جرات نوشتن درآمد دلخواهت را داشته باش!

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

افزایش درآمد و جذب ثروت خواسته اکثر انسان‌ها در زندگی است. زیرا برخلاف باور بعضی افراد پول واقعا خوشبختی می‌آورد. با نوشتن چیزی می‌توانید آن را بهتر جذب کنید. پس درآمد دلخواه‌تان را بنویسید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درآمد دلخواه خودت را بنویس

بیایید به این باور برسیم که درآمد و ثروت، کاملا معنوی هستند. نقل و قول‌هایی درباره افزایش درآمد و پول وجود دارد. خیلی‌ها اعتقاد دارند که پول ریشه همه شرارت‌هاست و این باور غلطی است.

به گفته باب پراکتور پول در تمامی زمینه‌های مهم زندگی ما، تفاوت ایجاد می‌کند. خیلی‌ها می‌گویند که پول همه چیز نیست یا پول نمی‌تواند خوشبختی یا خوشحالی را بخرد. باید بگوییم که این حرف‌ها کاملا مضحک‌اند!

نقش پول در زندگی را در برگزیده‌ای از فیلم گرگ وال استریت ببینید. باب پراکتور در یکی از ویدیوهای خود، حرف‌های جالبی می‌زند.

می‌خواهی چقدر پول در بیاوری؟

پول هرگز قرار نبوده ما را خوشحال کند. به دست آوردن ثروت تنها به معنای رسیدن به پول نیست. خوشحالی یک امر درونی است و از آنجا که داشتن یا نداشتن پول در خوشحالی ما تفاوت ایجاد نمی‌کند، پس داشتنش بهتر از نداشتنش است! در این صورت اگر هم بدبخت باشید، در راحتی و آسودگی بدبختید!

زیرا پول فقط قرار است برای ما راحتی بیاورد. وقتی پول داشته باشیم، راحت هستیم و ذهن‌مان آسوده‌تر است و وقتی ذهن‌مان راحت و آسوده باشد، خلاق‌تر می‌شویم؛ و هرچه خلاق‌تر باشیم، خدمات بیشتری ارائه می‌دهیم و هرچه خدمات بیشتری ارائه دهیم، پول بیشتری بدست می‌آوریم.

شما قطعا می‌توانید به موفقیت برسید. در اینجا دو سوال مطرح می‌کنم و از شما می‌خواهم به این دو سوال فکر کنید:

۱. زندگی‌تان چه تغییری می‌کرد اگر درآمد ماهیانه‌تان، به درآمد هفتگی‌تان تبدیل می‌شد؟

فرض کنید هر جمعه، درآمد ماهیانه‌تان را دریافت می‌کنید. زندگی‌تان چه تغییری می‌کند؟

اغلب شما قادر به پاسخگویی به این سوال نیستید! و این یک چیز غیر معمول نیست! به ندرت می‌توان کسی را پیدا کرد که بتواند به این سوال پاسخ دهد!

۲. یا اگر هر ماه، به اندازه کل درآمد یک سال‌تان درآمد داشته باشید چطور؟ تصورش خیلی سخت است، درست نمی‌گویم؟ چگونه درآمد خودمان را ۱۰ برابر افزایش دهیم؟

این دو سوال کاملا ساده هستند اما جوابی برای‌شان ندارید! می‌دانید چرا؟ زیرا تا بحال قلم به دست نگرفته‌اید تا میزان درآمد دلخواه‌تان را روی کاغذ بنویسید! هیچوقت به این فکر نکنید که چرا نمی‌توانید؛ همیشه به این فکر کنید که چگونه می‌توانید.

بنویسید تا تحقق یابد!

چگونه به آرزوها و خواسته‌های زندگی برسیم؟ اگر می‌خواهید خواسته‌های‌تان تحقق یابند، آن‌ها را روی کاغذ بیاورید. وقتی خواسته‌ای را روی کاغذ می‌نویسید، امکان تحقق آن را تا ۴۴ درصد افزایش می‌دهید زیرا هر چیز که مکتوب می‌شود، انرژی و فرکانسی بسیار قوی خواهد داشت؛

چرا که وقتی چیزی را می‌نویسید، همزمان هم ذهن‌تان روی آن خواسته متمرکز است و هم با بکارگیری دست، فیزیک بدن‌تان هم درگیر آن می‌شود و در نتیجه فرکانسی که از خود ساتع می‌کنید، به مراتب بالاتر و قوی‌تر از زمانی است که تنها به خواسته خود فکر می‌کنید یا آن را تجسم می‌کنید! قانون جذب راهی برای غلبه بر افسردگی نیز هست.

استاد احمد محمدی
معمولا افرادی که به خوب راضی می‌شوند، عالی را به دست نمی‌آورند، چرا که خوب دشمن عالی است.
استاد احمد محمدی

وقتی اهداف و خواسته‌های خود را می‌نویسید، جدی بودن و مصمم بودن‌تان را به عالم هستی نشان می‌دهید. قانون جذب در کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نیز آمده است.

به علاوه، نوشته‌های شما به خودی خود دارای انرژی هستند و انرژی‌های همسان را به سوی خود جذب می‌کنند. بهره‌مندی از قانون جذب با استفاده از جملات تاکیدی امکان پذیر است.

مشکل اینجاست که خیلی از افراد، شهامت درخواست کردن را ندارند! آن‌ها جرأت این را ندارند که بنویسند من درآمد ماهیانه ۱۰ میلیون یا ۲۰ میلیون یا بیشتر را می‌خواهم! این مسئله از دو چیز نشات می‌گیرد:

۱. محدودیت ذهنی

برخی افراد، ذهن محدودی دارند و فکر می‌کنند که برای کائنات نیز محدودیت وجود دارد. در حالی‌که برای خداوند هیچ محدودیتی وجود ندارد و هیچ فرقی نمی‌کند که شما ماهیانه ۱۰ میلیون بخواهید یا ۱۰۰ میلیون!

۲. احساس عدم لیاقت

این مورد، عمده‌تر از مورد قبلی است؛ بسیاری از افراد خود را لایق پول و درآمدی که می‌خواهند، نمی‌دانند. از این رو، رسیدن به آن میزان پول در آن‌ها احساس گناه ایجاد می‌کند. این افراد می‌توانند با استفاده از تمارین مختلف، احساس لیاقت داشتن پول و ثروتمند بودن را در خود افزایش دهند.

ظرف ذهنی خود را گسترده و گسترده‌تر کنید

برای این‌که درآمد دلخواه‌تان را بنویسید، ابتدا باید ظرف ذهنی خود را کم‌کم گسترده کنید.

زیرا شما آن چیزی را دریافت می‌کنید که به آن باور دارید. پس اگر ۱۰ میلیون تومان در ماه برای شما باورپذیر نیست، از مبالغ کمتر شروع کنید و آرام آرام بر آن بیافزایید تا باورپذیری آن برای‌تان بیشتر شود و تحقق پیدا کند. تاثیر افکار و باورها بر افزایش درآمد و جذب ثروت بسیار زیاد است.

یک راه جالب برای فرستادن ارتعاش پول و درآمد مورد نظرتان، نوشتن چک‌های متعدد برای خودتان است. بدین صورت که چکی را به زمان حال می‌نویسید؛ نام و مبلغ مورد نظر خود را هم می‌نویسید، و آن را در جیب‌تان یا جایی قرار می‌دهید که مدام ببینید.

این کار باعث می‌شود تا امکان رسیدن به مبلغ مورد نظرتان را به شدت افزایش دهید. قانون جذب راهی ساده و مطمئن جهت دست‌یابی به اهداف و آرزوهای‌تان می‌باشد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افزایش درآمد با تغییر نگاه و نگرش

پس اهداف خود را بنویسید. با حس خوب و بدون توجه به محدودیت‌ها! پس از این‌که به هر یک از اهداف‌تان رسیدید، آن را روی کاغذ علامت بزنید. با این کار، ذهن‌تان به این باور می‌رسد که اگر به این هدف رسیدم، پس به اهداف بعدی هم خواهم رسید!

و بدین ترتیب، اهداف بعدی راحت‌تر و سریع‌تر تحقق می‌یابند. هر چقدر اهداف و خواسته‌های خود را با جزئیات بیشتری بنویسید، تاثیر بیشتری بر ذهن ناخودآگاه شما خواهد گذاشت.

برای افزایش درآمد و ثروتمند شدن راه‌های مختلفی است که البته همه آن‌ها مطمئن نیستند. آکادمی بازار در این راه همراه شماست تا بهترین و مطمئن‌ترین روش برای ثروتمند شدن را پیدا کنید. برای شروع می‌توانید از دوره ثروت کمک بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی