راهکارهایی برای افزایش درآمد و دو برابر کردن پول

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۹ دی, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۰ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

اگر با درآمدی که دارید از پس هزینه های سنگین زندگی بر نمی آیید و دخل و خرجتان در گرانی های موجود دچار اختلال شده است، این را بدانید که شما تنها نیستید و بسیاری از افراد نه تنها در کشور شما بلکه در تمام دنیا شرایطی مشابه شما دارند. می توانید در این شرایط ناامید شوید و دست از تلاش بردارید و یا اینکه تمام تلاشتان را در جهت افزایش درآمد  و بهبود اوضلاع خود انجام دهید. برای شروع بهتر است بدانید که هیچ آموزش مخصوصی برای افزایش درآمد شخص شما وجود ندارد و هیچ رازی هم در این بین نیست. افزایش درآمد نیز مانند هر موضوع دیگری مرتبط با پیشرفت فردی، نیازمند تلاش و کار موثر در این زمینه است. چنانچه در این راه روش های درست آن را فرا بگیرید قطعا موفق خواهید شد.

1. اهداف مالی خود را بر روی کاغذ بنویسید

تمام افراد در زندگی همواره رویای ثروتمند شدن را در سر می پرورانند. اما چرا بیشتر آنها به رویای خود دست پیدا نکرده و به افزایش درآمد نمی رسند. خب دلایل زیادی وجود دارد. اما مهمترین آنها نداشتن یک برنامه مکتوب و دقیق است. اینکه برای اهداف مالی تان برنامه ریزی داشته باشید و به صورت هدفمند پیش بروید به شما کمک می کند تا از مسیر اصلی منحرف نشده و اصطلاحا این شاخه به آن شاخه نروید. زمانی که برنامه مالی درستی داشته باشید با تمرکز بیشتری در راه رسیدن به اهدافتان قدم بر می دارید.

2. چندین منبع درآمدی داشته باشید

شما می توانید از طریق کسب مهارت های مختلف این کار را انجام دهید. زمانی که چندین مهارت مختلف داشته باشید هیچگاه ترس از بیکاری و قطع شدن جریان مالی تان را نخواهید داشت. همچنین می توانید در آن واحد یک یا چند شغل داشته باشید که به افزایش درآمد تان نیز کمک خواهد نمود. این را بدانید که داشتن درآمد کوچک از کارهای مختلف بسیار بهتر و کم خطر تر از کسب درآمد زیاد از یک کار واحد است.

3. برای افزایش درآمد، سرمایه گذاری کردن را یاد بگیرید

لازم نیست به دنبال پول های کلان و سرمای گذاری های بزرگ باشید. حتی اگر پس انداز خیلی کمی در حساب بانکی تان دارید می توانید با آن سرمایه گذاری کنید. برای شروع بهتر است سرمایه گذاری بر روی موارد پرریسک انجام ندهید. بهتر است ابتدا با اهداف کوچک شروع کنید. برای مثال می توانید با سرمایه گذاری بر روی ایده های ساده خود شروع کنید.

4. پس انداز کردن را بیاموزید

اگر می خواهید به افزایش درآمد برسید و روزی فرد ثروتمندی شوید، باید از همین حالا بیاموزید که هزینه های خود را مدیریت کرده و مبلغی از درآمد خود را پس انداز کنید.

5. دانش خود را بروز کنید

دنیای کنونی به سرعت عجیبی در حال تغییر و پیشرفت است و شما باید دانش خود را مطابق با این اصل ارتقا دهید. شما باید در زمینه های مختلف اطلاعات کسب کنید. اما لازم نیست حتما هزینه های گزافی را صرف این کار کنید. می توانید به صورت خودآموز نیز این کار را انجام دهید. می توانید در این راه از ابزار های مختلفی همچون اینترنت، شبکه های اجتماعی، آموزش های رایگان آنلاین و .. نیز بهره ببرید.

6. با افراد موفق و ثروتمند نشست و برخاست کنید

افکار شما یک عامل تاثیر گذار برای رسیدن به اهدافتان است. سعی کنید از افراد ثروتمند برای بهبود طرز فکرتان الگو برداری کنید. معاشرت با افراد ثروتمند شما را با طرز فکر و نگرش آنها اشنا می کند. همچنین می توانید از آن ها در جهت رسیدن به  اهداف تان نیز مشورت بگیرید.

7. نگرش خود را تغییر دهید

موفقیت شما در هر مرحله از زندگی تا حدود زیادی بستگی به نوع نگرشتان نسبت به خود و دنیای پیرامونتان دارد. شما همیشه نمی‌توانید شرایط و موقعیت بیرونی را تغییر دهید اما قطعا می‌توانید یاد بگیرید تا نگرش تان را تغییر دهید. به جای احساس غم، افسردگی و ناامیدی، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید، شرایط را بپذیرید و با آن مقابله نکنید. شما می‌توانید با بی ‌طرفی سعی کنید به شرایط نگاه کنید و آنچه را که می‌توانید از آن بیاموزید، درک کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
7 قانون ثروت

نحوه نگرش ما به مسائل مختلف مشخص می کنند که مسیر ما به موفقیت ختم می شود یا خیر! بنابراین باید به مثبت یا منفی بودن نگرش خود توجه ویژه ای داشته باشیم، و همواره نهایت تلاش خود را در این جهت قرار دهیم تا بتوانیم جنبه مثبت مسائل را ببینیم. در واقع هر چه بیشتر تلاش کنیم تا منفی گرایی را کنار بگذاریم، بیشتر به این سمت کشیده می شویم که اتفاق های مثبت نیز برای ما رخ دهند. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟راهکار ما برای شما و افزایش درآمد تان محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی