افزایش درآمد با از میان برداشتن موانع ذهنی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

افزایش درآمد تاکنون برای همه ما یک هدف بزرگ و یا یک رویای بزرگ است. ما همیشه به دنبال راهکارهایی برای افزایش درآمد خود هستیم.  اما تنها داشتن رویا  و آرزو کافی نیست و قسمت سخت کار پیدا کردن مسیر درست و تلاش در راه آن مسیر است. زمانی که شما راه درست را انتخاب می کنید و شروع به تلاش می کنید ذهن شما نیز شروع به جستجوی راه حال های کاربردی برای افزایش در آمد بیشتر می کند. با افزایش درآمد و رسیدن به یک سطح متعادل مالی ذهن و روان شما نیز به آرامش می رسد. اما افرادی که به فکر افزایش درآمد نیستند و برای آن تلاش نمی کنند در نهایت مجبوراند در حد متوسط بمانند و همیشه مضطرب و نگران هستند.

اما همواره در راه رسیدن به افزایش درآمد و کسب دوره ثروت موانع ذهنی وجود دارند که مانع از پیشرفت شما می شوند که در این مقاله قصد داریم راهکارهای مقابله با انها را بگوییم.

عدم موفقیت به بهانه شرایط بد اقتصادی

how to eliminate the Obstacles to Increase Income?

بسیاری از افراد عدم موفقیت خود را شرایط بد اقتصادی می دانند و دائم در حال بهانه آوردن هستند تا بتوانند کمکاری خود را توجیه کنند.اینها  همان ذهنیت های منفی و بازدارنده ای هستند که تنها وقت شما را هدر می دهند و نتیجه ای را هم عاید شما نمی کنند.

اما افرادی که هوش مالی خوبی دارند در همین وضعینت اقتصادی بد نیز ست از تلاش نمی کشنتد و سود زیادی نیز به دست می اورند. این افراد به انتظار فرصت های خوب نمی نشینند بلکه یا انها را به چنگ منی ورند و یا فرصت ها را می سازند.

اشباع بودن بازار و کمبود فرصت ها

برخی افراد نیز با تصور اینکه دیگر دنیا به همه آن چیزی که میخواسته رسیده و هر چیزی که بشر به آن احتیاج داشته اختراع شده تلاشی از خود نشان نمی دهند و راکد می مانند. آنها همواره فکر می کنند فرصت ها محدود هستند و شانس آنها نیز کم. اما این محدودیت ها در واقع تنها در ذهن آنهاست. کافی است تا ذهن خود را باز بگذارید و منفعلانه به قضیه نگاه نکنید. خلاقیت داشته باشید به موضوعات به دید دیگری نگاه کنید و به دنبال راه حل های جدید باشید تنها در این صورت است که در بین رقبا بتوانید فرصت ها را شناسایی کرده و از انها به نحو احسن استفاده نمایید.

راهکارهای افزایش درامد

اما در آخر چیزی که به شما کمک می کند که با این افکار منفی مقابله کنید در واقع همان راهکار هایی است که شمارا در بدست آوردن پول بیشتر کمک می کند پس بیایید به این راهکار ها بپردازیم:

  1. کار با انگیزه و علاقه

تحقیقات روان شناسی نشان داده است هر چه هر فعالیتی با انگیزه بیشتر انجام شود درصد موفقیت و پیشرفت در آن نیز بیشتر است. شما ممکن است شغلی را داشته باشید که خیلی از افراد آرزو داشتن آن را داشته باشند در حالی که شما از آن متنفر باشید این بی انگیزگی قطعا روی نحوه عملکرد و پیشرفت شما تاثیر خواهد گذاشت. آیا شما نیز نسبت به کاری که انجام می دهید بی انگیزه هستید و هیچ علاقه ای به آن ندارید؟ اگر قصد پیشرفت دارید شاید وقت آن است که به فکر کار دیگری باشید.

  1. جستجو برای راه های مختلف نوآوری در کسب و کار

با پیشرفت دایمی دنیای امروز نیاز های مردم نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه جهان همواره در حال باز کردن جایی برای مشاغل جدید برای رفع نیاز های روزانه است. این می تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا با در نظر گرفتن توانایی ها خود و شرایط محیطی و کاری راهی برای ایجاد کسب و کار دلخواهتان پیدا کنید.

مشاوره کسب و کار میانبری برای رونق کار

اما باید توجه داشته باشید که همین حالا که ایده ای در ذهن شما شکل گرفته است در جایی در همین کشور یا کشور های دیگر فردی دارد آن را اجرا می کند پس رقابت در این زمینه بسیار تنگاتنگ است. شما فقط باید با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف خود بتوانید بهترین خدمات را عرضه کنید تا منجر به افزایش درآمد شما شود.

how to eliminate the Obstacles to Increase Income?
  1. برقراری ارتباطات کاری

شاید بپندارید که پیدا کردن موقعیت ها و فرصت های خوب شغلی کار بسیار سختی باشد. اما شاید دقت نکرده باشید در محیط اطراف شما مثلا در آپارتمانی که زندگی می کنید شاید رییس یک شرکت زندگی کند. در واقع منظور این جمله این است که شما می توانید با برقراری ارتباط با افراد مناسب برای خودتان فرصت شغلی بیافرینید. در همایش ها یا کنفرانس هایی که شرکت می کنید یا در جلسات کاری همیشه کارت ویزیت داشته باشید تا بتوانید از این فرصت نیز به خوبی بهره ببرید.

  1. پیدا کردن نقاط ضعف و قوت

از راه های دیگر افزایش درآمد می توان به ارزیابی فعالیت های روزانه اشاره کرد. شما ممکن است به عنوان یک رییس یا یک کارمند از نحوه عملکرد خود بسیار راضی باشید. اما عاملی که نشان می دهد شما واقعا کار خود را درست انجام داده اید یا نه بازخورد افرادی بیرون از محدوده کاری شماست و هیچ وقت ارزیابی را فراموش نکنید. ارزیابی کمک بسیار شایانی در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت شما دارد. با بررسی این عوامل شما می توانید استراتژی حرکت خود رو به جلو را بچینید.

همانطور که در بالا گفته شد محدودیت ها در هر زمینه ای فقط در ذهن شما وجود دارند و تنها چیزی که بین شما و هدفتان مانع ایجاد کرده شما هستید. ما با افکار محدود کننده راه های رسیدن به آنچه که می خواهیم را مسدود می کنیم. در این مقاله 4 راهکار برای افزایش درامد گفته شد که با انجام آن ها می توانید تاثیر بسیار زیادی در زندگی شغلی خود به وجود آورید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
از ذهنت درست استفاده کن

 فراموش نکنید، مانع اصلی بر سر راهتان ذهن شماست. با پرورش آن و بیرون ریختن افکار منفی و محدود کننده فضای ذهنی بیشتری برای ایده پردازی و ایجاد فرصت های شغلی بهتر برای خودتان به وجود آورید. اما چگونه و با کمک چه تکنیکی می توانیم ذهن خود را برای نگرش مثبتی که ما را به افزایش درآمد برساند سوق دهیم؟راهکار ما برای شما و افزایش درآمد تان محصول معجزه ذهن قدرتمند است. با استفاده از این محصول می توانید با تمرین تکنیک های آن به رشد و توسعه فردی خود کم نموده و از آن برای دستیابی به اهدافتان استفاده نمائید. برای آشنایی بیشتر با این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دوره آموزشی غیرحضوری “معجزه ذهن قدرتمند”

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی