کسب و کار در گوگل پلاس

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۸ آبان, ۱۴۰۱
کسب و کار در گوگل پلاس

گوگل امروزه بزرگترین موتور جستجو است. با وجود شروع بیماری کرونا و کمتر شدن رفت و آمد مردم، کسب و کارهای زیادی تعطیل شده‌ و ضررهای بزرگی را متحمل شده‌اند. در این شرایط بازار کسب و کارهای اینترنتی بسیار داغ است.

شخصی در این اوضاع برنده است که با اینترنت آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند از ابزار و شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو بهترین استفاده را ببرند. خرید اینترنتی به سرعت بین مردم جا افتاده است و گاهی اوقات بسیار آسان‌تر از خرید حضوری است.

برای مثال دیجی کالا را در نظر بگیرید. در ابتدا این سایت آن چنان فروش نداشت اما امروزه یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان است. خیلی از فروشگاه‌های دیگر نیز وضعیتی مشابه دیجی‌کالا دارند و با وجود شرایط اقتصادی بد، فروش‌های میلیاردی دارند. اگر شما نیز کسب و کار خود را وارد گوگل کنید، می‌توانید به یکی از همین کسب و کارها تبدیل شوید. کافیست با ما همراه باشید و متدها و تکنیک‌های آن را آموزش ببینید.

کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دلایل ضرورت وجود کسب و کار در گوگل پلاس

هنگامی که برای اولین بار تصمیم می‌گیرید کسب و کار در گوگل پلاس را راه‌اندازی کنید، فرصت دارید آن را بشناسید. در این صورت گوگل آن را به‌عنوان یک کسب و کار رسمی شناسایی می‌کند.

فعالیت در گوگل پلاس می‌تواند به عنوان یک شغل با پرستیژ و حرفه‌ای به کمک شما بیاید. البته فراموش نکنید که استراتژی مدیریت زمان را نیز یاد بگیرید.

وقتی سازمان‌ها کسب و کار در گوگل پلاس را بررسی می‌کنند، سوالات زیادی ایجاد می‌شود. یکی از اولین سوال‌هایی که می‌پرسند این است که فعالیت در گوگل پلاس چگونه می‌تواند به کسب و کار ما کمک کند.

گوگل سرچ بزرگترین موتور جستجوی جهان است

گوگل سرچ بزرگترین موتور جستجوی جهان است

اول از همه اینکه گوگل پلاس و گوگل سرچ به صورت مستقیم به همدیگر لینک هستند و همان‌طور که می‌دانید گوگل سرچ بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان است.

اطلاعات تماس و موقعیت شما به ‌راحتی در دسترس قرار می‌گیرد، بنابراین مردم می‌دانند کجا باید بروند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

زمانی که در گوگل پلاس، وضعیت خود را آپدیت می‌کنید، این آپدیت‌ها در موتور جستجوی گوگل می‌روند. کسب و کار در گوگل پلاس باعث نمایش دادن وضعیت شما در نتایج سرچ می‌شوند.

کسب و کار در گوگل پلاس شرایط امتیاز دادن مشتری به بیزینس شما را آماده می کند

کسب و کار در گوگل پلاس شرایط را برای امتیاز دادن مشتری به بیزینس شما را آماده می‌کند. این رتبه‌ها در نتایج سرچ نشان داده می‌شود.

ممکن است درباره محصولی که تولید کردید استاتوس آپدیت بزنید. شاید در مورد آن محصول هنوز هیچ مقاله و ویدیویی نبینید.

اما پست‌های شما در نتایج سرچ مربوط به محصول شما می‌آید. از این طریق کاربرها می‌توانند وارد پیج گوگل پلاس شما شده تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.

فعالیت در گوگل پلاس موجب پیشرفت شما می شود

اگر مشتریانی دارید که از فعالیت شما راضی هستند، می‌توانید به آن‌ها اطلاع دهید که به پیج گوگل پلاس شما بروند و درباره کسب و کار شما نظر بدهند.

این‌گونه اعتبار کار شما برای مشتریان بالقوه که کار شما را می‌بینند افزایش می‌یابد به این‌ صورت اعتبار کسب و کار در گوگل پلاس زیاد می‌شود.

گوگل پلاس سرچ شخصی را ارائه می دهد

گوگل پلاس سرچ شخصی را ارائه می دهد

همچنین گوگل پلاس سرچ شخصی را ارائه می‌دهد که موجب می‌شود تا حد زیادی قابل دیدن باشید؛ یعنی اگر درمورد محصول جدید خود استاتوس آپدیت زدید و فالوئری در گوگل پلاس به شما پلاس وان داده است، یعنی پست شما را دوست داشته است.

اگر آن فالوئر خود هزار فالوئر دیگر داشته باشد، وقتی یکی از آن‌ها چیزی درمورد شما در گوگل سرچ کند شانس پیدا شدن پست شما خیلی زیاد می‌شود زیرا او افرادی را فالو کرده که این پست را دوست داشتند.

بنابراین هرچقدر فالوئرهای بیشتری در گوگل پلاس داشته باشید، بیشتر در موتورهای جستجو دیده می‌شوید. گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی است. با فعالیت در گوگل پلاس حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی افزایش می‌دهید.

استاد احمد محمدی
«پایان سندروم سطل‌های عرق»، به جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کن.
استاد احمد محمدی

گوگل پلاس سیصد میلیون کاربر فعال در ماه دارد. در ماه گذشته پانصد و چهل میلیون کاربر به نوعی با این سامانه سروکار داشتند که بعد از فیسبوک در رده دوم قرار می‌گیرد.

آپلود فایل های چند رسانه ای در گوگل پلاس

فایل‌های چند رسانه‌ای در گوگل پلاس جلوه زیبایی دارد؛ بنابراین عکس و ویدئو خیلی مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و احتمال اینکه کاربران کلیک کنند تا اطلاعات بیشتری درمورد شما کسب کنند بسیار بیشتر می‌شود.

گوگل پلاس امکان تعامل راحت با بازار هدف را به شما می‌دهد و می‌توانید بنابراین راه‌اندازی مشاوره کسب و کار در گوگل پلاس این امکان را به شما می‌دهد که مستقیما به افراد پیام بدهید.

می‌توانید به کامیونیتی‌ها ملحق شوید، این‌گونه می‌توانید با کسانی تعامل داشته باشید که علایق مشابه شما را دارند و شاید این علایق در جهت خدماتی باشد که شما ارائه می‌دهید.

فعالیت در گوگل پلاس و برندینگ

فعالیت در گوگل پلاس و برندینگ

فعالیت در گوگل پلاس یک فرصت خیلی خوب برای برندینگ هم هست. گوگل پلاس مانند فیسبوک و توئیتر مکانی مناسب برای فرستادن پیام یا چیزهایی بیشتر برای سازمانتان به بقیه است.

گوگل پلاس مزایای دیگری هم دارد. کامیونیتی‌ها براساس علایق به خصوصی کاربران را گروه‌بندی می‌کند بنابراین می‌توانید کامیونیتی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید.

بعد با کاربرانی تعامل داشته باشید که می‌دانید به محصولات و خدماتی که دارید علاقه دارند؛ زیرا بخشی از آن کامیونیتی هستند.

کاربران گوگل پلاس بیشتر به یادگیری و کشف چیزهای جدید علاقه دارند

در این جا کاربرها روی چیزی بیشتر از دوستان خود تمرکز دارند، بنابراین دوست دارند گوگل پلاس را با فیسبوک مقایسه کنند. چون در فیسبوک کاربرها بیشتر به دوست و خانواده علاقه دارند.

آن‌ها عکس از مهمانی‌های خانوادگی آپلود می‌کنند و از مهمانی‌های آخر هفته حرف می‌زنند اما کاربران گوگل پلاس علاقه زیادی به این کار ندارند.

اگر بخواهند با دوستان نزدیک خود تعامل کنند می‌روند به فیسبوک. کاربران گوگل پلاس بیشتر به یادگیری و کشف چیزهای جدید علاقه دارند.

آن‌ها می‌خواهند در مورد محصولات، خدمات و راهکارهای جدید چیز یاد بگیرند که می‌تواند به کسب و کار یا شاید زندگی خصوصی آن‌ها مربوط باشد

مزیت کسب و کار در گوگل پلاس لوکال

مزیت کسب و کار در گوگل پلاس لوکال

فعالیت در گوگل پلاس لوکال هم در دید بودن شما را در موتور جستجو زیاد می‌کند. همانطورکه قبلا بیان شد گوگل پلاس لوکال مستقیم به گوگل پلاس پلیز وصل است استفاده از این ابزار به‌گونه‌ای هوش مالی است؛ اما چگونه از طریق هوش مالی کسب درآمد کنید؟

فرض کنید در لس آنجلس کالیفرنیا کارهای آرایشی و مراقبت سگ‌ها را انجام می‌دهید. پیج گوگل پلاس خود را راه انداخته‌اید و کار شما به طور رسمی در گوگل شروع شده است.

حالا وقتی کسی این کار را در گوگل برای لس آنجلس کالیفرنیا سرچ کند احتمال اینکه شما در سرچ پیدا شوید خیلی بیشتر است تا اینکه کسب و کارهای بیرون از لس آنجلس پیدا شوند.

باید هم همین‌طور باشد زیرا کاربرها به دنبال کارهایی هستند که درست در منطقه لس آنجلس هستند. گوگل پلاس مستقیما این نتایج را به کاربر منتقل می‌کند.

گوگل پلاس پایه کاربرهای زیادی دارد و پیام شما را منتقل می‌کند با استفاده از گوگل پلاس از دید برندینگ و بهینه سازی سرچ موتور جستجو کار شما به طور آنلاین در حد بسیار زیادی دیده می‌شود.

پادکست - مهارت های افزایش فروش اینترنتی

فرصت‌های کسب و کار در گوگل پلاس بسیار زیاد است، چه بخواهید برند شخصی خود را با پست کردن ویدئو و عکس معرفی کنید یا چه از طریق نشان دادن کالا و خدمات خود به کاربرانی که به آن علاقه دارند.

فروش اینترنتی با کمک گوگل

فروش اینترنتی هر چقدر هم که پیچیده و زمان‌بر باشد در مقایسه با پیچیدگی و سختی بازاریابی بسیار ساده به نظر می‌رسد.

یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست پیدا کند نیاز است تا از روش‌‌های علمی و تجربی برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی استفاده کند. بنابراین شما باید با اصول این شیوه از بازاریابی آشنایی داشته باشید تا بتوانید در آن موفق شوید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

4 پاسخ

    1. سلام مخاطب عزیز برای هر گونه سوال و کسب اطلاعات لازم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  1. خیلی جذابه گوگل پلاس، من برای فست فودی خودم ازش استفاده کردم، اصلا فکر نمیکردم به دردم بخوره، اما عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی