تقویت اعتماد به نفس در ویدئو انگیزشی آکادمی بازار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۸ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

توانایی اعتقاد به خود می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد.

تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که به خاطر نداشتن اعتماد به نفس موقعیت‌های طلایی زندگی را از دست داده باشید؟ به خاطر اینکه به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان نداشتید نتوانستید در جایگاه واقعی که لیاقتش را دارید قرار بگیرید؟ اگر به خودتان اعتقاد دارید که هیچ ترسی از شکست ندارید، چرا جرات دیدن رویاها را به خودتان نمی‌دهید؟

 

چگونه در این فیلم انگیزشی تقویت اعتماد به نفس را آموزش می‌بینید

این مقاله برگزیده‌ای از توصیه‌های برایان تریسی برای اعتماد به نفس کودکان شماست. بیشتر افراد با اعتماد به نفس کم شروع می‌کنند اما در نتیجه تلاش خودشان در دوره اعتماد به نفس جسور و شجاع و برون گرا می‌شوند. و ما کشف کردیم که اگر همان کارهایی را انجام دهید که سایر زن و مرد خودباور انجام می‌دهند، شما نیز همان احساسات را تجربه می‌کنید و همان نتایج را می گیرید.

نکته اصلی این است که با خودتان صادق باشید، به بهترین‌هایی که در شما وجود دارد فکر کنید و زندگی خود را متناسب با بالاترین ارزش‌ها و آرزوهای خود بگذرانید. این تنها راه برای یادگیری واقعی نحوه باور کردن به خود است.

مدتی را به این فکر کنید که چه کسی هستید و به خودشناسی برسید، به چه چیزی اعتقاد دارید و برای شما مهم است. این فیلم انگیزشی اتفاق خوشایندی را برایتان رقم خواهد زد. فیلم انگیزشی آکادمی بازار با موضوع تقویت اعتماد به نفس را حتما ببینید.

اگر می‌خواهید زندگی خود را با نویسندگی تغییر دهید، باور کنید که می‌توانید این کار را انجام دهید. سخت ترین مرحله در آن سفر، اعتماد به نفس برای یادگیری نحوه نوشتن کتاب است. هنگامی که شما از یک سیستم اثبات شده برای برنامه ریزی، تولید و انتشار کار خود استفاده می‌کنید، دستیابی به هدف بزرگتر آسان‌تر می‌شود.

با تقویت اعتماد به نفس، این شجاعت را پیدا خواهید کرد که اقدامات فوری را در مورد اهداف خود انجام دهید. و این کلید موفقیت است.

من شما را تشویق می کنم هرگز با تلاش برای گفتن یا احساس کردن چیزی که برای شما صادق نیست، صداقت خود را به خطر نیاندازید و مهمتر از همه هیچگاه پتانسیل رشد خود را به دلیل شک و تردیدهای خود محدود نکنید. در عوض، اعتماد به نفس خود را در آغوش بگیرید و به خودتان ایمان داشته باشید زیرا واقعا می‌توانید کاری را انجام دهید که ذهن خود را روی آن متمرکز کرده‌اید.

اعتماد به نفس

در اولین اقدام، به خود بگویید که اعتماد به نفس دارید و به آن ایمان دارید. هر روز جمله «من به خودم اعتقاد دارم» را تکرار کنید. افکار شما به کلمات تبدیل می‌شوند و کلمات شما به اعمال شما تبدیل می‌شوند. اگر همچنان به خود بگویید که به خودتان اعتقاد دارید، سرانجام واقعا به خودتان اعتقاد خواهید داشت.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
چگونه می توانیم اعتماد به نفس خودمان را تقویت کنیم؟

این شجاعت را داشته باشید که خودتان را همانطور که واقعا هستید بپذیرید، نه آنطور که ممکن است باشید، یا همانطور که شخص دیگری فکر می‌کند شما باید باشید و این را بدانید که با در نظر گرفتن همه چیز، شما یک فرد بسیار خوب هستید. از این گذشته، همه ما استعدادها، مهارت‌ها و توانایی های خود را داریم که ما را فوق العاده می‌کند.

هیچ کس، از جمله خودتان، هیچ تصوری از توانایی‌های شما یا آنچه در نهایت ممکن است انجام دهید یا بدست آورید، ندارد. شاید سخت‌ترین کار در زندگی این باشد که قبول کنید که واقعا چقدر خارق العاده هستید، به خودتان ایمان داشته باشید و سپس این آگاهی را در نگرش و شخصیت خود بگنجانید.

همچنین می‌‌توانید از محصولات مرتبط با اعتماد به‌نفس یعنی بسته آموزشی : «موفقیت دست یافتنی است» نیز استفاده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی