توقف ناپذیر باش

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۵ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۱ خرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

در اعماق وجودتان کاری هست که باور دارید و ضروری است که آن را انجام دهید، کشفی که همه ی ما قرار است انجام بدهیم . و استعداد و توانایی انجام آن کار به همه ی ما داده شده . ما مسئول رویاهایمان هستیم تا آن ها تحقق پیدا کنند .

و وقتی از اعماق وجودتان آن را احساس میکنید و می دانید که کمتر از حدی که باید باشید هستید چون در آسایش و راحتی هستید پس به خودتان فشار نمی آورید و رشد نمیکنید .

باید بدانید نه تنها تحقق رویایی که دارید ممکن است بلکه تحقق آن ها ضروری است . کار کردن ، تلاش کردن و زحمت کشیدن برای رویای شما ضروری است . اینکه پیشرفت کنید و آن چیز که برای خودتان است را بدست آورید .درست وقتی که تصمیم میگیرید ( من به این زندگی قانع نیستم و زندگی من باید بهتر از این باشد ) دقیقا در همین لحظه است که باعث میشود تکان بخورید و بخواهید کاری کنید . اکثر مردم هر روز با بدبختی به سره کار میروند و فقط در مورد بدبختی هایشان صحبت میکنند اما هیچ کاری انجام نمی دهند .

باید زندگیتان و برخی از عادت های بدتان را تغییر دهید تا به رویای بزرگتان برسید و راه بسیار سختی را در پیش دارید . (آسان) دیگر برای شما یک انتخاب نیست زندگی کردن سخت است و بسیار ناجوانمردانه .

مردم چگونه به شما نگاه میکنند ؟

چگونه جوابتان را می دهند ؟

خیلی سخت است اما میدانید برای رسیدن به هدفی که دارید این یکی از چالش هایی است که باید از آن عبور کنید .اگر سخت است پس شما نیز سخت تر باشید . میدانید سختی ها را برای چه تحمل میکنید ؟ چون هنوز به رسیدن به رویایتان ایمان دارید. باید به خودتان باور داشته باشید .که بدست آوردن رویایتان  ممکن است .افراد دیگر انجامش داده اند پس شما هم می توانید .

بارها شکست خورده اید؟ بقیه نیز شکست خورده اند اما برگشتند و موفق شدند . زیرا بدست آوردن رویاهایشان ضروری است .

معاشرت با آدم هایی که مانند ما فکر میکنند ضروری است. ضروری است که افراد بدردنخور و منفی را از زندگیتان حذف کنید .یادگیری مداوم و رشد کردن ضروری است . و تسلیم نشدن ضروری است . هیچ وقت به کسی اجازه ندهید که به شما بگوید (نمیتوانی کاری را انجام بدهی ) .

رویایی داری ؟ پس باید از آن مراقبت کنی .

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون ادامه دادن

مردم نمیتوانند خودشان کاری را انجام دهند و میخواهند شما را نا امید کنند . هر چیزی که میخواهید باید به سمتش بروید و به دستش بیاورید . وقتی روی یک چیز سخت کار میکنید و چون باور داشته اید ممکن است و هر کاری برای رسیدن به هدفتان انجام داده اید و مسئولیت آن را قبول کرده اید با اینکه دیگران آن را نمیبینند و خیلی ها نیز باورتان ندارند اما شما سخت ادامه میدهید و آسان نخواهد بود، بسیار سخت و دشوار است .اما ارزشش را دارد زیرا بالاخره به نقطه ای میرسید که به خودتان میگویید هیچ چیز نمیتواند جلوی من را بگیرد .

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی