آموزش جامع بیمه با بهترین مشاوران سال 1400

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۰ اسفند, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۶ مهر, ۱۴۰۱
آموزش جامع بیمه

همانند سایر موارد مربوط به افراد نمایندگی، آموزش و توسعه بیمه سرمایه گذاری قابل توجهی است و همه افراد درگیر آن را كاملا متعهد می‌کند.

با آموزش جامع بیمه باید بتوانید به فروشندگان تازه کار خود کمک کنید تا تصویری بزرگتر را در آینده‌شان درک کنند، که این چیزی بیش از بستن خط مشی‌های خودکار است.

با ما همراه باشید تا آموزش جامع بیمه را به شما بیاموزیم.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

آموزش جامع بیمه

صرف نظر از نوع بیمه که ارائه می‌دهید، آموزش جامع بیمه به نمایندگان یک کار اساسی است، که نیاز به برنامه ریزی دقیق، آماده سازی و زمان دارد.

این دوره آموزش بیمه برای آموزش محصولات و مختص بازاریابی بیمه و فروش بیمه است که شامل یک چارچوب جامع برای استفاده به عنوان راهنما در هنگام توسعه دوره‌های آموزش فروش و دوره‌های آموزشی برای تیم خود است.

درآمدی بر آموزش جامع بیمه

امروزه، تحت پوشش بیمه درآمدن امری اجتناب ناپذیر است، همه به آن نیاز دارند، اما اکثر افراد از دلایل نیاز به آن بی اطلاع هستند.

استاد احمد محمدی
برای به دست آوردن نتایج جدید باید به آدم جدیدی تبدیل شویم.
استاد احمد محمدی

فروش بیمه صنعتی است که برای موفقیت به یک شبکه فعال نیاز دارد.

11 مرحله آموزش جامع بیمه

در ادامه با یازده مرحله آموزش جامع بیمه آشنا خواهیم شد.

1. فراموش کنید که شروع کار چقدر شما سخت است

آموزش جامع بیمه - آکادمی بازار

بدون آموزش، بدون هدایت، هیچ چیزی شکل نمی‌گیرد. فقط یک دفترچه تلفن و یک انگشت برای شماره گیری با آن نیاز شما را برطرف نمی‌کند.

هرچه بیشتر از کارمندان جدید خود پشتیبانی کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

ترغیب کارمندان جدید برای “فهمیدن موضوعات به روش خودشان” باعث ایجاد گردش مالی زیادی می‌شود.

2. بررسی تصادفی

مشتریانتان را تصادفی انتخاب کنید و از آن‌ها بخواهید تا در مورد روند برقراری ارتباط، شناساندن نیازهایشان به شما، ارائه دلایل ارزشمندی نمایندگی شما، بستن فروش و غیره هر آنچه را که می‌توانند برای شما توضیح دهند.

بررسی تصادفی مشتریان بسیار عالی است، زیرا آن‌ها به شما امکان می‌دهند جزئیات بیشتری راجع به آنچه در یک فروش اتفاق افتاده بیشتر از آنچه در صورت بازبینی هر فروش داشته‌اید، داشته باشید.

این منجر به فرصت‌های بیشتری برای آموزش می‌شود. اگر فروشنده خود را وادار کنید که در مورد هر هدفی به شما توضیح دهد، او بیش از حد در مورد آنچه که قرار است به شما بگویند فکر خواهد کرد.

وقتی که باید روی مشتری متمرکز شوند. شما باید به نحوی آنچه را که اتفاق می‌افتد کنترل کنید و مدیریت صحیح است که هر هدفی را که کار می‌کنند بررسی کنید.

3. فروشندگان را مجبور به تمرین روزانه کنید

آموزش جامع بیمه- استاد احمد محمدی

3 حقیقت در مورد تمرین فروش وجود دارد.

  1. همه از آن متنفرند.
  2. همه با انجام آن پیشرفت می‌کنند.
  3. هیچ کس به تنهایی و بدون فهم عملی به موفقیت نمی‌رسد.

4. فعالیت کارمندان را بیشتر کنید

جوانان و کارمندان جدید می‌خواهند احساس مهم بودن کنند. آن‌ها همچنین می‌خواهند از پشت میزهای خود بیرون بیایند و برنامه را تغییر دهند.

آن‌ها را به ماموریت بفرستید تا در بیشترین رویدادهای بیمه شرکت و نمایندگی آژانس خود را تبلیغ کنند.

اهداف بسیار مشخصی مانند دریافت و توزیع تعداد معینی کارت ویزیت یا دریافت تعداد معینی از ارتباطات LinkedIn با هر رویداد به آن‌ها بدهید.

5. رفتارها را هدف قرار دهید

 رفتارها را هدف قرار دهید

بدترین هدفی که می‌توانید به یک فروشنده جدید بدهید این است که “فروش X را در این ماه انجام دهید”.

یعنی یک عدد و رقم مشخص از او بخواهید. اهدافی را برای رفتارهایی که منجر به فروش می‌شود تعیین کنید، مانند:

  • هر روز در مورد بیمه با مشتری جدید صحبت کنند.
  • هر روز کارت ویزیت ارائه بدهند.
  • هر هفته اتصال LinkedIn جدید ایجاد کنند.
  • هر روز تماس تلفنی داشته باشند.
  • هر هفته از رویدادهای مرتبط با بیمه بازدید کنند.

6. فروش را به یک بازی برای کارمندان تبدیل کنید

روحیه رقابتی زیادی در شغل فروش بیمه وجود دارد، آن‌ها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا موفق شوند.

فروشندگان به راحتی حواس پرت می‌شوند و به‌راحتی خسته می‌شوند، بنابراین برای حفظ علاقه به چیزهای جدیدی نیاز دارند.

از آن به نفع خود استفاده کنید و بازی‌های مختلفی را با جوایز و تقدیر از برندگان ارائه دهید و فکر نکنید هر بازی برای شما چقدر هزینه دارد.

فروشندگان خدمات بیمه بیش از هر چیز، تشنه تعریف و تمجید و احساس اهمیت هستند.

7. ضبط و گوش دادن به تماس‌های تلفنی بسیار مهم است

 ضبط و گوش دادن به تماس‌های تلفنی بسیار مهم است

برای پخش مکالمه تلفنی با فروشنده و بحث در مورد تغییراتی که در تماس بعدی می‌تواند داشته باشد، یک ابزار آموزشی بسیار مفید است.

8. درباره اشتباهات فروشندگان با آن‌ها صحبت کنید

به فروشندگان جدید خود کمک کنید که از اشتباهات خود بیاموزند.

به آن‌ها انگیره و انرژی دهید تا از مشکلات عبور کنند. نکته‌ای بیان کنید تا مرتبا از فروشندگان جدید خود بپرسید که اخیرا چه اشتباهاتی مرتکب شده‌اند.

اگر آن‌ها را با صدای بلند به شما بگویند، احتمال تکرار آن‌ها 1000٪ کمتر است.

9. شور و شوق آن‌ها را مهار کنید

از اشتیاق کارمند جوان خود استفاده کرده و به آن‌ها اجازه دهید کارهای متفاوتی را انجام دهند که هیچ کس حتی فکر نمی‌کند. مانند تماس‌های تلفنی خانه به خانه.

10. کاربرگ فروش

کاربرگ فروش

به هر شکلی بتوانید به فروشندگان بیمه بی تجربه جهت استفاده در فرآیند فروش بدهید، مفید خواهد بود.

موارد بصری مانند کاربرگ و چک لیست‌ها عالی کار می‌کنند.

لازم نیست پیچیده باشد، یک چک لیست ساده برای اطمینان از اینکه آن‌ها به تمام پوشش‌های مشتری جدید پرداخته‌اند یا یک صفحه‌ای که توضیح می‌دهد تمام محصولات مختلفی که می‌فروشید، واقعا برای مشتریان مفید خواهد بود.

11. کار رسانه‌های اجتماعی را به آن‌ها بسپارید

حداقل، آن‌ها می‌دانند که چگونه از انجام کارهایی در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کنند که باعث می‌شود شما آماتور به نظر برسید.

فقط چند برگه بر روی میز آن‌ها قرار دهید. یک برنامه مشخص تعیین کنید و دقیقا مشخص کنید که هر هفته با اختصاص زمان‌های مشخص، چه مدت باید برای رسانه‌های اجتماعی صرف شود.

اگر زمان‌های مشخصی را مشخص نکنید، هر کاری که انجام می‌دهند، وقت تلف کردن است.

پادکست - ترفندهای فروش حرفه ای بیمه

در پایان آموزش جامع بیمه

فروشندگان خدمات بیمه کمتر از آنچه شما به عنوان مدیر نمایندگی انجام می‌دهید، به جزئیات توجه می‌کنند.

بگذارید کارشان را بکنند، اما سپس به آن‌ها بگویید که چگونه با تلاش می‌توان به همه چیز رسید. باید بتوانید به فروشندگان تازه کار خود کمک کنید تا تصویری بزرگ‌تر را در آینده‌شان درک کنند، که این چیزی بیش از بستن خط مشی‌های خودکار است.

5/5 - (3 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی