دوره آموزشی تکنیک های ویزیتوری و فروش حرفه ای شهر اصفهان با حضور دکتر احمد محمدی
یکی از دغدغههای شرکتهای بزرگ و حتی کسبوکارهای کوچک که خدماتی را ارائه میکنند، پیدا کردن کلیدهای فروش موثرتر، بالاتر و هدفمندتر است.
البته در این زمینه هرگز تکنیک تماس در فروش را دست کم نگیرید. آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران با مدیریت دکتر احمد محمدی تاکنون دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی برای آشنایی شرکتکنندگان مهارتهای ویزیتوری برگزار کرده است. یکی از این دورههای آموزشی پرطرفدار، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» است.
البته پیش از این نیز دورههای آموزشی دیگری توسط همین موسسه در حوزههای مرتبط با افزایش فروش برگزار شده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقاله مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
مهارت ویزیتوری و فروش حرفهای، مهارتی آموختنی است که هر کسی میتواند با پشتکار و تلاش آن را بیاموزد. از اهداف دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» میتوان به توسعه تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و … اشاره کرد.
دکتر احمد محمدی مدیر موسس آکادمی بازار، مشاور بازاریابی و فروش و مدرس دورههای آموزشی توانمندسازی کارمندان در تاریخ ۱۱ مهر ۹۸ و در ادامه دورههای آموزشی مختلفی که برای پخش دارویی اکسیر در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز برگزار کرده بود، دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش را در شهر اصفهان برگزار کرد. دوره آموزشی قبلی با همین سرفصلها شهریورماه امسال در شهر تبریز برگزار شد.
محتوای دوره آموزشی «تکنیک های ویزیتوری و فروش حرفه ای»
در این دوره آموزش ویزیتوری به موضوعات مهمی همچون تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرآیند فروش، رمز موفقیت در یک برنامه فروش پرداخته میشود.
افرادی که در حوزه فروش مشغول فعالیت هستند باید تعریف درستی از فروش و نحوه ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان داشته باشند. درنتیجه آکادمی بازار در یکی از سرفصلهای دوره آموزشی به این مهم میپردازد.
شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش، شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان و توصیههای مهمی راجع به ظاهر فروشنده، در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد.
بیشک یکی از مهمترین مسائل فروش، نحوه مشترییابی و آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش و توجه به نکات تاثیرگذار در جلسات فروش است. باید انتظارات خریدار از ویزیتور فروش مشخص شده و ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق باید مورد توجه قرار گیرد.
شرایط جسمانیی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی، بایدها و نبایدهای فروش و در کل مراحل اتمام فرآیند فروش از موضوعاتی است که در دوره تکنیکهای ویزیتوری و فروش به آن پرداخته میشود.
کارگاه های عملی دوره آموزشی
آکادمی بازار در دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»، کارگاههای آموزشی متنوعی بهشرح ذیل دارد:
- مدیریت زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویهها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا (سان تزو)
- فهرست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- فهرست ترسها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- و …
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مفاهیم مربوط به بازاریابی و فروش با هدف فروش موفقتر و موثرتر و همچنین دریافت مشاوره از آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی به صفحه اینستاگرام دکتر محمدی مراجعه کنید.
همانطور که گفته شد دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» که در تاریخ ۱۱ مهرماه ۹۸ برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر شهر اصفهان برگزار شد، یکی از دورههای آموزشی برگزار شده برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر است و پیش از این دورههای آموزشی دیگری در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز نیز برگزار شده است.
5 پاسخ
چرا انقد ویدئوهاتون کوتاهه؟ کاش زمانش بیشتر بود
سلام دوست عزیز به دلیل محدویت حجم بارگذاری امکان گذاشتن ویدئوهای حجیم وجود ندارد.
سلام سی دی یا فایل ویدئویی آموزشی هم دارین شما؟
سلام دوست عزیز برای اطلاع از انواع محصولات آکادمی بازار که شامل دی وی دیهای آموزشی نیز هست به سایت و صفحه محصولات مراجعه فرمایید.
من انقد تو زندگیم شکست خوردم که هیچ تکینکی به درد من نمیخوره و دردی ازم دوا نمیکنه، راهکارتون برا من چیه؟!