تمرینات قانون جذب و نحوه انجام دادن آنها (قسمت اول)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰
قانون جذب

آیا تا کنون چیزی در مورد قانون جذب شنیده‌اید؟ قانون جذب یکی از معروف‌ترین قوانین و باوری برای موفقیت یا شکست است. هرآنچه را که با فکر مثبت یا منفی تصور کنیم را می‌توانیم به سمت خود جذب کنیم. بیشتر اوقات این قانون را به صورت تصادفی و ناخودآگاه استفاده می‌کنیم و اگر فرد منفی گرایی باشیم می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد.

برای مثال جلسه مهمی در پیش دارید و تمام جاده‌ها را قبل از خروج از منزل بررسی کرده‌اید و هیچ ترافیکی در کار نیست. با این حال تمام مدتی که در مسیر محل کار خود هستید، بسیار نگران ترافیک یا خرابی ماشین هستید و بالاخره به ترافیک سنگینی می‌رسید و جلسه خود را از دست می‌دهید.

در واقع با بدبینی خود آنچه را که نباید به خود جذب کرده‌اید. اما نگران نباشید! اگر نوع استفاده از این قانون و تمرینات آن را در جهت مثبت بلد باشید، می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی برسید. در این ‌مقاله قانون جذب را به شما آموزش می‌دهیم و تمریناتی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با کمک آن‌ها از اتفاقات بد جلوگیری کرده و هرآنچه را که می‌خواهید به سمت خود جذب کنید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

آموزش قانون جذب

تمرینات قانون جذب و نحوه انجام دادن آ‌ن‌ها را در این مقاله مرور می‌کنیم. همانطور که در مقالات قبلی گفتیم طبق قا‌نون جذب ما هر فکری داشته باشیم متناسب با آن اتفاقاتی را در زندگی‌مان جذب می‌کنیم.

خب چه بهتر اینکه با انجام تمرینات صحیح قانون جذب بتوانیم اتفاقات دلخواهمان را جذب کنیم. قا‌نون جذب را در هر زمینه‌ای می‌توان استفاده نمود در جذب ثروت، موفقیت، شادی، عشق، ازدواج و … . اما اینکه چطور می‌توانیم از این قانون برای جذب آرزوها و خواسته‌هایمان استفاده کنیم، موضوعی است که قصد داریم در این مقاله در مورد آن صحبت کنیم.

تمرینات قانون جذب

تمرینات قانون جذب

مهم‌ترین اصل در استفاده از قانون جذب یادگیری نحوه کنترل توجه و تمرکزمان بر روی مسائل گوناگون است. ما با حواس مختلف‌مان بر مسائل تمرکز می‌کنیم.

با گوش کردن، مشاهده کردن، فکر کردن، تصویرسازی و … . برای نتیجه گرفتن از قانون جذب باید تمامی این موارد را تحت کنترل خود درآورده و در راستای اتفاقاتی که مایل به جذب آن‌ها هستیم بکار گیریم.

بنابراین منظور از تمرین کردن قانون جذب بکارگیری هر کدام از موارد بالا برای جذب اتفاقات دلخواهمان است. با معطوف کردن توجه و تمرکزمان در حین هر کاری که انجام می‌دهیم روی مسائل مثبت ما را به خواسته‌مان می‌رساند.

ارسال فرکانس و ارتعاشات

همانطور که قبلا نیز گفتیم هر کدام از ما در حال ارسال فرکانس‌ها و ارتعاشات مختلفی به جهان پیرامون خود هستیم و طبق همین ارتعاشاتی که ارسال می‌کنیم انرژی‌های مختلفی را نیز جذب می‌کنیم.

استاد احمد محمدی
اصول موفقیت آن‌قدر ساده و قابل دسترس‌اند، که عموم افراد ناباورانه از آن‌ها چشم پوشی می‌کنند.
استاد احمد محمدی

ما با فکر کردن، تمرکز کردن، انجام دادن و … در حال ارسال فرکانس‌هایی به کائنات هستیم و باعث می‌شویم تا مطابق با فرکانسی که داریم انواع مختلفی از اتفاقات را جذب کنیم.

حال با توجه به اینکه ذهن آدمی بیشتر مستعد جذب مسائل منفی است باعث می‌شود تا گاهی اوقات به صورت ناخواسته مسائلی را که دوست ندارد جذب کند. بنابراین در هنگام انجام تمرینات قانون جذب باید به طور کلی و به صورت کاملا خودآگاه توجه‌مان را روی خواسته‌هایمان قرار دهیم تا بتوانیم جذب‌های خوبی داشته باشیم.

کدام روش تمرین قانون جذب را انجام دهیم؟

کدام روش تمرین قانون جذب را انجام دهیم ؟

برای اینکه بفهمید کدام یک از تمرینات قانون جذب برای شما نتایج بهتری دارد باید ابتدا یک ارزیابی دقیق بر روی عواطف و احساسات خود داشته باشید زیرا اصولا قانون جذب به احساسات افراد پاسخ می‌دهد.

در واقع ارتعاشاتی که شما به محیط پیرامونتان ارسال می‌کنید از طریق عواطف و احساسات شماست پس باید ببینید بر همین اساس از کدام یک از روش‌ها پاسخ بهتری دریافت می‌کنید. اقدامات لازم را در ادامه بررسی می‌کنیم.

۱. هدفتان را مشخص کنید

خب ابتدا لازم است که دقیقا مشخص کنید که خواسته‌تان چیست. برای این کار قلم و کاغذی برداشته و با ذکر جزئیات بنویسید که چه می‌خواهید. در مورد هر چیزی که خواهان آن در زندگی‌تان هستید، ایده آل‌ها و منویات خود را مشخص کنید.

۲. تمرکز خود را روی خواسته خود بگذارید

تمامی توجهتان را در فکر کردن، نوشتن، صحبت کردن و … روی خواسته‌هایتان بگذارید. در مورد آن‌ها با خودتان بلند حرف بزنید. از تصویرسازی ذهنی استفاده کنید و در ذهن خود مجسم کنید که به آن رسیده‌اید.

ادامه دارد … .

سخن پایانی

دستیابی به آرزوها، اهداف و رویاها هم مانند بسیاری از کارهای دیگر رمز و رازی دارد. اگر این رازها را ندانید، باید انقدر راه‌های مختلف را امتحان و تجربه نمایید تا به نتیجه برسید، پس از آن دو حالت اتفاق می‌افتد یک اینکه پس از صرف زمان و انرژی زیادی این فنون را خودتان کشف خواهید کرد و دوم اینکه علیرغم سعی و کوشش فراوان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و با شکست روبه‌رو خواهید شد.

دکتر احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

قانون جذب هم یکی از این رازها است که شما را در کمترین زمان ممکن به هدفتان می‌رساند. اما این قانون مستقیما با افکار و نحوه نگرش شما در ارتباط است. برای استفاده از قانون جذب شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید.

 در آکادمی بازار ما این رازها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید و وقت و انرژی‌تان تلف شود. تمامی تجربه‌های خود را در این باره در محصول «معجزه قدرت ذهن» گردآوری کرده‌ایم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

14 پاسخ

  1. من با قانون جذب کسیو رو که دوست داشتم رو بدست اوردم نمیگم ۱۰۰ درصد با قانون جذب بودا ولی خب خیلی تو روحیه ام تاثیر داشت

  2. اگر واقعا به تاثیر قانون جذب اعتقاد داشته باشید نتیجه میده وگرنه هر چقدرم ادم تمرین کنه ولی باور نداشته باشه هیچ اتفاقی نمیفته

  3. مدیتشن هم خیلی خیلی مفیده برای تمرکز و جذب خواسته ای که داریم من هرشب انجام میدم به مدت ۱۵ دیقه تاثیر خوبی داره بهم ارامش میده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی