حساب به دینار؛تعرفه مشاوره کسب و کار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ دی, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۱ فروردین, ۱۴۰۲
تعرفه مشاوره کسب و کار

در دنیای امروز، کسب و کارها بسیار پیچیده تر از گذشته شده است و برای رسیدن به موفقیت در میان رقبای زیاد باید تلاش بسیاری کرد.

امروزه افراد زیادی به دنبال دست و پا کردن شغلی خوب و مناسب هستند. از این رو بسیاری سعی می کنند تا با خلاقیت شان ایده های جدید را خلق نمایند و بتوانند در کسب و کارشان موفق شوند.

اما آیا می توان در چنین شرایط پر تلاطمی به تنهایی و بدون گرفتن کمک از دیگران موفق شد؟ در واقع پاسخ این سوال خیر است.

اگر می خواهید در این مسیر موفق شوید باید یک مشاور خوب و کار بلد در کنار شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا درباره مشاور کسب و کار و تعرفه مشاور کسب و کار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

پخش ویدیو
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

طبیعتا وجود یک مشاور خبره و با تجربه می تواند کسب و کار شما را به سمت موفقیت پیش ببرد. وقتی یک مشاور کنار شماست، با اطمینان بیشتری گام برمیدارید و این مسئله برایتان بسیار خوشایند خواهد بود.

اما متاسفانه برخی تصور می کنند که مشاوره گرفتن دور ریختن پول است و در این رابطه هیچ قدمی بر نمی دارند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها به شکست منجر می شوند.

اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهند که وجود یک مشاور با تجربه می تواند کسب و کار را به سمت موفقیت پیش ببرد. در ادامه درباره دلایل نیاز به مشاور کسب و کار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

خرید مصالح در ساخت‌ و ساز بسیار مؤثر است و حتی قیمت پارچه در خیاطی، وقتی تصمیم می‌گیریم برای توسعه کسب و کارمان و یا حتی شروع یک شغل جدید از مشاور کسب و کار کمک بگیریم اولین سؤال مهمی که برایمان پیش می‌آید این است که چقدر بودجه باید برای آن هزینه کنم.

اینکه فاز دارندگی و برازندگی و این پوزها را بردارید را هیچ کجای حرفه‌ای‌گری در کسب و کار به ما یاد نداده‌اند. بلکه همیشه توصیه کرده‌اند که حساب به دینار بخشش به خروار.

اولین گام این است که بفهمیم مشاور کسب و کار قرار است برای ما چه کند و آیا این هزینه آن برای ما مقرون‌ به‌ صرفه است یا نه؟

مشاوره کسب و کار چیست و تعرفه مشاوره کسب و کار چگونه است؟

من هیچ آدم بالغ و عاقلی را نمی‌شناسم که وقتی اولین خودرو زندگی‌اش را خریده بوده تلاش کرده باشد ایراد ترمزش خودش برطرف کند. آخر ترمز ماشین شوخی ندارد. اگر بدون تخصص آن را دست‌کاری کنید خدایی نکرده هیچ جای پشیمانی نخواهد ماند.

شروع و توسعه کسب و کار هم همین‌طور است حکم عقل آن است که از مشاور کسب و کار استفاده کنید وگرنه پشیمانی آن نیز گاهی اوقات غیرقابل‌ جبران است. اما چه انتظاری از یک مشاور کسب و کار باید داشته باشید؟

چه انتظاری از یک مشاور کسب و کار باید داشته باشید؟

فکر کنید شما وقتی اتومبیلتان را برای تعمیر دست یک متخصص می‌دهید انتظار ندارید یک جاروبرقی هم داخل ماشینتان بکشد. یا اگر ماشینتان را تعمیر نکند پولی به او پرداخت نمی‌کنید. چون وظایف او و انتظارات شما روشن است.

داشتن یک مشاور حرفه‌ای و کاربلد می‌تواند نقش قابل‌توجهی در موفقیت شما داشته باشد. زیرا مشاوران خبره بسیاری از مسیرهایی را که شما در حال طی‌کردن آن هستید از قبل طی کرده‌اند و تجربه لازم را در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: وظایف مشاور کسب و کار

وجود یک مشاور کسب و کار می‌تواند به طور قابل‌توجهی ریسک تصمیمات خام را کاهش دهد. اما برای بسیاری این سؤال پیش می‌آید که چگونه می‌توان یک مشاور کسب و کار خوب پیدا کرد و تعرفه یک مشاور کسب و کار چقدر است.

وقتی یک مشاور کنار شماست، با اطمینان بیشتری گام برمی‌دارید و این مسئله برایتان بسیار خوشایند خواهد بود. اما متأسفانه برخی تصور می‌کنند که مشاوره گرفتن دور ریختن پول است و در این‌ رابطه هیچ قدمی برنمی‌دارند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها به شکست منجر می‌شوند.

این همان زمانی است که کاپوت ماشین خود را بالا می‌دهیم به محتویات موتور عاقل اندر سفیه نگاه می‌کنید و دست‌به‌کار می‌شویم.

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهند که وجود یک مشاور باتجربه می‌تواند کسب و کار را به سمت موفقیت پیش ببرد. در ادامه درباره دلایل نیاز به مشاور کسب و کار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

دلایل نیاز به داشتن مشاور کسب و کار

دلایل نیاز به داشتن مشاور کسب و کار

به طور کلی، زمانی که یک مشاور با تجربه کنار شماست، شما می توانید محکم تر قدم بردارید و آینده روشن تری در کسب و کارتان خواهید داشت. در ادامه درباره دلایل نیاز به مشاور کسب و کار توضیح می دهیم.

بیشتر بخوانید: هدف مشاوره کسب و کار چیست؟

1. کمک گرفتن از فردی با تجربه

حکایت گاو نر و مرد کهن است. با توجه به رقابتی بودن فضای کسب و کار، شما نیاز دارید که یک فرد کاربلد و با تجربه در این مسیر کنارتان باشد. یک فرد آگاه و با تجربه می تواند ریسک کسب و کار شما را به طور قابل توجهی کم کند. همچنین انرژی و هزینه شما هدر نمی شود.

2. با تعرفه مناسب سرمایه گذاری کنید

زمانی که یک مشاور کسب و کار باتجربه در کنار شماست، طبیعتا شما سرمایه گذاری را انجام خواهید داد که با گذشت زمان از آن سود می برید. در این حال سود شما می تواند هزینه ای را که بابت جلسات مشاوره پرداخت کرده اید برایتان پر نماید.

3. رسیدن به سود دائمی

این نکته را مد نظر قرار دهید که زمانی که شما از مشاور کسب و کار کمک می گیرید، سود شما در این کسب و کار دائمی خواهد بود. در خیلی از موارد، گرفتن کمک از یک مشاور کسب و کار باعث می شود که کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد و به سود زیادی برسید. همین باعث می شود که اعتبار شما به طور روز افزون بالا برود.

مشاوره های کسب و کار به چه صورتی است؟

مشاوره های کسب و کار به چه صورتی است؟

در دنیای امروز، اینترنت تحول گسترده ای را در زندگی بشر به وجود آورده است و افراد می توانند بسیاری از کارهای خود را در کسب و کارهای مختلف از طریق اینترنت به صورت آنلاین انجام دهند.  از این رو امروزه، در کنار مشاوره های حضوری می توانید از مشاوره های آنلاین و تلفنی نیز بهره مند گردید.

مشاوره کسب و کار آکادمی بازار یکی از همین مواردی است که می‌توان از این طریق و با کمک تکنولوژی انجام داد.

سه روش کلی برای استفاده از مشاوره کسب و کار

با پرداخت تعرفه مشاوره کسب و کار از سه نوع روش مشاوره بهره‌مند می‌شوید.

1. مشاوره های حضوری

مشاوره حضوری همان گونه که از اسمش مشخص است به این صورت است که شما به صورت حضوری مشاور را میبینید و از او درباره کسب و کارتان مشاوره می گیرید. تعداد این جلسات متغییر است و باید چندین جلسه را با توجه به کسب و کارتان به مشاوره اختصاص دهید. 

2. مشاوره های تلفنی

این نوع مشاوره از طریق تلفن صورت می گیرد. در این حالت، شما از قبل وقت مشاوره می گیرید و بدون نیاز به حضور در محل مشاوره، می توانید از طریق تلفن درباره کسب و کارتان با مشاور صحبت کنید.

3. مشاوره های آنلاین

روی کار آمدن اینترنت باعث شد که بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین ادامه پیدا کنند. در رابطه با مشاوره آنلاین نیز همین طور است.

این امکان برای بسیاری از افراد که نمی توانند به صورت حضوری یا تلفنی به مشاور کسب و کار دسترسی داشته باشند، فراهم شده است که بتوانند به طور آنلاین مشاوره را انجام دهند. مشاور کسب و کار آنلاین معمولا از طریق برنامه هایی مانند واتس آپ و اسکایپ انجام می گردد.

برای مثال، در بسیاری از مواقع افراد می خواهند در شهرها یا شهرستان های خودشان کسب و کاری را راه اندازی کنند. این افراد می خواهند از یک فرد متخصص در تهران مشاوره بگیرند. طبیعتا در چنین حالتی مشاوره تلفنی و آنلاین مقرون به صرفه تر است.

به طور کلی، فرقی ندارد که مشاور کسب و کار به چه صورتی انجام شود، مسئله ای که حائز اهمیت است اینه که فرد مشاوره دهنده باید از مهارت و تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشد تا بتواند به خوبی به شما مشاوره دهد و در این مسیر موفق شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای گام‌به‌گام انتخاب مشاوره کسب و کار

تعرفه مشاوره کسب و کار

چگونگی محاسبه تعرفه های درنظر گرفته شده در مشاوره های کسب و کار

برای بسیاری از افراد این مسئله حائز اهمیت است که برای یک مشاور کسب و کار چه مبلغی را باید پرداخت نمایند، تعرفه‌های در نظر گرفته شده به عنوان تعرفه مشاوره کسب و کار به سه شکل شامل:

  1. ساعتی
  2. درصدی
  3. توافقی

می‌باشد که هر کدام از این تعرفه ها براساس مدرک تحصیلی مشاور و سوابق و تجربه کاری و نیز شیوه ارائه مشاوره محاسبه می‌شود و به خاطر داشته باشید که تعرفه مشاور تلفنی و آنلاین از تعرفه مشاور حضوری کمتر است. همچنین میزان تعرفه تعیین شده در شهرها با مناطق کوچکتر فرق دارد.

 1. تعرفه توافقی مشاوره کسب و کار

در حالت توافقی، مشاور می تواند به صورت پروژه ای در کنار شما باشد و معمولا مبلغ پرداختی به صورت توافقی است. 

2. تعرفه درصدی مشاوره کسب و کار

در حالت درصدی، میزان پرداختی شما به صورت مرحله ای و با میزان پیشرفت کار است. این میزان بر اساس توافق بین طرفین مشخص می گردد.  در هر مرحله گزارشی از کار مشاور تهیه می شود و با توجه به پروژه به او مبلغ مورد توافق پرداخت خواهد شد.

در چنین حالتی نحوه پرداخت هزینه مشاور به صورت شفاف در قرارداد نوشته می شود.

3. تعرفه ساعتی مشاوره کسب و کار

اما در مشاوره‌های ساعتی Business consulting، پس از به پایان رسیدن تایم زمانی مشاوره، تعرفه مشاوره کسب و کار در نظر گرفته شده، پرداخت می‌شود. اما در این حالت نیز، پرداخت هزینه به صورت توافقی بین فرد کارآفرین و مشاور است.

چه ضمانتی برای موفقیت با مشاوره های کسب و کار وجود دارد؟

چه ضمانتی برای موفقیت با مشاوره های کسب و کار وجود دارد؟

 البته شاید اغلب افرادی که به فکر کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار جدیدی هستند اعتقادی به وجود مشاور در کسب و کار نداشته باشند و زمانیکه صحبت از تعرفه مشاور کسب و کار و پرداخت تعرفه آن می‌شود، بگویند چه تضمینی بابت هزینه‌ای که در این راه پرداخت می‌شود، وجود دارد؟

اما با طرح دو سوال ساده، می‌توان به پاسخ‌های منطقی و قانع کننده‌ای در این زمینه رسید. 

1. آیا تاکنون در کار خود دو دل شده اید؟

قطعا همه ما در زندگی به فراخور حال‌مان در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم و امیدوارانه راه خود را انتخاب کرده‌ایم اما همواره نوعی دلهره و نگرانی از اینکه نتیجه آن چه شود، با ما همراه بوده است.

البته شاید بعضی از تصمیم گیری‌ها چندان از ریسک بالایی برخوردار نباشد و نتیجه آن هرچه شود خیلی چیزی را از دست ندهیم. اما بحث کار و ایجاد یک شغل که نتیجه نوآوری و خلاقیت خودمان باشد مقوله‌ای است که نمی‌توان بدون آگاهی و دانش لازم آن را پیاده نمود.

از طرفی اگر بخواهیم همه اطلاعات و راه‌های پیش رو را خودمان تجربه کنیم نه تنها مدت زمان زیادی را باید صرف این کار کنیم بلکه تجربه ما قطعا با آزمون و خطا همراه خواهد بود که باعث هدر رفتن لحظاتی می‌شود که می‌توانست صد در صد موفقیت آمیز باشد.

پس اینجاست که حضور مشاوران کسب و کار در این حوزه کاملا ضروری احساس می‌شود و با توجه به تعرفه‌ای که تحت عنوان تعرفه مشاوره کسب و کار برای آن در نظر گرفته می‌شود و نیز هزینه‌ای که از جانب شما در این راه صرف می‌شود هرگز بیهوده نخواهد بود.

 چرا که با انتخاب یک مشاور حرفه‌ای آینده شغلی خود را به نوعی بیمه کرده‌ایم که برای ما همیشگی و ماندگار است و در کنار نفع شخصی که عاید ما می‌شود می‌تواند در جامعه برای عده‌ای از افراد ایجاد اشتغال کرده و منفعت عموم را هم به‌دنبال داشته باشد.

استاد احمد محمدی
کسب و کاری که فقط به سود فکر کند، کسب و کاری حقیر است.
استاد احمد محمدی

2. آیا تاکنون پر از ایده بوده اید اما ندانید بهترین ایده چیست؟

قطعا بسیاری از افراد دوست دارند تا آنجایی که امکانش وجود دارد، در زمینه‌های مختلف به دانش و آگاهی خود افزوده و توانایی خود را بالا ببرند. اما این بدان معنی نیست که حتما در تمام زمینه‌ها موفق خواهند بود. چرا که نمی‌توان همزمان به چند کار مختلف رسیدگی کرد و سرپرستی و هدایت آن‌ها را به عهده داشت.

اما به‌واسطه دانش و آگاهی مشاوران حرفه‌ای در کسب و کار، این امکان فراهم می‌شود تا افراد میزان استعداد و توانایی‌شان را در زمینه‌های مختلف شناخته و با کشف استعدادهای نهفته خود، در مسیری قرار گیرند که بتوانند به خلق ایده و توسعه کسب و کار جدید دست یابند.

به کمک مشاوران زبده و کار بلد راه‌هایی پیش روی ما قرار می‌گیرد تا توانایی‌های خود را بشناسیم و بتوانیم خود را ارزیابی کنیم و در مسیری قرار بگیریم که حتی میزان خطا و اشتباه‌مان به صفر برسد.

 پس برای رسیدن به اهداف‌مان و آنچه که انتظارش را داریم، بدون آنکه حتی ذره‌ای نگرانی به دل‌مان راه پیدا کند موفقیت‌مان تضمین شده است.

اینجاست که پرداخت مقداری هزینه تحت عنوان تعرفه مشاوره کسب و کار که با عنوان تعرفه‌های کسب و کار تعریف شده است در مقابل موفقیت‌مان کم و ناچیز خواهد بود.

 مدیران موفق درکنار مشاوران حرفه ای

 مدیران موفق درکنار مشاوران حرفه ای

اگر به‌دنبال ایجاد یک شغل هستید یا که می‌خواهید یک کار آفرین موفق باشید باید به‌دنبال مشاوران حرفه‌ای باشید. چرا که بسیاری از افراد موفق برای پیشبرد کارشان از مشاوران حرفه‌ای و آگاه کمک می‌گیرند و کمک گرفته‌اند. مدیران موفق ارزش مشاوره را می‌دانند. زیرا برای موفق بودن و ایجاد یک کسب و کار جدید:

1. با کمک مشاور احتمال شکست به صفر می رسد

نحوه تفکر و نحوه سرمایه گذاری بسیار مهم است و به عنوان دو فاکتور کلی و اساسی از اهمیت خاصی برخوردار است.

در واقع استفاده از تجربه‌های یک مشاور حرفه‌ای، احتمال ورشکستگی و رکود را به صفر رسانده و بازده کاری را بالا می‌برد و از همه مهم‌تر از سوخت شدن سرمایه جلوگیری می‌کند.

2. با کمک مشاور خطرها کم می شود

با کمک مشاوران آگاه خطرهای احتمالی و موانعی که ممکن است پیش رویمان قرار بگیرد به حداقل ممکن می‌رسد.

وقتی پای صحبت‌های مدیران موفق می‌نشینیم همه اعتبار و موقعیت فعلی خود را مدیون مشاورانی می‌دانند که در مرحله اول راه را با کمک‌های فکری خود باز کرده‌اند و موانع پیش‌رو را برداشته و راه را هموار کرده‌اند.

و همین مدیران موفق نیز هم اکنون می‌توانند همانند مشاوران با تجربه به عنوان استادانی تلقی شوند که می‌توان از تجربیات‌شان استفاده کرد.

مدیرانی که در ابتدای راه، جهت اخذ راهکارهای اصولی و درست در جهت کسب و کار خود، با صرف هزینه‌ای اندک به عنوان حق الزحمه مشاوران یا همان پرداخت حق تعرفه مشاوره کسب و کار هم اکنون نیز صاحب بزرگ‌ترین کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری هستند که سرمایه‌شان قابل شمارش نیست.

نیاز به مشاوره کسب و کار برای شروع کسب و کار

نیاز به مشاوره کسب و کار برای شروع کسب و کار

باید خاطر نشان کرد زمانیکه صحبت از ایجاد شغل و کار آفرینی است، نخستین موضوعی که به ذهن‌مان می‌رسد چگونگی شروع کار و اولین استارتی است که، نقطه آغازین ما برای ایجاد یک شغل جدید است.

شاید در آغاز، تصورمان بر این باشد که همه چیز را به حد کافی می‌دانیم و شناخت کامل و کافی در این زمینه داریم اما رفته رفته در شرایطی قرار می‌گیریم که متوجه می‌شویم اطلاعات و آگاهی‌مان کامل و کافی نیست.

به همین دلیل نیاز به فردی داریم که ما را در این زمینه راهنمایی کند و چه بسا نیاز به مجموعه‌ای از اصول و روش‌های کاری داریم تا راه را یا برایمان هموار کند یا مشخص! در چنین شرایطی بهتر است بدون اتلاف وقت از وجود مشاورانی که در این زمینه شناخت وتجربه کافی دارند، بهره بگیریم.

در این شرایط به هرشکلی که برایمان میسر است با اختصاص دادن زمان و هزینه‌ای تحت عنوان تعرفه مشاوره کسب و کار، می‌توان اولین قدم‌ها را برای راه اندازی شغلی که به عنوان یکی از اهداف بزرگ زندگی‌مان محسوب می‌شود از وجود و توانایی مشاوران این حوزه کمک گرفت و با استفاده از تجربه، دانش و آگاهی‌شان، اطلاعات لازم را برای شروع یک کار جدید کسب نمود.

پادکست - هدف مشاوره کسب و کار

برای پرداخت تعرفه مشاوره کسب و کار نترسید و سریع باشید

شاید در آغاز برای صرف وقت و پرداخت هزینه کمی دو دل شویم که آیا این مشاوره می‌تواند کمک کننده و موثر باشد یا خیر؟

اما شما می‌توانید در چنین شرایطی جویای چگونگی موفقیت افرادی باشید که زمانی راه شما را رفته‌اند و هم اکنون نیز جزو افراد بزرگ، سرشناس و موفقی هستند که چه بسا روزگاری در جایگاهی قرار داشتند که اکنون شما آنجا ایستاده‌اید.

پس زمان را از دست ندهید و با کمک مشاوران باتجربه و آگاه اولین قدم‌ها را در کسب و کارتان بردارید و فراموش نکنید با پرداخت هزینه‌ای تحت عنوان تعرفه مشاوره کسب و کار چیزی را از دست نداده‌اید و بیشتر یک سرمایه فکری را نیز کسب کرده‌اید.

این اطلاعاتی که در این مقاله مطالعه کردید می‌تواند کمی شما را در انتخاب مشاور کسب و کار بر اساس هزینه راهنمایی کند. اما این موضوع بسیار پویاست و هر روز در حال تغییر اگر شما به‌ تازگی مشاور کسب و کاری انتخاب کرده‌اید لطفاً هزینه‌های پرداختی را اینجا با ما به اشتراک بگذارید تا دیگر مخاطبان هم بتوانند بهتر انتخاب کنند.

مشاوره را از چه نوعی مقرون به صرفه می‌دانید؟ توافقی، درصدی یا ساعتی؟

به نظر شما کدام روش مؤثرتر است؟ حضوری، تلفنی یا آنلاین؟

دوره های آکادمی بازار برای ارتقای کسب و کار شما

آکادمی توسعه کسب و کار آکادمی بازار با بهره گیری از دانش به روز و تجربیات منحصر به فرد استاد محمدی و با ارائه مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کار، توانسته موجب شکوفایی و بالندگی دهها سازمان و کسب و کار گوناگون شود. همچنین بیش از هزاران نفر با بهره گیری از دوره های جامع بازاریابی و فروش، دوره مشتری مداری، دوره اصول و فنون مذاکره، دوره آموزشی حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی و مشاوره فروش، توانسته اند موانع موجود در مسیر شغلی خود را برطرف کنند و به سوی آینده شغلی روشن خود گام بردارند.

5/5 - (30 امتیاز)

سوالات متداول

پلتفرم مشاوره کسب و کار آکادمی بازار یک بررسی استراتژیک تجاری، خدمات شتاب دهنده درآمد، پیش بینی مالی، برنامه ریزی سناریو، تجزیه و تحلیل رقبا، بررسی محصول، تجزیه و تحلیل قیمت، سودآوری رابطه و خدمات مدیریت ریسک را ارائه می دهد.
بسته به خدمات انتخاب شده، نتایج را می توان در عرض چند هفته یا چند ماه مشاهده کرد. نتایج تا حد زیادی به تعهد مشتری به تغییر و باز بودن برای اجرای توصیه های پلتفرم مشاوره کسب و کار آکادمی بازار بستگی دارد. بدون تمایل به تغییر استراتژی های فعلی، نتایج محقق نخواهد شد.
هر سرویس متفاوت است. برخی از آنها را می توان در کمتر از 2 هفته انجام داد، در حالی که برخی دیگر ماه ها طول می کشد. پلتفرم مشاوره کسب و کار آکادمی بازار می‌تواند نیازهای خدمات شما و یک جدول زمانی تقریبی را در طول مشاوره اولیه خود شناسایی کند.

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی