کتاب ” 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز” نوشته جان گری

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز نوشته جان گری شامل راهکارهایی برای افزایش تمرکز و هوشیاری مغز است. کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز  با توجه به این موضوع که ذهن سالم منجر به وجود آمدن یک زندگی سالم می ‌شود، راهکارهایی را برای رابطه با عوامل تاثیرگذار بر سلامت مغر ارائه می دهد و راهکارهایی را جهت بهبود عملکرد آن بیان می کند. با آکادمی بازار همراه باشید تا شما را با موضوعات و محتوای کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز بیشتر آشنا کنیم.

درباره کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز از دو بخش کوتاه تشکیل شده است که در طی آن‌ ها به مسئله سلامت مغز و افزایش هوشیاری پرداخته شده است. این کتاب صوتی به نقش مغز شما در داشتن یک زندگی سالم و راهکارهایی برای بهبود آن می‌ پردازد. کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز دربردارنده راهکارهایی برای افزایش تمرکز، هوشیاری و به طور کلی بهبود عملکرد مغز است.

قسمتی از کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

سمی بودن فلزات سنگین یکی از عوامل مهم فراموشی و آلزایمر است و مانع فعالیت‌ های مغزی می ‌شود. شما در دنیایی با ذرات سمی و آلوده زندگی می‌ کنید. این ذرات نانو  به  سیستم بدن و گیرنده‌ های مغز شما ورود پیدا می کنند و در نتیجه مغز به درستی عمل نمی‌ کند و بدنتان گابای کافی برای شاد بودن ندارد. همچنین دوپامین کافی نخواهید داشت و تمایل به اعتیاد پیدا می‌کنید، انگیزه شما کم می‌ شود و…

عدم توازن عملکرد مغز باعث  می‌ شود با اینکه عشق و حامی دارید و از زندگیتان حفاظت می‌ کنید و همه شرایط خوب است، اما نمی‌ توانید با خودتان کنار بیایید و احساس خوبی ندارید و خودتان را آدمی شکست خورده تصور می ‌کنید و نمی‌ توانید حال خوب و مثبت خودتان را حفظ کنید و حافظه خوبی داشته باشید. همه ‌ی اتفاقات خوب از مغز سالم نشأت می‌ گیرد. وقتی که مغز درست عمل کند، شما احساس خوش ‌بینی و انگیزه دارید، حافظه‌ شما خوب است و می‌ توانید تمرکز کنید. آیا این روزها همه ‌چیز از یادتان می ‌رود؟ حافظه و فعالیت مغزی افراد این روزها رو به افول است و این دور از انتظار است. گاهی اوقات خودم یا دوستانم به شوخی می‌ گوییم پیر و فراموشکار شده ایم. اما در واقع این موضوع بسیار مهمی است. دختر کوچک من هم فراموشکار شده و در مرحله‌ ی ابتدایی فراموشی قرار دارد. چه اتفاقی افتاده است؟ علائم زیادی وجود دارد. ولی چرا همه‌ گیر شده و چه اتفاقی افتاده که مغز افراد به درستی عمل نمی ‌کند؟

درون مایه کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز

مغز انسان را می‌توان یکی از پیچیده ‌ترین کامپیوترهای طبیعی دانست. همه ‌ی ما می ‌دانیم که مغزمان توانایی خارق العاده و در عین حال کشف نشده‌ ی بسیار زیادی دارد. هرچه بیشتر به سلامت مغزمان توجه داشته باشیم و استفاده‌ ی درست تری از آن ببریم، زندگی بهتری خواهیم داشت.

راه‌ های بسیاری برای افزایش کارایی و عملکرد مغز ما وجود دارد. تمرین‌ های ذهنی و استفاده از یک سری مواد غذایی می ‌تواند هوشیاری و تمرکز را بالا برده و در بهبود عملکرد مغز موثر واقع شود.جان گری در کتاب 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز در دو بخش، موارد اثرگذار بر سلامت مغز را تحلیل کرده و راهکارهایی را برای بهبود عملکرد این عضو حیاتی ارائه می دهد. در قسمتی از کتاب صوتی 10 مکمل طبیعی برای بهبود عملکرد مغز می‌ خوانیم: همه ‌ی اتفاقات خوب از مغز سالم نشأت می ‌گیرد. وقتی که مغز درست کار کند، شما احساس خوش ‌بینی و انگیزه دارید، حافظه‌ تان خوب است و می‌ توانید تمرکز کنید.

درباره جان گری

جان گری

دکتر جان گری نویسنده، مشاور و از مشهور ترین سخنرانان در حوزه ارتباطات اثربخش و روابط کاری است. جان گری پر فروش‌ ترین نویسنده ‌ی تاریخ در حوزه‌ ی روابط فردی است. او تاکنون 20 کتاب در این زمینه نوشته است. معروف ترین کتاب جان گری «مردان مریخی زنان ونوسی» است.

مولفه ‌ی آثار این نویسنده کمک به مردان و زنان برای فهم بهتر رفتارهای جنس مخالف و تشویق کردن مخاطب به احترام گذاشتن و پذیرفتن تفاوت‌ های جنسیتی است. گری با استفاده از تکنیک ‌های عملی در بحث برقراری ارتباط به مخاطبان خود کمک می‌کند تا روابطی موفق و عاشقانه ای را به وجود آورند. از دیگر کتاب‌های موفق این نویسنده می‌توان «مهارت‌های جدید برای تربیت فرزندان»، «مدیریت دعوای زن و شوهر»، «چرا مریخ و ونوس به هم برخورد می‌کنند؟»، «تک همسری عاشقانه» و «اسرار ماندگاری عشق» نام برد.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - تمرکز

داشتن یک زندگی سالم و موفق نیازمند یک ذهن سالم است. ما نیاز داریم همان ‌طور که برای دستیابی به اندامی بهتر ورزش می ‌کنیم و تغذیه‌ ی سالم را در پیش می‌ گیریم، به مغزمان نیز اهمیت داده و برای بهبود آن سرمایه و وقت بگذاریم. تنها در این صورت است که می ‌توانیم زندگی مورد علاقه خودمان را خلق کرده و به موفقیت برسیم. آکادمی بازار به شما پیشنهاد می کند از محصولات کتاب صوتی که آثار افراد موفق و مشهور جهان است بهره ببرید تا از تجربیات آنها برای دستیابی به اهدافتان استفاده کنید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی