آموزش بازاریابی بیمه چیست؟
آموزش بیمه با آموزش بازاریابی بیمه امکان پذیر است. با آموزش اینکه بازاریابان چگونه میتوانند بهترین مشتریان بیمه خود را پیدا و جذب کنند شروع کنید.
آیا از تعقیب خطاهای بیمه و انتخاب مشتریهای اشتباه و بازی با اعداد خسته شدهاند؟ به آنها بیاموزید، با تغییر ساده در درک مردم از آنچه انجام میدهند، میتوانند بهترین مشتریان واجد شرایط بیمه خود را طی یک ماه، بیشتر از آنچه بیشتر تولیدکنندگان در کل سال جذب میکنند، به خدمات بیمه خود جلب کنند.
بهترین استراتژیهای بازاریابی و فروش را به بازاریابانتان بیاموزید. نحوه تنظیم قرارها و بستن فروش را بیاموزید. اگر بتوانید راهکارهای واقعی را در زمینه فروش موفقیت آمیز محصولات و خدمات بیمه خود اعمال کنید موفق خواهید شد.
شما باید سوالهای درست و مناسب را به کارآموزان بیاموزید تا بتوانند در مورد مشکلات مشتریان با آنها صحبت کنند و از آنها بپرسند چه چیزهایی نیاز دارند تا آنها را وادار کنند تا به آنها بگویند که واقعا چه میخواهند و این بدان دلیل است که پرسیدن سوالات صحیح، کلید بازاریابان در تعیین قرارهای فروش با کیفیت بالا و بستن قرارداد فروش بیمه است.
چرا به آموزش بازاریابی بیمه نیازمندیم؟
بدون آموزش و بدون هدایت شدن، هیچ پیشرفت خاصی در زمینه فروش بیمه نخواهید داشت. در این صورت فقط یک دفترچه تلفن و یک انگشت برای شماره گیری دارید که به دردتان نمیخورد.
در Insurance Marketing مشتریان تصادفی که از طرف نمایندگی شما بیمه شدهاند را انتخاب کنید و از آنها بخواهید که در مورد روند برقراری ارتباط، شناسایی نیازهای مشتری، ارائه ارزش نمایندگی شما، بستن فروش و غیره، هر آنچه را که میتوانند برای شما توضیح دهند.
چرا باید به بررسی تصادفی اطلاعات مشتریان بپردازیم؟
آنها به شما امکان میدهند جزئیات بیشتری راجع به آنچه در یک فروش خدمات بیمه اتفاق افتاده بیشتر از آنچه مطلع بودهاید، داشته باشید. این منجر به فرصتهای بیشتری برای آموزش میشود.
اگر فروشنده خود را وادار میکنید که هر هدفی را به شما توضیح دهد، او بیش از حد درباره آنچه که قرار است به شما بگوید فکر خواهد کرد؛ آن هم وقتی که باید روی مشتری متمرکز شود.
در آموزش بازاریابی بیمه شما باید به نحوی آنچه را که اتفاق میافتد کنترل کنید و اشتباه مدیریتی است که هر هدفی را که روی آن کار میکنند، بررسی کنید. بازاریابان را مجبور به تمرین کنید.
حقایقی در مورد تمرین فروش بیمه و نحوه انجام آن
- همه از آن متنفرند.
- همه در آن پیشرفت میکنند.
- هیچ کس به تنهایی و بدون تمرین به موفقیت نمیرسد. فروشندگان جدید شما باید هر روز فروش را تمرین کنند.
چگونه می توان به یک بازاریاب بیمه تبدیل شد؟
در ادامه با آموزش بازاریابی بیمه همراه میشویم و یاد میگیریم تا به بهترین بازاریاب بیمه تبدیل شویم.
برای بازاریابان یا همان فروشندگان، شبکه ارسال کنید
جوانان و کارمندان جدید میخواهند احساس مهم بودن کنند. آنها همچنین میخواهند از پشت میزهای خود بیرون بیایند و برنامهها و شیوههای اجرایی را تغییر دهند.
آنها را به ماموریت بفرستید تا در بیشترین رویدادهای شبکه محلی تماس بگیرند و نمایندگی آژانس خود را تبلیغ کنند.
اهداف بسیار مشخصی مانند دریافت و توزیع تعداد معینی کارت ویزیت یا دریافت تعداد معینی از ارتباطات لینکدین با هر رویداد به آنها بدهید.
در آموزش بازاریابی بیمه رفتارها را هدف قرار دهید
بدترین هدفی که میتوانید به یک بازاریاب بیمه جدید بدهید، این است که “فروش X را در این ماه انجام دهید”. اهدافی را برای رفتارهایی که منجر به فروش میشود، تعیین کنید:
- هر روز در مورد بیمه عمر با مشتری جدید صحبت کنید.
- هر روز کارت ویزیت پخش کنید.
- هر هفته اتصال لینکدین جدید ایجاد کنید.
- هر روز تماس تلفنی داشته باشید.
- هر هفته از کسب و کارهای نمایندگیهای فروش بازدید کنید.
در آموزش بازاریابی بیمه فروش را به یک بازی تبدیل کنید
روحیه رقابتی زیادی میان بازاریابان فروش بیمه وجود دارد. آنها همچنین به راحتی حواس پرت میشوند و به راحتی خسته میشوند، بنابراین برای حفظ علاقه آنها به کارهای جدیدی نیاز دارند.
از آن به نفع خود استفاده کنید و بازیهای مختلفی را با جوایز و تقدیر از برندگان ارائه دهید. به این فکر نکنید که هر بازی برای شما چقدر هزینه دارد.
نسل جوان بازاریابان بیش از هر چیزی تشنه تعریف و تمجید و احساس موفقیت هستند. مطمئن باشید که فروشندگان خوشحال فروش بیشتری دارند.
برای هر مشتری راهبرهای خرید (غیر از قیمت) را شناسایی کنید
وقتی تازه وارد حیطه بازاریابی بیمه شدید، درک این ایده که کسی به چیز دیگری جز خرید و فروش خدمات بیمه اهمیت میدهد برایتان دشوار است.
اما باید بدانید که برای مشتری خدمات مناسب و مقرون به صرفه و خدمات پس از قرارداد و نحوه برخورد و رفتار بازاریابان نمایندگیها بسیار حائز اهمیت است.
پس همیشه به یاد داشته باشید که نحوه برخورد با مشتریان بسیار مهم است و با هر کدام از آنها باید به یک شیوه متفاوت برخورد کنید. همچنین هرگز فراموش نکنید که حفظ ادب و احترام و داشتن صداقت در فروش خدمات بیمه بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر فروش شما خواهد گذاشت.
بازاریابان فروش بیمه را با بازاریابان موفق تیم کنید
بهترین راه برای یادگیری نحوه فروش هر چیزی تماشای فروش شخص دیگری است. افراد جدید خود را با یک نیروی قدیمی شریک کنید و از طریق مکالمه و با پرسیدن سوالاتی درباره آنچه در طی هر تعامل مشاهده کردهاند، یادگیری آنها را از متخصص تسهیل کنید.
افراد جوانتر و به طور کلی استخدامهای جدید معمولا بسیار مشتاق هستند که در شغل خود مهارت داشته باشند.
مشکل بازاریابان در آموزش بازاریابی بیمه چیست؟
مشکل این است که به بازاریابان فروش بیمه دستورالعملهای شفافی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند تا فروش موفقی داشته باشند، داده نمیشود.
همه چیز را برای آنها به کوچکترین قطعات تقسیم کنید. آنها هیچ چیز را نمیدانند و احتمالا 80 درصد از اوقات از خود میپرسند که چه کاری باید انجام دهند؟ کارها را برای آنها مشخص کنید و برایشان تقسیم کنید تا به ترتیب از عهده آنها بربیایند.