برای رسیدن به خواسته‌هایتان قانون «یکم بیشتر» را اجرا کنید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ دی, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

اگر خواسته، رویا و هدفی را در زندگی خود دنبال می‌کنید، قانون «یکم بیشتر» به شما کمک می‌کند بتوانید به موفقیت‌های خوبی برسید و قدم به قدم به رویای خود نزدیک شوید.

آیا هدفی را در زندگی‌تان دنبال می‌کنید؟ آیا آمال و آرزوهایی را در سر می‌پرورانید؟ آیا جزو افرادی هستید که رویای بزرگی دارند؟ آیا برنامه‌ای برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود دارید؟

در این مقاله و ویدئوی انگیزشی قصد داریم به شما فرمول طلایی برای رسیدن به خواسته‌ها بگوییم. فرمولی که در عین سادگی، می‌تواند به موفقیت‌‌های خوبی را برای زندگی رقم بزند.

این فرمول می‌تواند به شما کمک کند، قدم‌ به قدم به رویای خود نزدیک‌تر شوید. اسم این فرمول کمی عجیب به نظر می‌رسد. فرمول «یکم بیشتر» می‌تواند به راحتی تغییراتی عمیق در زندگی شما ایجاد کند. شاید بپرسید «یکم بیشتر» چه معنی دارد؟

هدف

قانون «یکم بیشتر» در زندگی فردی

تصور کنید در زندگی با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنید، اگر به جای این سرعت با ۲۵ کیلومتر در ساعت پیش بروید، سرعت شما «یکم بیشتر» شده است ولی همین «یکم بیشتر» می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد.

قانون «یکم بیشتر» می‌گوید، هر کاری که اکنون انجام می‌دهید، «یکم بیشتر» کنید. مثلا اگر روزی ۱۵ دقیقه ورزش می‌کنید تا سلامت باشید این زمان را «یکم بیشتر» کنید. اگر می‌خواهید درس بخوانید تا در آزمون نمره خوبی بگیرید، مدت زمان مطالعه را «یکم بیشتر» کنید. اگر می‌خواهید روی کاری تمرکز فکری کنید، آن زمان را «یکم بیشتر» کنید. اگر می‌خواهید برای فروش بیشتر محصولات خود زمان بگذارید، این زمان را «یکم بیشتر» کنید.

هر کاری، هر خواسته‌ای، هر آرزویی دارید و برایش تلاش می‌کنید، تلاش خود را «یکم بیشتر» کنید. با «یکم بیشتر» تلاش کردن فشار خاصی به شما نمی‌آید ولی نتایج آن متفاوت خواهد بود. قانون «یکم بیشتر» به شما کمک می‌کند، هر جایی ایستاده‌اید یک قدم به جلو بروید. اگر به همین مسیر ادامه دهید به‌زودی می‌توانید قدم به قدم به هدف‌تان نزدیک‌تر شوید.

قانون «یکم بیشتر» شما را به هدف‌تان نزدیک تر می‌کند 

باید فهرست کارهای مرتبط با آرزوی خود را یادداشت کنید. مثلا فردی می‌خواهد در آزمونی موفق شود. همیشه روزی ۵ ساعت درس می‌خواند. این بار می‌تواند این زمان را «یکم بیشتر» کند. همچنین کیفیت خواندن را «یکم بیشتر» بالا ببرد. «یکم بیشتر»  مسایل سخت‌تر حل کند. «یکم بیشتر» زمان بگذارد. «یکم بیشتر» سوالات مهم را مرور کند. «یکم بیشتر» سوالاتش را از همشاگردی‌هایش بپرسد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون ادامه دادن

«یکم بیشتر» درس را مرور کند. «یکم بیشتر» دقت کند. «یکم بیشتر» توجه نشان دهد. «یکم بیشتر» سوالات سال‌های قبل را بخواند. با قانون «یکم بیشتر» می‌توانید تغییرات خوبی در زندگی خودتان ایجاد کنید. قانون «یکم بیشتر» را در زندگی خود اجرایی کنید و اثراتش را ببینید.

ببینید در چه زاویه‌ای می‌توانید از قانون «یکم بیشتر» استفاده کنید. شاید شما از آن جمله افرادی هستید که نیاز دارید قانون «یکم بیشتر» را برای هدفگذاری پیاده‌سازی کنید. مثلا اهداف کوچکی دارید و باید «یکم بیشتر» و بزرگ‌تر فکر کنید.

از این قانون حتی می‌توانید برای اخلاقیات هم استفاده کنید. مثلا «یکم بیشتر» صبور باشید. «یکم بیشتر» مهربانی کنید. «یکم بیشتر» آرامش خود را حفظ کنید. «یکم بیشتر» وقت شناس باشید. برای هر کاری که انجام می‌دهید «یکم بیشتر» و «یکم بیشتر» و «یکم بیشتر» دقت و توجه نشان دهید. قانون «یکم بیشتر» به صورت پله پله و قدم به قدم به زندگی شما سر و شکل تازه‌ای می‌دهد.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی