آیا قانون جذب صحت دارد؟ ۶ باور غلط درباره قانون جذب(۲)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

باورهای غلط درمورد قانون جذب چه باورهایی هستند؟ چگونه از غلط بودن این باورها اطمینان حاصل کنیم؟ راه رهایی از این باورها چیست؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

در مقاله قبلی با سه باور غلط درمورد قانون جذب آشنا شدیم. در این مقاله با سایر باورها آشنا می‌شویم.

۴.  برای اینکه قانون جذب اثر داشته باشد باید کار دیگری انجام داد

عده‌ای فکر می‌‌کنند برای آن که قانون جذب برای آن‌ها تاثیرگذار باشد باید از روش‌های عجیب و غریب استفاده کنند.

آن‌ها خیال می‌کنند اگر این قانون تاثیری در روند زندگی‌شان ندارد حتما روش خارق‌العاده وجود دارد که آن‌ها نمی‌دانند. این مشکلی است که اساسا به دلیل عدم درک چگونگی کارکرد قانون جذب به وجود می‌آید.

هیچ کار خارق‌العاده‌ای وجود ندارد که با انجام آن باعث شوید تا قانون جاذبه برای شما کار کند. قانون جذب مانند قانون جاذبه همیشه و همه جا وجود دارد و شما نمی‌توانید کاری کنید که کار نکند.

قانونی برای همه

این قانون در زندگی افراد جاری است و برای همین است که به آن قانون می‌گویند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که چه چیزی در زندگی‌تان رخ دهد و نباید توقع داشته باشید که بدون اینکه کاری انجام دهید قانون جذب برای شما کاری کند.

استاد احمد محمدی
باورهای ما مانند عینکی هستند که دنیا را از طریق آن می‌بینیم. مراقب باش دنیا را با رنگ‌های زیبا ببینی.
استاد احمد محمدی

تمام اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد تماما بر اساس انرژی و ارتعاشی است که به دنیای پیرامون خود ارسال می‌کنید و بر اساس آن نیز دریافت می‌کنید.

در واقع هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که قانون جذب برایش کار نمی‌کند. شما نه قادر هستید جلوی عملکرد آن را بگیرید و نه قادرید که آن را با روش‌هایی خاص بکار اندازید. قانون جذب قانون حاکم بر کائنات و جهان هستی است.

ذهن قدرتمند

 بهترین کاری که می‌توانید برای بهبود و مثبت کردن انرژی که به جهان پیرامون خود می‌فرستید انجام دهید این است که تمام پیش فرض‌های (منفی) را از ذهن‌تان پاک کنید.

زمانی که این کار را انجام دادید بر روی آن اتفاقاتی که عمیقا مایل به رخ دادن آن‌ها هستید تمرکز کنید. شما باید بتوانید کاملا آگاهانه اتفاقات خوب را درخواست کنید.

باید باور کنید که ذهن شما قدرت خارق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند هر چه را که می‌خواهد جذب کند.

۵.  تا می‌توانید باید جلوی فکر کردن‌تان را بگیرید

تفکر اشتباه دیگر در مورد قانون جذب این است که شما باید جلوی همه افکارتان را بگیرید. زیرا فکر کردن می‌تواند با خود افکار منفی را نیز بیاورد، پس بهتر است به طور کلی افکارتان را همواره کنترل کنید.

این رویه تا حدودی درست است اما باعث می‌شود تا همیشه نگران افکارتان باشید و این خود تبدیل به یک دغدغه و استرس برای شما می‌شود.

همه افکار بد نیستند

به شما می‌گوییم دلیلی بر اینکه حتما باید تمام افکارتان را کنترل کنید وجود ندارد زیرا تمامی فکرهایی که از ذهن ما می‌گذرند لزوما قدرتمند نبوده و تاثیر چندانی ندارند.

افکار تا زمانی که به باور تبدیل نگردند قدرت زیادی ندارند. فقط باید جلوی تکرار شدن آن‌ها را بگیرید و نه اینکه با چند بار فکر کردن به چیزی گمان کنید که روی شما تاثیر داشته است.

پس لزوما تکرار یک فکر منجر به وقوع آن نمی‌شود بلکه آن چیزی که باعث به وقوع پیوستن آن می‌شود انرژی و ارتعاشی است که در آن نهفته است.

۶. قانون جذب باعث خودخواه شدن افراد می‌شود

یک تفکر غلط در مورد قانون جذب این است که باعث می‌شود تا افراد تنها بر خود و افکار و احساسات‌شان متمرکز شوند و فقط به فکر خواسته‌های خودشان باشند و به دیگران اهمیت ندهند. حقیقت این است که تا حدودی قانون جذب خودخواه بودن را آموزش می‌دهد.

اما باید بدانید که بین زیر پا گذاشتن دیگران برای رسیدن به اهداف خود و تلاش برای رسیدن به خواسته‌ها تفاوت بزرگی وجود دارد. این درست نیست که شما به خاطر دیگران خودتان را نادیده بگیرید و از خواسته دست بکشید.

زمانی که به  فکر خودمان باشیم و به خواسته‌ها برسیم آن وقت می‌توانید به دیگران نیز کمک کنیم. در واقع با رشد خودمان به رشد دیگران نیز کمک کرده‌ایم.

سخن پایانی

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکارها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به‌دنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف است. ما در آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ ها را برای رسیدن به اهداف‌تان به شما معرفی کنیم.

برای دستیابی به اهداف‌تان شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید. بسته آموزشی : چگونه به اهداف خود برسیم؟ می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

1/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی