  •  اگر می خواهید بدانید که چه کارهایی باید انجام دهیم تا دچار روابط عاشقانه سرد با نشویم.
  •  اگر می خواهید بدانید که به هنگام  مواجه با مشکلات در زندگی، چگونه باید عمل نماییم که به روابط عاشقانه ما آسیبی وارد نشود.

۱- ریشه تمام اختلافات همان مسائل کوچکی هستند که نادیده گرفته اید

مسائل کوچک و اختلافات کوچکی که بین شما پیش می آید، را نادیده نگیرید. برای مثال مسائل کوچکی همچون  نگذاشتن ظرف‌ها در ظرفشویی یا درآوردن کفش‌ در مکانی نامناسب بر خلاف تصور شما، ممکن است منجر به دعواهای بزرگی شود! اگر این مسائل کوچک حل نشوند، تبدیل به مشکلی بزرگ می شوند که ممکن است صمیمیت بین شما را از بین ببرد و به مرور زمان شما را از هم دور نماید. اگر قادر باشید همین مسائل و اختلافات کوچک را همان موقع حل نمایید، به آسانی از پس مشکلات و موانع بزرگ بر خواهید آمد و روابط عاشقانه خود را حفظ خواهید کرد.

به شما توصیه می‌کنم مقاله‌ی تعریف و مراتب عشق و لزوم حفظ اصالت و ارزش آن در قانون جذب عشق را مطالعه کنید.

۲- به او بگویید دوستش دارید

علاقه خود را به همسر یا نامزدتان ابراز نمایید. دریافت روزانه پیام مثبت جهت خوشختی و حفظ روابط عاشقانه ضروری است. گفتن جمله هایی همچون دوستت دارم، دلم برایت تنگ شده، احساس خوبی به من می‌دهی یا خرید یک هدیه، می تواند دوباره عشق را شعله‌ور سازد. به یاد داشته باشید، مردان نسبت به زنان به شنیدن چنین جملات مثبت و عاشقانه ای نیاز دارند!

به شما توصیه می‌‌کنم مقاله‌ی جذب عشق با استفاده از ترفندهای قانون جذب را مطالعه کنید و در نظر داشته باشید که خانم ها معمولاً فرد دیگری همچون خواهر، مادر یا دوستی را دارند که با آن ها حرف بزنند و احساساتشان را در مورد همه چیز بیان نمایند، در صورتی که آقایان معمولاً چنین کسی را در کنار خود ندارد. آمار نشان داده است که زوجینی که زنان به همسر خود ابراز احساس نمی کنند، میزان طلاق ۲ برابر بیشتر است.

روابط عاشقانه - همسر - ازدواج
روابط عاشقانه

۳- راه ابراز احساسات همسرتان با شما متفاوت است

ابراز احساسات را نادیده نگیرید، نحوه ابراز احساسات زنان با مردان متفاوت است. مردان با درست کردن میز شکسته آشپزخانه ممکن است علاقه خود را به همسر خود ابراز نمایند و برعکس آنان، زنان ابراز احساساتشان با بیان کلمات است. حتی نحوه بیان احساسات و کلماتی هم که به کار می برند با هم فرق دارد، از این رو نحوی که همسر یا نامزد شما از طریق آن به شما ابراز احساس می نماید، را بشناسید و محترم بشمارید.

می‌توانید جملات تأکیدی چگونه ما را در یافتن عشق کمک می‌کند؟ را بخوانید و از آنها کمک بگیرید. همچنین عبارت تاکیدی برای جذب عشق در زندگی بسیار کمک کننده خواهند بود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
انتخاب همسر و ازدواج موفق

۴- با هم حرف بزنید

روزانه حداقل ۱۰ دقیقه در مورد مسائل غیر کاری، خانواده، وظیفه ها و روابط عاشقانه خود حرف بزنید. بعضی از اشخاص می اندیشند که همواره در حال برقراری رابطه با همسر یا نامزد خود هستند، در صورتی که این گونه نیست، آن ها مشغول انجام کارهای روزمره خود می باشند. برقراری رابطه حقیقی به معنای صحبت کردن از موضوعات خصوصی، اهداف و رویاهایتان با همسر یا نامزدتان می باشد.

برای نمونه از او بپرسید: آیا برای داشتن چیزی حسرت خورده ای؟ به هنگام کودکی پدر خود را بیشتر دوست داشته ای یا مادرت را؟ بهترین کاری را که در سال گذشته انجام داده ای و به آن افتخار می نمایی، چیست؟ سعی کنید برای بالابردن درجه صمیمیت خود با همسر یا نامزد خود، سؤالات خصوصی تری از وی بپرسید. البته بهتر است در مورد روابط گذشته وی که با شکست مواجه شده است، زیاد کنجکاوی نکنید، در این صورت ممکن است نتیجه ای عکس بگیرید!

۵- به زندگی خود تنوع بدهید

به زندگی روزمرگی خود تنوع بدهید. زوج هایی که زندگی یکنواختی داشته باشند، خیلی زود روابط عاشقانه آن ها به انتها می رسد و در حقیقت روزمرگی خوشبختی آنان را از بین می برد. اگر می خواهید روابط عاشقانه خوشبختی را تجربه کنید، باید تلاش نمایید که همسر شما از بی حوصلگی و یکنواختی بیرون بیاید. هر چند وقت یکبار کاری را بر خلاف عادت های خود انجام دهید. این کار لازم نیست خیلی پیچیده باشد، کارهای همچون با هم به پارک رفتن، بازهای کامپیوتری یا ورزش کردن می تواند باشد!

۶- دعوا و بحث بین خود را مدیریت نمایید

حتی بحث و دعوا کردن هم زمان مناسبی دارد. اگر بابت چیزی ناراحت هستید، در زمانی مناسب آن را مطرح کنید. البته به هنگام صحبت و شکایت در مورد آن موضوع به خوبی بیاندیشید. پس از پایان بحث و دعوا هم حتی اگر شما مقصر نبوده اید، معذرت خواهی کنید. همین اداره نکردن دعوا و مدیریت اشتباه آن سبب می شود که روابط عاشقانه شما و همسرتان به سردی بگراید.

۷- به جای تمرکز بر روی مشکلات، آن ها را حل نمایید

به جای تمرکز بر روی مشکلات و چیزهای منفی، بر روی فعالیت های مثبت و راه حل ها تمرکز نمایید. این اشتباه بسیاری از زوجین جوان است، بهتر است دنبال کردن مشکلات و اختلافات را متوقف سازید و در عوض برای لذت های زندگی مشترک، دوستی ها و احساسات یکدیگر ارزش قائل شوید، تا شاهد باشید که چگونه مشکلات و موانع به سادگی از سر راه شما کنار می روند.

نتیجه گیری:

ارتباطات بین دو نفر که یکدیگر را بسیار دوست دارند، ممکن است ناگهانی و گاهی بی هیچ علت چندان جدی، خراب شود و عشق جای خود را به نفرت دهد. اما راه های ساده و کاربردی همچون مواردی که در بالا اشاره گشته اند، بسیار در بهبود و بازسازی روابط عاشقانه بین همسران و زوج ها مؤثرند. بنابراین به جای ناامیدی و جدا شدن از هم روابط عاشقانه زندگی مشترک خود را با این ۷ روش فوق از نو بسازید!

  • تجربه شما در به کارگیری نکات فوق در زندگی مشترکتان چیست؟
  • شما چگونه از سرد شدن روابط عاشقانه زندگی مشترک خود جلوگیری می نمایید؟
  • یا به عبارتی شما زوج خوشبخت! چگونه روابط عاشقانه خود را پس از مدت های طولانی در کنار هم حفظ نموده اید؟

در اغلب موارد مردم وارد روابطی می گردند که در ابتدا بسیار عاشقانه و زیبا می باشد، همه چیز خوب پیش می رود و دو طرف نسبت به همدیگر احساسات بسیار خوبی دارند و فکر می کنند که جفت مناسب خود را یافته اند.  اما به تدریج، روابط عاشقانه آنان سرد می شود و همه چیز برایشان عادی و یکنواخت می گردد. اما هیچ مشکلی بی راه حل نیست.

این مشکل هم همچون سایر مشکلات با به دست گرفتن افسار ذهنمان به دست خودمان قابل حل است.  در این صورت می توانیم با استفاده از قانون ثابت جهان هستی، اتفاقات، شرایط ، افراد و رفتارهایی را که دوست داریم را در زندگی خود بیافرینیم. شما با شرکت در دوره آموزشی غیر حضوری «معجزه قدرت ذهن» می توانید راه های کنترل ذهن و افکار خود را بیاموزید و در نتیجه عادت های مثبت و سازنده را ایجاد نمایید و از این طریق تحولات اساسی را در زندگی خانوادگی، اجتماعی و شغلی خود به وجود آورید.

می‌توانید دوره ثروت آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

4.8/5 - (19 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی