کتاب ” 10 قانون موفقیت ” نوشته زیگ زیگلار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱ فروردین, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب 10 قانون موفقیت دربردارنده قوانین موفقیت از نگاه زیگ زیگلار، انگیزشی‌ترین مربی فروش و موفقیت است. در کتاب 10 قانون موفقیت زیگ زیگلار نکات مهمی را درباره موفقیت و کسب انگیزه ارائه داده است. زیگ زیگلار، یکی از نویسندگان و سخنرانان در حیطه روانشناسی فروش، در این کتاب 10 قانون مهم دستیابی به موفقیت و فروش بیشتر را بازگو می‌کند. کتاب 10 قانون موفقیت از زیگ زیگلار آموزش می دهد که چگونه انسان با انگیزه‌تری باشید و نیازهایتان را در هر شرایطی دنبال کنید. با آکادمی بازار در ادامه همراه باشید تا با محتوا و موضوعات کتاب 10 قانون موفقیت بیشتر آشنا شوید.
 
 

درباره کتاب 10 قانون موفقیت

کتاب 10 قانون موفقیت به ارائه‌ی 10 قانون مهم موفقیت از زیگ زیگلار می پردازد. زیگ زیگلار، نویسنده، سخنران و از موفق‌ ترین مربیان حوزه فروش و بازاریابی است.

او در دوران زندگی خود بیش از 40 سال به سخنرانی‌های انگیزشی در نقاط مختلف آمریکا و جهان پرداخت. زیگ زیگلار کتاب‌ ها، فایل‌ های صوتی و ویدیویی، سخنرانی‌ها و پندهای ارزشمندی را از خود به جای گذاشته است. او کتاب 10 قانون موفقیت بیان می کند که شما قادر به رسیدن به تمام خواسته‌ هایتان هستید، به شرطی که باور رسیدن به آن‌ ها را در سر بپرورانید. او جمله‌ ای در این زمینه دارد که می‌گوید: اگر شما قادر هستید رویاپردازی کنید، پس می‌توانید آن را داشته باشید.

زیگ زیگلار

قسمتی از کتاب 10 قانون موفقیت

زمانی که کاملا بیدار و هوشیار هستید به رویاهایتان احتیاج دارید، شما باید هدف داشته باشید. متعهد بودن تقریبا در همه چیز به صورت جدی وجود دارد. اگر شما متعهد باشید به محض اینکه با مشکلی رو به رو می‌شوید اولین فکری که به ذهنتان می‌آید این است که چگونه این مشکل را حل کنم؟ اما اگر متعهد نباشید و با موضوعاتی مانند شغل، تحصیلات و غیره رو به رو بشوید، اولین فکری که به ذهنتان می‌آید این است که حالا چگونه از دست این یکی فرار کنم؟ و اینجاست که بحث تعهد نقش بزرگی بازی می‌کند. بسیاری از مردم موضوع تعهد را مانند بازیچه می‌دانند و اصلا جدی‌ اش نمی‌گیرند. بیشتر مردم جرأت ندارند خودشان را ارزیابی کنند و متوجه بشوند که دقیقا کجا قرار گرفته‌اند…

استاد احمد محمدی

روش من این است که همه چیز سازمان‌ یافته و منظم باشد. همواره درحال جمع‌ بندی و محاسبه هستم. تمام زندگی من بر همین روال بود. سال‌ های عمرم همینگونه سپری شدند و سپری شدند و همیشه همینطور سگ‌ دو می‌زدم. در سگ‌ دو زدن تخصص دارم! می‌دانم اکنون خیلی‌ ها جلوی من موضع می‌گیرند، اما صبر کن تا صبح دولتت بدمد! به زودی سر خودشان هم بلا می‌آید. اما وقتی خانواده تشکیل دادند و بدبختی‌ها تازه آغاز شد حرفشان عوض می‌شود و آن‌ها هم مانند من می‌گویند: «خونواده مهم‌ ترین چیز است. باید با خونواده وقت بگذرانم.» هنگامی که خانواده می‌گوید فلانی کار می‌کند، پولمان را می‌ دهد ما هم کمی با آنها وقت می‌گذرانیم. هر بار که از سر کار می‌ روید خانه کلاه خودتان را قاضی کنید. مردمی بازنده‌اند که منتظر می‌شوند یک کاری خودش انجام بشود. مردمی که دست روی دست می‌گذارند تا بی هیچ تلاش شهردار بشوند، دکتر و مهندس بشوند و یا مدیر شرکت بشوند و غیره. منظور آن هایی هستند که تغییرات آینده‌ ی زندگیشان را تصور کردند ولی خودشان را تغییر ندادند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - باور

درباره نویسنده

زیگ زیگلار، نویسنده، سخنران، مشاور اقتصادی و از موفق‌ ترین مربیان انگیزشی جهان است. او به طول 40 سال به سخنرانی‌های انگیزشی در نقاط مختلف جهان پرداخت و در سال 2012 درگذشت. زیگ زیگلار کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، فایل‌های صوتی و ویدئویی ضبط شده و صدها پند مهم تجاری و اخلاقی را به عنوان میراث خود باقی گذاشته است.
زیگ زیگلار در سال 1947 از کالج جدا شد و با رفتن به شهر لنکستر در ایالت کارولینای جنوبی، به عنوان فروشنده‌ی ظروف آشپزخانه به صورت تمام وقت مشغول به کار شد. مدیر ارشد شرکتی که زیگلار در آن کار می‌کرد این باور را به او داد که توانایی این را دارد که فروشنده‌ ی موفقی باشد و به او توصیه‌ های با ارزشی برای دستیابی به موفقیت ارائه داد.
زیگلار در سال 1970 و بعد از موفقیتی که در امر فروش به دست آورده بود این کار را رها کرد و به سخنرانی به صورت تمام وقت پرداخت. او در سال 1975 اولین کتاب خود در زمینه‌ی فروش را با عنوان «شما را در اوج می‌بینم» منتشر کرد. این کتاب به فروش بیش از 250 هزار نسخه رسید و هنوز هم از کتاب‌ های معتبر و مورد توجه به حساب می آید.
زیگ زیگلار در سال 2011 موفق شد جایزه ی Cavett Award از انجمن سخنرانان ملی دریافت کند. این جایزه هر ساله به اعضایی از این انجمن اهدا می شود که دستاوردهای آن‌ها منجر به کسب اعتبار برای این حرفه شود. از کتاب‌ های موفق زیگ زیگلار می‌توان از «ایجاد انگیزه خرید در مشتری»، «برای موفقیت زاده شده‌ای» و «بهتر از خوب» نام برد.

موفقیت شما بستگی به نحوه‌ی عملکرد دارد. منظور از عملکرد یعنی کارهایی که انجام می‌دهیم و آنچه که می‌توانیم با انجامش، منبع الهامی برای دیگر افراد باشیم. شما باید با اصول عملکرد آشنایی کامل داشته باشید. این اصول، موفقیت را به همراه می آورند و همچنین، بر عواملی که باعث موفقیت می شوند تاکید دارند؛ و زمینه ساز برای پرورش و حفظ انتظاراتی که از یک موفقیت می رود هستند. یکی از راه های فراگیری این اصول استفاده از کتاب های افراد مشهور و موفق جهان است. پیشنهاد آکادمی بازار به شما بهره مندی از محصولات کتاب صوتی است. برای استفاده از این محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کتاب صوتی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی