تمرینات قانون جذب و نحوه انجام دادن آنها (2)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰
قانون جذب

قانون جذب یک باور علمی است که با کمک آن می‌توانید هرآنچه که فکرش را کنید به خود جذب کنید. اگر از قانون جذب به درستی استفاده شود می‌تواند زندگی را تغییر دهد. این قانون مختص به موضوع خاصی نیست و می‌توان از آن در همه موضوعات استفاده کرد.

مثلا می‌توانید در جذب ثروت و آرامش از این قانون استفاده کنید یا در جذب و پیدا کردن همسر. مهم نیست که هدفتان چیست؛ مهم این است که به شکل درستی از این قانون استفاده شود.

در قسمت قبلی این مقاله شما را با قانون جذب آشنا کردیم و به شما آموزش دادیم که چگونه با تمرین می‌توانید قانون جذب را وارد زندگی خود کنید‌. اگر قسمت اول را مطالعه نکرده‌اید، حتما همین حالا آن را بخوانید تا پیش زمینه‌ای از این قانون داشته باشید. در این قسمت به ادامه تمرینات قانون جذب می‌پردازیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم طبق قانون جذب ما هر فکری داشته باشیم متناسب با آن اتفاقاتی را در زندگی‌مان جذب می‌کنیم. خب چه بهتر اینکه با انجام تمرینات صحیح قانون جذب بتوانیم اتفاقات دلخواهمان را جذب کنیم.

قانون جذب را در هر زمینه‌ای می‌توان استفاده نمود در جذب ثروت، موفقیت، شادی، عشق، ازدواج و … . اما اینکه چطور می‌توانیم از این قانون برای جذب آرزوها و خواسته‌هایمان استفاده کنیم، موضوعی است که قصد داریم در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

3. با قانون جذب مثبت نگری را در خودتان تقویت کنید

هر فکر یا خیالی بار منفی داشته باشد به طور قطع بر جذب آنچه که می‌خواهید تاثیر می‌گذارد. پس بسیار مهم است که شما افکار منفی را از خودتان دور کنید. این را بدانید که همه ما در زندگیمان سختی‌ها و مشکلاتی داریم.

ناراحتی، خودخوری و زانوی غم بغل گرفتن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. شما با رفتن در فاز منفی فقط مشکلی بر مشکلاتتان می‌افزایید. مثبت نگری کار ساده‌ای نیست اما برای ما ضروری است. اگر می‌خواهید قانون جذب برای شما کارآمد باشد باید منفی نگری را کنار بگذارید.

4. در هر موقعیتی که هستید خواسته‌هایتان را یادداشت کنید

برای قانون جذب در هر موقعیتی که هستید خواسته‌هایتان را یادداشت کنید

در طول روز اگر زمانی را در متر یا اتوبوس می‌گذرانید یا اوقات خالی در بین فعالیتتان دارید، تمرین کنید که خواسته‌ها و اهدافتان را در جایی بنویسید. ممکن است فکری به ذهنتان در موقعی که در راه رفتن به محل کارتان هستید برسد.

همان موقع دفترتان را باز کنید و شروع به نوشتن کنید. هر چیزی که به ذهنتان می‌آید را در همان زمان بنویسید و وقفه‌ای در کارتان نیاندازید. اگر بتوانید این کار را به یکی از عادت‌هایتان تبدیل کنید، گام بسیار بزرگی در جهت رسیدن به اهدافتان برداشته‌اید.

تحقیقات نشان داده اهدافی که مکتوب می‌شوند شانس بیشتری برای به تحقق رسیدن دارند، پس از این ویژگی به نفع خودتان استفاده کنید و شانس رسیدن به خواسته‌هایتان را افزایش دهید.

5. فعالیت هایی را انجام دهید که شما را پرانرژی می کند

ممکن بعضی صبح‌ها از خواب بیدار شده‌اید و متوجه شده‌اید که هیچ انرژی برای شروع روز خود ندارید. خستگی روز گذشته در تنتان مانده است یا شاید هم برای مدت زمان زیادی است که آنقدر که باید پر انرژی نیستید.

در همین جا باید زنگ خطر برای شما به صدا در بیاید. هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد سلامتیتان باید در اولویت قرار گیرد. ساعت استراحت و خوابتان را تنظیم کنید و شب‌ها به موقع به تخت خواب بروید.

حتما ساعاتی را به ورزش اختصاص دهید. ورزش در کنار اینکه شما را از نظر فیزیکی تخلیه می‌کند، انرژی ذهنی شما را نیز افزایش می‌دهد؛ زیرا سرزندگی و طراوت را به شما می‌بخشد. اگر به موسیقی یا دیگر کلاس‌های هنری علاقه دارید سعی کنید شرایطی را به وجود آورید که بتوانید در این کلاس‌ها شرکت کنید.

6. برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی کنید

نظم و برنامه ریزی از ارکان مهم رسیدن به موفقیت هستند. برای هر روزتان یک برنامه مشخص داشته باشید. زمان برای شما مانند طلاست. هر چه زمان هدر برود به ضرر شما خواهد بود.

استاد احمد محمدی
اثرات کارهای درست مانند دانه‌های برف است، اگر تحمل کنی که ببارند و ببارند، به‌زودی بهمنی خواهند شد که هر مشکلی را از پیش روی خود بر می‌دارد.
استاد احمد محمدی

برنامه‌ای بریزید که از تمام روزتان به نحو احسن استفاده کنید. از تکنیک‌های مدیریت زمان استفاده کنید و درباره این موضوع مطالعه کنید. هر چه بیشتر در این مورد ظرافت به خرج دهید و با دقت بیشتری برای خودتان برنامه بریزید، قانون جذب هم با ظرافت بیشتری به کمک شما خواهد آمد.

7. پشتکار داشته باشید

در آخر آنچه که شما را به اهدفتان می‌رساند تلاش و پشتکار شماست. وقتی کائنات تلاش شما را برای رسیدن به خواسته‌تان می‌بیند، فرصت را برای شما طوری به وجود می‌آورد که به آن برسید.

در واقع تلاش شما برای رسیدن به موفقیت نیز به طوری از قانون جذب پیروی می‌کند. تلاش شما برای رسیدن به خواسته‌تان راه‌هایی را جلوی شما می‌گذارد که راحت‌تر به آن برسید.

نمی‌شود با ساکن ماندن و هیچ تلاشی موفق شوید. همیشه شانس با کسی یار است که سخت کوش‌تر است. این اصل را هیچ وقت فراموش نکنید.

تمرین قانون جذب

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکارها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به‌دنبال دارند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
افراد مثبت

ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند. یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف با قانون جذب است.

ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهدافتان به شما معرفی کنیم. برای دستیابی به اهدافتان شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

در آکادمی بازار ما رازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. تمامی تجربه‌های خود را در این باره در محصول «معجزه قدرت ذهن» گردآوری کرده‌ایم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

19 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی