آموزش بیمه عمر مان و پوشش‌های آن

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ اسفند, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۶ مهر, ۱۴۰۱
آموزش بیمه عمر مان

تحت پوشش بیمه بودن، امنیت و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. تضمینی برای آینده شما و خانواده‌تان است.

اما بسیاری از افراد نوع بیمه‌های انتخابی را نمی‌شناسند و در انتخاب دچار مشکل می‌شوند.

در این مقاله شما را با بیمه عمر مان آشنا خواهیم کرد.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

آموزش بیمه عمر مان

فروش بیمه و بازاریابی بیمه، مهارتی است که نمایندگان فروش با گذراندن دوره آموزش بیمه عمر مان کسب می‌کنند و به خریداران کمک می‌کنند تا خدمات مورد نیازشان را متناسب با شرایط خود بیابند و آن را انتخاب کنند.

آموزش بیمه عمر مان چه مزایایی دارد؟

بیمه عمر مان راه حلی برای حل مشکلات و رفع سردرگمی در انتخاب پوشش بیمه متناسب با نیازهای شما است. هر بیمه نامه‌ای متناسب با یکی از نیازهای شما طراحی شده اما بیمه عمر مان راه حلی است، که به شیوه‌ای طراحی شده تا تمام نیازهای مختلف شما را متناسب با شرایطتان در زمینه بیمه برطرف می‌کند.

بیمه عمر ایران یا همان بیمه عمر مان مزایای بی‌شمار و هیجان انگیزی برای افراد تحت پوشش خود دارد که در ادامه مطلب برای شما ذکر می‌کنیم.

در حالی که هر یک از موارد پوشش بیمه برای زندگی شما ضروری است، شما باید با یک نماینده بیمه مشورت کنید تا به شما کمک کند، انواع مناسب بیمه را متناسب با نیازهای خود پیدا کنید.

بیمه عمر مان تمام نیازهای بیمه شما را یکجا برآورده می‌کند. بیمه عمر مان پوشش‌‌های متنوعی از خدمات بیمه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پوشش‌های بیمه عمر مان

پوشش‌های بیمه عمر مان عبارتند از:

بیمه فوت یا مرگ و میر

آموزش بیمه عمر مان - آکادمی بازار

اگر فردی حین پوشش بیمه عمر مان فوت شود، نمایندگی بیمه مبلغی نقدی که 5 الی 35 برابر مبلغ دریافتی شرکت بیمه از فرد متوفی در طول یکسال است، به خانواده تحت حمایت یا وارثان قانونی پرداخت می‌کند.

اگر فرد شغل خود را عوض کند یا حتی بازنشسته شود، پوشش بیمه عمر مان تا زمانی که شخص فوت شود یا تا زمانی که بیمه نامه او پا برجاست، ادامه خواهد یافت.

استاد احمد محمدی
فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.
استاد احمد محمدی

پوشش را می‌توان بر اساس نیازهای شما با شرایط متاهل یا مجرد بودن شما تنظیم کرد.

بیمه فوت بر اثر حوادث در بیمه، مرگ و تقسیم تصادفی

بیمه فوت ناشی از حوادث، پوششی است که در صورت مرگ بر اثر حادثه، منافع را که 5 الی 140 برابر مبلغ دریافتی نمایندگی از فرد فوت شده است، به ذینفع یا وارثان قانونی پرداخت می‌کند.

این پوشش بیمه عمر مان تا زمانی که تحت پوشش آن باشید، حقوق بیمه شما را پرداخت می‌کند.

بیمه معافیت از پرداخت

بیمه معافیت از پرداخت

اگر فرد تحت پوشش بیمه عمر مان در طول مدت بیمه بودن، بر اثر حوادث غیرمترقبه یا هر علت دیگری دچار از کار افتادگی شود و توانایی پرداخت بیمه را نداشته باشد، نمایندگی بیمه ایران تا پایان زمان قرارداد پرداخت حق بیمه فرد را بر عهده می‌گیرد.

بیمه معلولیت یا از کار افتادگی

بیمه معلولیت یا از کار افتادگی

بیمه از کار افتادگی همانطور که از نام آن مشخص است، نوعی پوشش بیمه است که درصورت ازکارافتادگی فرد و ناتوانی از ادامه فعالیت و نداشتن منبع درآمد، علاوه بر معاف شدن از پرداخت حق بیمه؛ 100 درصد مبلغ بیمه از کار افتادگی را از نمایندگی بیمه ایران دریافت می‌کند.

سقف این مبلغ تا 100 میلیون تومان است.

بیمه بیماری‌های خاص

بیمه بیماری‌های خاص

چنانچه تحت پوشش بیمه عمر مان باشید، پوشش بیماری‌های خاص می‌‌تواند به افرادی که تشخیص داده شده است که دچار بیماری‌هایی شده‌اند که نیاز به درمان‌های پر هزینه دارند، کمک کند تا هزینه‌های طول درمان خود را تامین کنند.

این بیماری‌ها و درمان آن‌ها عبارتند از:

  • عمل قلب باز
  • پیوند قلب
  • کلیه، ریه
  • مغز
  • کبد
  • سکته مغزی
  • سکته قلبی


این پوشش برای افرادی که دچار سرطان هستند شرایط ویژه‌ای دارد که هنگامی که افراد تحت پوشش در طول مدت بیمه بودن، به هر کدام از انواع سرطان مبتلا شوند، می‌توانند تا مبلغ 30 میلیون تومان از بیمه عمر ایران دریافت کنند.

فرد تحت پوشش بیماری‌های خاص فقط یک بار می‌تواند از مزایای این پوشش استفاده کند. این نوع از پوشش بیمه عمر مان تا سن 60 سالگی به افراد ارائه می‌شود.

بیمه هزینه پزشکی حوادث

بیمه هزینه پزشکی حوادث

زمانی که دچار حادثه ناگهانی مانند تصادفات می‌شوید و تحت پوشش بیمه عمر مان هستید می‌توانید تا سقف مبلغ 5 میلیون تومان از بیمه ایران برای تامین هزینه‌های پزشکی و بیمارستان دریافت کنید.

آموزش شرایط پوشش بیمه عمر مان

هنگام فوت یا از کار افتادگی بیمه عمر مان تا سقف 100 درصد از مبلغ بیمه را به فرد تحت پوشش پرداخت می‌کند.

زمانی که به هر دلیلی دچار از کار افتادگی شوید و شرایط کار کردن و تامین هزینه‌های زندگی را نداشته باشید، بیمه عمر مان علاوه بر اعطای مزایای بیمه زندگی، شما را از پرداخت هر گونه حق بیمه معاف کرده و حق بیمه ماهانه شما را پرداخت می‌کند.

مزایای بیمه عمر مان محدودیت سنی ندارد و افراد از هنگام تولد تا سنین پیری و کهولت می‌توانند تحت پوشش بیمه عمر ایران در بیایند.

در صورت ابتلای فرد تحت پوشش بیمه عمر مان به هر کدام از انواع سرطان، نمایندگی بیمه ایران تا سقف 50 درصد از سرمایه فوت که مبلغ 30 میلیون تومان است را به صورت بلاعوض به شخص پرداخت می‌کند.

پادکست - فروش بیمه عمر در 11 مرحله استثنایی

در صورت از کار افتادگی کامل بر اثر حوادث و تحت شرایطی که بیمه شونده تا آخر عمر قادر به فعالیت دوباره نباشد، بیمه عمر مان 1 تا 3 درصد از آخرین پرداختی سالانه بیمه فرد را تا مدت 10 سال به وی پرداخت خواهد کرد.

در پایان آموزش بیمه عمر مان

در پایان آموزش بیمه عمر مان

بیمه عمر مان برای انواع شرایط تحت پوشش مزایایی را فراهم می‌کند که با دیگر نمایندگی‌ها بسیار متفاوت است و نفع مشتری را در نظر می‌گیرد.

هنگامی که تحت پوشش بیمه عمر مان یا بیمه عمر ایران قرار می‌گیرید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری مناسبی برای سلامت و زندگی خود کرده و یک پشتوانه قوی و محکم دارید که در شرایط سخت و حوادث ناگهانی به کمک شما می‌آید. با بیمه عمر مان می‌توانید خود تکیه گاه خودتان شوید و شرایط بحرانی را در زندگیتان به درستی مدیریت کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی