کتاب «۱۰ قانون موفقیت» نوشته جول اوستین

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۷ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۳ آذر, ۱۴۰۱
کتاب «۱۰ قانون موفقیت» نوشته جول اوستین

در این مقاله قصد داریم کتاب «۱۰ قانون موفقیت» نوشته جول اوستین را معرفی کنیم. کتاب ۱۰ قانون موفقیت اثر جاودان نویسنده جوان و محبوب آمریکایی جول اوستین است. این کتاب دربردارنده راه کارهای درست و مناسب برای هر چه بهتر شدن وضعیت زندگی و امید به آینده و به طور کلی دستیابی به موفقیت است که توجه طرفداران بسیار زیادی را بعد از چاپ توانست جلب نماید.

کتاب ۱۰ قانون موفقیت، در گروه کتاب‌های مدیریت-خودآموزی قرار می‌گیرد و مخاطبان آن از تمامی رده‌های سنی با هر نوع دین و مذهبی می‌توانند باشند. با آکادمی بازار همراه باشید تا با محتوا و موضوعات کتاب ۱۰ قانون موفقیت بیشتر آشنا شوید.

اگر شما نیز مانند بسیاری از خوانندگان این کتاب به دنبال راهی برای بهتر کردن زندگی و موفقیت هستید و تا کنون نتوانسته‌اید از راه‌های مختلف جواب بگیرید، بدون شک این کتاب برای شماست.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

درباره کتاب ۱۰ قانون موفقیت

جول اوستین در کتاب ۱۰ قانون موفقیت به خداوند و آن چیزی که خداوند برای انسان‌های مقدر نموده است توجه بسیار زیادی دارد. او معتقد است که گناه و آنچه که باعث می‌شود انسان به آن آلوده شود نباید ذهن انسان را درگیر کند و فقط موضوع مورد بحث شناخت هر چه بیشتر خداوند است.

کتاب ۱۰ قانون موفقیت، دارای سبک نگارش ساده ولی در عین حال پر معنی است. جول اوستین تلاش می‌کند تمامی اتفاقاتی که در زندگی روزمره انسان‌های عادی یا غیر عادی می‌افتد را به صورتی شگرف به سوی خیر و خوبی که خداوند برای ما تدارک دیده است بچرخاند.

آنچه مخاطب را بعد از مطالعه این کتاب بسیار تحت تاثیر قرار می‌دهد تفکر مثبت و روش القا و یادگیری این تفکر مثبت به شنونده است. جول اوستین در این کتاب تلاش می‌کند بفهماند همه اتفاقات کوچک و بزرگ دارد.

اما دیدگاهی معنوی به همه آن‌ها می‌بخشد، آنچه که مسلم است امید و آرزو و از یاد نبردن آینده‌ای است که در پناه خداوند هر انسانی به بهترین شکل می‌تواند بسازد. کتاب ۱۰ قانون موفقیت، قصد دارد آینده و تمامی رویاها را برای انسان دست یافتنی تلقی کند البته اگر تلاش، هدف و تصیماتی که گرفته می‌شود در راستای معنویت، عشق و اعتماد به خداوند باشد.

محتوای کتاب ۱۰ قانون موفقیت

محتوای کتاب ۱۰ قانون موفقیت

کتاب ۱۰ قانون موفقیت به دلیل اینکه از زبان یک واعظ نوشته شده است هم روح انسان را به سمت خداوند می‌کشد و هم شیوه‌ای صحیح برای ادامه زندگی در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد. جول اوستین معتقد است که گذشته را باید یک تجربه و درس تلقی کرد و با استفاده از اتفاقات پشت سر، زندگی پیش رو را هرچه بهتر ساخت.

جول اوستین حتی در سخنرانی‌هایش هم سعی به تلقین مسائل به مخاطبان ندارد، بلکه تنها با بیان شیوا و در لفافه حقیقت اصلی اتفاقات را بیان می‌کند و راهکاری درست و متناسب با شرایط را با توجه به معنویت در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد.

نکته جالب توجه این کتاب در این است که مخاطبان هیچوقت جول اوستین را یک فرد خاص یا شگفت انگیز نمی‌دانند به دلیل اینکه اوستین به هنگام طرح مسائل و بیان راه حل‌ها خود را مثل دیگر انسان‌ها می‌داند و تنها برتری که اوستین دارد شناخت و ایمان کافی از خداوند است.

از آنجا که جول یک واعظ است، سرمنشا همه اتفاقات را خداوند می‌داند و تلاش می‌کند به مردم بفهماند که این اتفاقات و راهکارهای پیش رو برای رشد و تعالی خود انسان‌ها از سوی خداوند تدارک دیده شده است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - امید

قسمتی از کتاب ۱۰ قانون موفقیت

همه چیزهایی که امروز با ما همراه است، خودمان به زندگیمان دعوت کردیم. کلمات مانند دانه هستند زمانی که شروع به صحبت می‌کنید، به آن چه که دارید حرف می‌زنید زندگی می‌بخشید. ما با نا امیدی و موانع مختلف رو در رو شدیم. زندگی همین است.

اما به جای اینکه به درد و رنج و نا امیدی فکر کنیم، رویاهایمان را به یاد بیاوریم، به خاطر بیاوریم که خدا چه قولی به ما داده است. خداوند می‌فرماید که وقتی بهت قولی داده‌ام پس انجام می‌دهم.

استاد احمد محمدی
اگر کارهای انسان‌های موفق را انجام دهی به همان نتایجی می‌‎رسی که آن‌ها رسیده‌اند.
دکتر احمد محمدی

به زودی برای تو اتفاق می‌افتد. اگر تو کاری که باید انجام شود را انجام بدهی و به باور برسی و شور و اشتیاقت را دوباره برگردانی، خداوند آن چیزی که تو فکر می‌کنی مرده و از دست رفته است را دوباره برایتان زنده می‌کند. به درگاه خدا دعا کنید که از بین این خاکسترها به من زیبایی بده، به من لذت و خوشحالی بده بابت امروز و به خاطر وضعیت بدی که در آن قرار گرفته بودم به من چند برابر بهتر هدیه بده.

درباره نویسنده

درباره نویسنده جول اوستین

جول اسکات اوستین در ۵ مارس، سال ۱۹۶۳ در تگزاس متولد شد. اوستین مجری تلویزیون، واعظ، نویسنده و همچنین یک سخنران معروف آمریکایی است که تا به امروز بیش از ۷ کتاب پر فروش به زبان‌های مختلف از او چاپ شده است.

پدر جوئل (جان اوستین) یک کشیش و مادرش دولورس نام دارد. جول تحصیلات اولیه خود را در دبیرستان Humble شهر تگزاس، در سال ۱۹۸۱ به پایان رساند و در دانشگاه Oral Robert تالسا، رشته ارتباطات رادیویی و تلویزیونی را انتخاب کرد ولی متاسفانه موفق به گرفتن مدرک کارشناسی نشد.

نخستین کار تلویزیونی خود را به پیشنهاد پدر، در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد که بعد از ۶ روز پدرش فوت کرد. پس از آن جول به عنوان کشیش در کلیسای لیکوود شروع به کار کرد. جول به دلیل خدمات چشمگیرش در زمان فعالیت وی در کلیسای لیکوود، نام و آوازه این کلیسا را به بیش از ۱۰۰ کشور رساند.

در سال ۲۰۰۶ از طرف والترز یکی از ۱۰ شخصیت جذاب سال معرفی شد و فعالیت‌ها و سخنرانی‌های جول توانست زندگی تعداد زیادی از طرفداران و مردم عادی را تغییر دهد.

سخن آخر

بسیاری از مشکلاتی که حل شدنشان به نظر ما غیر ممکن یا دشوار است، تنها به این دلیل دور از دسترس به نظر می‌رسند که شیوه تفکر ما درباره آن‌ها به این شکل است. فکر شما کاملا بر آنچه دشوار است تمرکز کرده است، بنابراین راهی برای حل آن نمی‌بینید.

پس چرا این معادله را معکوس نمی‌کنید و درباره روش‌های ممکن برای رسیدن به هدف فکر نمی‌کنید؟ یکی از این روش‌ها استفاده از کتاب‌های افراد موفق و مشهور جهان است که به اهداف خود رسیده‌اند و تجربیات خود را با مخاطب به اشتراک می‌گذارند.

 بنابراین پیشنهاد آکادمی بازار به شما استفاده از محصولات کتاب صوتی است. تا بتوانید با کمک مطالب این کتاب‌ها گامی بزرگ در جهت رسیدن به اهداف خود بردارید.

4/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

22 پاسخ

    1. سلام محمود عزیز
      گذشته قطعا دربردارنده خاطرت مثبتم هست اما نباید وقت زیادی صرف فکر کردن به گذشته گذاشت

    1. سلام فاطمه عزیز
      خوشحالیم که این مقاله مورد رضایت شما قرار گرفت. ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی